Gjest Dette var ikke bra Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 SMASH!! Faen at jeg så denne nå. Bare må ha det i dag! 0 Siter
Babette Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 Er du egentlig en heks? Som har gått på Galtvort sammen med Harry Potter. Der har de også sjokoladefrosker. Kanskje det er der du husker dem fra.... c",) Javisst er jeg heks. Jeg ser ut som madam Mim i Donald, og akkurat nå koker jeg suppe av huggorm og edderkopper. Vil du smake? Det er veldig godt. 0 Siter
cecily Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 Javisst er jeg heks. Jeg ser ut som madam Mim i Donald, og akkurat nå koker jeg suppe av huggorm og edderkopper. Vil du smake? Det er veldig godt. *skaposhj* Nå står jeg like bak deg og venter på suppe. 0 Siter
Babette Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 *skaposhj* Nå står jeg like bak deg og venter på suppe. Værsågod! (Det hun ikke vet, er at nå blir hun også heks. *Gliser ondt*) 0 Siter
morsan Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 Liker best ren sjokolade, slik som melkesjokolade og melkerull, men også godt med de med små nøttebiter, crisp o.l. i som fruktnøtt, firkløver, crispo, samt også daim, bounty og klassikeren firkløver. Tar med ikke-like-skojoladene her: den aller aller aller verste er disse mais-strutene med sjokoladetrekk! Fysjom!! Er mindre begeistret for slikt som peanøttkubbe, helnøtt, troika, hobby, snickers. 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 appelsinkrokan, og snickers. jummi! 0 Siter
Gjest Nysgjerrigpetra! Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 SMASH!! Faen at jeg så denne nå. Bare må ha det i dag! Huff, ja den må jeg oxo ha i kveld. Synes den har litt stiv pris, men men.... 0 Siter
Gjest Sjokohateren Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 Jeg liker IKKE sjokolade i det hele tatt! :-) Det er kvalmende! 0 Siter
amber sun Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 Er det ikke Troika som lager alle de der teite reklamene da? Jeg får imot sjokoladen bare på grunn av det jeg! Alle tanter og bestemødre i min oppvekst brukte forresten Troika som pynt på kaker! Flere som husker det? De skar små biter av den og la dem i mønster på kaka. Det så pent ut siden det var flere lag i den, med forskjellige farger. Jeg liker de reklamene, jeg. "Ta deg tid til Troika", ikke sant? Har veldig sansen for de, jeg. 0 Siter
amber sun Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 Så amber sun ligger også og vrir seg i sengen og koser seg med Troika i privatlivets fryd og glede mens gutta ser på fotball i stuen? Har ingen slike gleder jeg, for jeg kan ikke spise Troika. Jeg går visst glipp av noe særdeles flott, jeg. *stakkars meg* he he, jeg liker tanken på å la alt stoppe opp bare for å nyte en Troika. Det er budskapet jeg får fra reklamen, og derfor digger jeg reklamen. F eks når hun stopper heisen for å spise Troika. Jepp - 0 Siter
amber sun Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 Lohengrin (kjøttbeinet!) er oldemorsjokolade for meg. Alle gamle mennesker kjøpte den da jeg var liten. Så den så jeg på som kjedelig sjokolade.hehe... Men egentlig er den veldig god. Ja, Lohengrin er oldemorsjokolade. En skikkelig kjedelig sjokolade som jeg aldri kunne tenke meg å kjøpe. De jeg har sett kjøpe den, har vært enten gamle, eller sånne fisefine, snørrhovne fruer som snurper munnen. 0 Siter
KaVa Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 Det meste av sjokolade :-) Er svak for gode gamle Kvikk Lunsj, samt melkerull, krokanrull og M. (Prøv å legge en M i en melkerullbit og topp den med en annen: Resultat: En "hamburger" av sjokolade... He he barnslig - men godt :-) 0 Siter
Lurveline Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 Ja, Lohengrin er oldemorsjokolade. En skikkelig kjedelig sjokolade som jeg aldri kunne tenke meg å kjøpe. De jeg har sett kjøpe den, har vært enten gamle, eller sånne fisefine, snørrhovne fruer som snurper munnen. Jeg er en fisefin, snørrhoven frue som snurper munnen;o) *snuuurp* 0 Siter
Gjest Dette var ikke bra Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 Huff, ja den må jeg oxo ha i kveld. Synes den har litt stiv pris, men men.... Priser er ikke noe fin nei. Kanskje litt bra. Hadde smash vært billig hadde jeg kjøpt det altfor ofte! 0 Siter
morsan Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 Ja, Lohengrin er oldemorsjokolade. En skikkelig kjedelig sjokolade som jeg aldri kunne tenke meg å kjøpe. De jeg har sett kjøpe den, har vært enten gamle, eller sånne fisefine, snørrhovne fruer som snurper munnen. LOL til den beskrivelsen! :-) Jeg forbinder Lohengrin med svigermors historier fra da mannen min var liten. Han sang på oppfordring for gamle damer på båten ut til øya han bodde på, og så fikk han som belønning knipe av ett av "ørene" på Lohengrin-sjokoladen. Så kanskje er det de samme damene som nå har blitt nesten så skrukkete som sjuende far i huset som fortsatt utgjør kundegrunnlaget for Lohengrin? For _noen_må jo kjøpe dem, men jeg aner ikke hvem! :-) 0 Siter
tonil Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 Ja, Lohengrin er oldemorsjokolade. En skikkelig kjedelig sjokolade som jeg aldri kunne tenke meg å kjøpe. De jeg har sett kjøpe den, har vært enten gamle, eller sånne fisefine, snørrhovne fruer som snurper munnen. Men den er jo _så_ god da. Men den må være kald. Skikkelig god er den. Men første gang jeg smakte den fikk jeg den av mormoren min. )) 0 Siter
morsan Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 Jeg er en fisefin, snørrhoven frue som snurper munnen;o) *snuuurp* Ha ha! Synes ikke jeg kjenner deg helt igjen, Lurveline! :-) Du må være unntaket som bekrefter regelen!! *S* 0 Siter
Babette Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 Ja, Lohengrin er oldemorsjokolade. En skikkelig kjedelig sjokolade som jeg aldri kunne tenke meg å kjøpe. De jeg har sett kjøpe den, har vært enten gamle, eller sånne fisefine, snørrhovne fruer som snurper munnen. Jeg synes den er aaaaaaaaltfor søt. 0 Siter
amber sun Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 Jeg er en fisefin, snørrhoven frue som snurper munnen;o) *snuuurp* *LOL* 0 Siter
Lurveline Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 Ha ha! Synes ikke jeg kjenner deg helt igjen, Lurveline! :-) Du må være unntaket som bekrefter regelen!! *S* Nå, jeg har mine hemmelige sider jeg óg vettu;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.