Gå til innhold

Jamen, hvilken sjokolade LIKER du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ingenting slår den gode gamle Freia melkesjokolade! Den må ligge en stund i fryseren slik at den knaser godt mellom tennene, og nytes med kald melk til :-)

En god nr 2 er Smash, sånn i pose. Skal fortære slike til Farmen i kveld!

Videoannonse
Annonse
  • Svar 96
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lurveline

6

• amber sun

5

• Dorthe

5

• Babette

5

Mest aktive i denne tråden

Gjest GreenIguana
Skrevet

Både den og den som ser ut som et kjøttbein i sølvpapir er sjokolader som det smaker barndom av. :)

Var ikke den som så ut som et kjøttbein, sånn med hvitt eller gult deilig greie i?

Husker ikke helt, er så lenge siden jeg så den.

I Sverige kjøpte jeg en fabelaktig god sjokolade i fjor, med en slags myk sjokolade inni. Jeg trodde jeg skulle spist meg ihjel på den.

Skal tilbake nå i høst, og da skal jeg jammen få med meg noen av den..;-)

Marabou appelsin/krokan er også deilig. Nå er jo den kommet hit også. Appelsinsjokolade er jo bare knallgodt.

Gjest GreenIguana
Skrevet

Min favoritt har alltid vært mokkatrøffel. Men nå finner jeg den ikke i butikkene mer!?!?!!

Mokkatrøffel, ja. DEN savner jeg også. Hvorfor er det sånn at de aller beste bare blir borte? På tide med en underskriftskampanje, gitt.

Gjest GreenIguana
Skrevet

Ingenting slår den gode gamle Freia melkesjokolade! Den må ligge en stund i fryseren slik at den knaser godt mellom tennene, og nytes med kald melk til :-)

En god nr 2 er Smash, sånn i pose. Skal fortære slike til Farmen i kveld!

Farmen, ja.

Ikveld kan det bli litt spennende, så sinna som Helgi blir. Han BØR passe munnen sin litt, syns jeg. Men ellers må jeg si at jeg liker ham,han er spesiell på en litt spesiell måte..;-)

Skrevet

Farmen, ja.

Ikveld kan det bli litt spennende, så sinna som Helgi blir. Han BØR passe munnen sin litt, syns jeg. Men ellers må jeg si at jeg liker ham,han er spesiell på en litt spesiell måte..;-)

Han er spesiell ja, det kan man trygt si! Syntes han var en morsom skrue helt til han klikka på søstra til Bente (hva het hun igjen..) og påsto etterpå at han gjorde det med vilje for å provosere fram en reaksjon. Han var da ikke sint.

Men den må han lenger ut på svovelmyra med, altså!

Men slike skruer er jo god underholdning :-)

Gjest GreenIguana
Skrevet

Han er spesiell ja, det kan man trygt si! Syntes han var en morsom skrue helt til han klikka på søstra til Bente (hva het hun igjen..) og påsto etterpå at han gjorde det med vilje for å provosere fram en reaksjon. Han var da ikke sint.

Men den må han lenger ut på svovelmyra med, altså!

Men slike skruer er jo god underholdning :-)

Jajamen..;-)

Ser du på Tjukkholmen? Han Espen er jo bare herlig da......"sukk"

;-)

Skrevet

Nero,Troika og Toppris er best.

Twix,cuba,lion,japp,dajm,firkløver.

Niåringen min elsker Lohengrin.(ble det rett skrevet?)

Jeg elsket lohengrin da jeg var lita. Nå aner jeg ikke om de selger den her engang.

Skrevet

Jajamen..;-)

Ser du på Tjukkholmen? Han Espen er jo bare herlig da......"sukk"

;-)

Nope.. Jeg som pleier å følge med på _alt_ av reality har måttet gjøre drastiske kutt i høst. Jaja, noe må ofres når det kommer småttiser til verden :-)

Skrevet

SMASH!! Faen at jeg så denne nå. Bare må ha det i dag!

Ja! Med iiiiskald melk til! Må ha!! :-)

Skrevet

Var ikke den som så ut som et kjøttbein, sånn med hvitt eller gult deilig greie i?

Husker ikke helt, er så lenge siden jeg så den.

I Sverige kjøpte jeg en fabelaktig god sjokolade i fjor, med en slags myk sjokolade inni. Jeg trodde jeg skulle spist meg ihjel på den.

Skal tilbake nå i høst, og da skal jeg jammen få med meg noen av den..;-)

Marabou appelsin/krokan er også deilig. Nå er jo den kommet hit også. Appelsinsjokolade er jo bare knallgodt.

Kunne det være sjokolade med fransk nougat du kjøpte i Sverige?

Den er ihvertfall rågod!

Skrevet

Mokkatrøffel, ja. DEN savner jeg også. Hvorfor er det sånn at de aller beste bare blir borte? På tide med en underskriftskampanje, gitt.

Jeg blir med!

Gjest Skam deg
Skrevet

Du som startet denne tråden er ansvarlig for at jeg nylig spiste en hel pose smash alene og følgelig fikk litt ondt i magen.

Gjest GreenIguana
Skrevet

Du som startet denne tråden er ansvarlig for at jeg nylig spiste en hel pose smash alene og følgelig fikk litt ondt i magen.

Unnskyld å beklage, unnskyld å beklage, mæn æ må jo sei at du va me på det sjøl............

hehehe;-)

Gjest Skamme meg
Skrevet

Unnskyld å beklage, unnskyld å beklage, mæn æ må jo sei at du va me på det sjøl............

hehehe;-)

Var litt godt da... Innrømmer det.

Skrevet

Priser er ikke noe fin nei. Kanskje litt bra. Hadde smash vært billig hadde jeg kjøpt det altfor ofte!

Smash er dessverre utrolig godt og altfor dyrt

Skrevet

Sikkert fordi mange kjøper importsjokolade. Frykter for de typiske norske sjokoladekulturskattene nå når Lidl åpner. Tenk om importert Lidl godteri gjør at vi mister snadder fra Nidar og Freia og Minde

Skrevet

Ja, Lohengrin er oldemorsjokolade. En skikkelig kjedelig sjokolade som jeg aldri kunne tenke meg å kjøpe.

De jeg har sett kjøpe den, har vært enten gamle, eller sånne fisefine, snørrhovne fruer som snurper munnen.

;)

Mora mi elsker Lohengrin, jeg syns den er kvalm. Men det r jo bra det fins noe for alle! :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...