Gå til innhold

Jamen, hvilken sjokolade LIKER du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vær trygg, den smaker bedre ;o)

Både den og den som ser ut som et kjøttbein i sølvpapir er sjokolader som det smaker barndom av. :)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 96
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lurveline

6

• amber sun

5

• Dorthe

5

• Babette

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Både den og den som ser ut som et kjøttbein i sølvpapir er sjokolader som det smaker barndom av. :)

Det er Lohengren, den er nevnt nedover i tråden. Tror ikke jeg synes den var så god :o(

Skrevet

Hvis jeg kjøper sjokolade, er det enten Toblerone, Ferrero Rocher eller Juvel (sånne smågodtsjokolader med "perler" på).

Juvel er kjempegodt, men det er sjelden jeg finner dem.

Skrevet

M, dajm, kvikklunsj eller melkesjokolade er de jeg vanligvis kjøper. Og noen ganger japp.

Skrevet

M, Mokkatrøffel, appelsinsjokolader samt mørke, men ikke helsvarte sjokolader. På friskustur i er det godt med nøtte- og fruktbitsjokolader.

Skrevet

Liker veldig mange da.. Men noen favoritter: cuba, Minde lakrissjokolader, porøs melkesjokolade, sånne med flytende karamell inni og kina/pops.

Skrevet

er tradisjonell og syns norsk sjokolade er best. Og da er Troika favoritt nummer 1! Så er det likt mellom Fruktnøtt- Cuba- Smil- Kvikklunsj- Nero og Krokantrøffel. De små bitene med gode gamle Spesial er et skikkelig barndomsminne for meg. Den gang ( slutten av 60- begynnelsen på 70 tallet) fantes det meste å få kjøpt i løs vekt på frukt og godtebutikken. Også biter med geletrøffel som Troika het den gangen

Skrevet

Da tar jeg de jeg BRUKER å kjøpe:

Anton Bergs Marcipanbrød

Mandelstang

Appelsin og nøtte-melkesjokolade (ny)

Dajm

M

Skrevet

STRATOS!!!! Denne er i en klasse for seg!

Ellers liker jeg godt Troika, Hobby, Toppris kubbe (eh..hvordan skrives det egentlig?)...

Konfekt liker jeg absolutt ikke, men dessertsjokolade er nam:o)

Skrevet

Lohengrin (kjøttbeinet!) er oldemorsjokolade for meg. Alle gamle mennesker kjøpte den da jeg var liten. Så den så jeg på som kjedelig sjokolade.hehe...

Men egentlig er den veldig god.

Det er noen kassadamer/menn som sperrer øynene opp når min niåring kjøper Lohengrin.

Han har likt den så godt siden han var 4-5 år.

Jeg også synes det er en oldemor sjokolade.

Skrevet

Appelsinsjokolade, Hobby, Melkesjokolade, Firkløver, Fruktnøtt, Japp, Mars, Troika, Banansjokolade, Kindersjokolade (mmmm), Kokesjokolade... U name it! Jeg liker vel egentlig det meste. Kjøpte meg en Cuba i går etter at jeg skrev innlegget lenger ned, og falt litt for den også. Veldig god med melk til.

Skrevet

Appelsinsjokolade, Hobby, Melkesjokolade, Firkløver, Fruktnøtt, Japp, Mars, Troika, Banansjokolade, Kindersjokolade (mmmm), Kokesjokolade... U name it! Jeg liker vel egentlig det meste. Kjøpte meg en Cuba i går etter at jeg skrev innlegget lenger ned, og falt litt for den også. Veldig god med melk til.

Glemte de runde smågodtsjokoladene med runde kuler, gullbrød, mandelstang, kvikk-lunsj, bringebær (smågodtsjokolade med rød gele inni), Amerikanske linser, Crispo, Kong Haakon... Blablabla... Listen kunne vært uendelig!

Skrevet

Som sagt kjøper jeg nesten aldri sjokolade, ikke bare pga kaloriene, men fordi det ikke har vært bra for migrenen. Jeg kjøper hvit sjokolade, eller en med karamell- eller mintfyll. Snickers (spiste noen is i sommer), toppris o.l. liker jeg godt og ikke minst daim.

Gjest Big Mac
Skrevet

Liker alt, men må bare få poengtere at KvikkLunsj er både kunst og kultur.

Skrevet

Jeg er kjedelig i sjokoladeveien. Kjøper nesten alltid Freias melkesjokolade.

Skrevet

Har fått helt dilla på disse posene som heter Pops. Jeg tror det er noe mais-greier med sjokolade utenpå. Det er jo ikke så mye sjokolade på dem da, så jeg vet ikke om det går under kategorien sjokolade i det hele tatt? Jeg er ikke så glad i sjokolade, men seigmenner og sånne gummigodterier kan jeg leve på! Pluss Tab da.. Hm, begynner å skjønne hvorfor jeg er litt tynn og blek.. :-D

fei1365380229
Skrevet

Liker veldig godt peanøttkube og topp ris, og så er mørk sjokolade fra Freia kjempegod. Liker Nero også jeg. Er igrunn ganske glad i veldig mange sjokolader, uheldigvis :)

Skrevet

mmmmmm. drømme, drømme; Freia Melkesjokolade og Fruktnøtt.

Cuba, Topp Ris, Peanøttkubbe, Troika, Big Cat, Twix, m, kvikklunsj, Mars. Huff, nei det meste av sjokolade.....

men IKKE Bounty.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...