Gjest GreenIguana Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 Nå er det blitt snakket om hvilken man aldri kjøper. Jeg kjøper IKKE kokos-sjokolade. MEN, Troika, lakris-sjokolade, firkløver, helnøtt, rosinsjokolade, de små, eh.........ALT som har med sjokolade i seg, UNTATT kokos..;-) 0 Siter
Gjest midia Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 Nero,Troika og Toppris er best. Twix,cuba,lion,japp,dajm,firkløver. Niåringen min elsker Lohengrin.(ble det rett skrevet?) 0 Siter
amber sun Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 Troika! Ingen over, ingen ved siden... mmmm - På en god andreplass er Minde Sjokolades jubileumsblanding. 0 Siter
crf Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 Nero,Troika og Toppris er best. Twix,cuba,lion,japp,dajm,firkløver. Niåringen min elsker Lohengrin.(ble det rett skrevet?) Hobby er en av de beste sjokoladene Jeg bor ikke i Norge for tiden, så noe av det første jeg gjør når jeg kommer til Norge er å kjøpe en Hobby. Bra jeg snart skal hjem en tur 0 Siter
Klara Q Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 Freia premium Dark Milk har jeg gått hen og blitt hekta på. Den består av tre tynne lag; to lag melkesjokolade med et lag mørk i midten. Synes ofte mørk sjokolade er for mektig, men denne funka særdeles bra! Nammenam! Ellers er Sport Lunsj fra Cloetta verdens beste sjokolade - bare så synd med all den kjeksen de putter inni 0 Siter
scindapsus Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 Nero og Fruktnøtt! Også de smågodtsjokoladene av mørk sjokolade med sånne fargede små kuler oppå... Mmmm.... 0 Siter
MsSophie Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 Stratos, Riesen og så kjøpte jeg en pose med noen myke sjokoladekuler på danskebåten, Polly tror jeg de het - de var bare så utrolig gode, men jeg finner du ikke her på land....*wrææææææl* 0 Siter
Lucretia Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 Toppris, kinder bueno, stratos ekstra, krokanrull, twix, m&m's med peanøttsmør (eneste sted jeg har funnet disse er i statene), maltesers, freia melkesjokolade.... 0 Siter
Lucretia Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 Toppris, kinder bueno, stratos ekstra, krokanrull, twix, m&m's med peanøttsmør (eneste sted jeg har funnet disse er i statene), maltesers, freia melkesjokolade.... Tom's golden toffee 0 Siter
Gjest GreenIguana Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 Troika! Ingen over, ingen ved siden... mmmm - På en god andreplass er Minde Sjokolades jubileumsblanding. Oi, men har dere prøvd den nye som er kommet? MASSE deilig sjokolade, fra Freia, tror jeg......... Hm...... Husker ikke helt, men det er to nye poser, med masse deilig snack inni......jamm........:-) 0 Siter
Gjest GreenIguana Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 Hobby er en av de beste sjokoladene Jeg bor ikke i Norge for tiden, så noe av det første jeg gjør når jeg kommer til Norge er å kjøpe en Hobby. Bra jeg snart skal hjem en tur Har to deilige Hobby liggende, skal jeg sende over en? ;-) 0 Siter
Lurveline Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 Stratos, lakrissjokolade fra nidar og fruktnøtt. Det er maaange flere sorter jeg liker, men disse er det jeg liker best. 0 Siter
Gjest GreenIguana Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 Stratos, lakrissjokolade fra nidar og fruktnøtt. Det er maaange flere sorter jeg liker, men disse er det jeg liker best. Stratos, og de melkesjokoladene som er porøse........... mmmmmmmmm......... 0 Siter
Lurveline Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 Stratos, og de melkesjokoladene som er porøse........... mmmmmmmmm......... Hysj! Jeg får problemer her, blir så jæv... fristet og har ingen sjokolade her. Får ikke tak i noen heller. *snufs* 0 Siter
Gjest savner deg plate! Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 Jeg savner risskjokoladen de hadde en stund. Den i blå pakning. Den var bare sååå god! 0 Siter
cecily Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 Troika! Ingen over, ingen ved siden... mmmm - På en god andreplass er Minde Sjokolades jubileumsblanding. Så amber sun ligger også og vrir seg i sengen og koser seg med Troika i privatlivets fryd og glede mens gutta ser på fotball i stuen? Har ingen slike gleder jeg, for jeg kan ikke spise Troika. Jeg går visst glipp av noe særdeles flott, jeg. *stakkars meg* 0 Siter
cecily Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 Crispo, Stratos, Melkesjokolade, Smil og KvikkLunsj. INGEN lakris i mitt hus. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 Hysj! Jeg får problemer her, blir så jæv... fristet og har ingen sjokolade her. Får ikke tak i noen heller. *snufs* Ikke alene om det nei. Gutten her hadde en toppris men jeg fikk ingenting. *Gråter* 0 Siter
Lurveline Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 Ikke alene om det nei. Gutten her hadde en toppris men jeg fikk ingenting. *Gråter* Skikkelig dårlig gjort. Føler med deg. *trøsteklem* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.