Gå til innhold

Inspirert av sjokoladetråden under her...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg virkelig eeeelsker Stratos!! Problemet er at jeg har utrolig fintfølende smaksløker hva sjokolade angår.. og muligens spiller det psykiske litt inn også ;o)

Den beste Stratosen er den vanlige firkanta pakken. For en stund siden ble det en ny papirtype rundt sjokoladen. Før var det aluminiumsfolie(?) og nå er det noe plastikklignende papir. Sjokoladen er dermed ikke like god lenger. Jeg har heldigvis en venninne som er enig med meg i at smaken er bittelitt forandret pga det nye papiret, men selv er jeg liksom litt usikker på om det kan være tilfelle? Noen andre som merker forskjell i smaken, eller er det bare jeg som har psykiske problemer?

Skrevet

He he... Jeg syntes det ogsp gjelder annen sjokolade som har fått "nytt" papir..

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg får ikke inntrykk av deg som en nutcase, men du bør kanskje vurdere å kutte ned på sjokoladeinntaket.

Sannsynligvis trodde du "nutcase" i setningen over var en ny sjokolade. Ikke sant?

Det kan med andre ord se ut som om etegildet er i ferd med å gå til hodet på deg.

May the force be with you.

Skrevet

Nytt papir og ny fasong/overflate(!) på sjokolade er en uting! Om smaken er den samme, FØLELSEN/opplevelsen er annerledes!

Skrevet

Cola på boks smaker i alle fall annerledes (og bedre) enn cola på plastflaske.

Skrevet

Cola på boks smaker i alle fall annerledes (og bedre) enn cola på plastflaske.

Men Cola på glassflaske er definitivt best!

Og forresten - Stratos har jeg skydd som pesten etter at dattera mi ble salmonellaforgiftet av den.

Skrevet

Og forresten - Stratos har jeg skydd som pesten etter at dattera mi ble salmonellaforgiftet av den.

Enig!

Ingen brus slår iskald cola på glass flaske.

Skrevet

Jepp - Cola på flaske slår all annen brus. Ingen tvil. *nostalgisk* Og solo med Olos!

Skrevet

Jeg får ikke inntrykk av deg som en nutcase, men du bør kanskje vurdere å kutte ned på sjokoladeinntaket.

Sannsynligvis trodde du "nutcase" i setningen over var en ny sjokolade. Ikke sant?

Det kan med andre ord se ut som om etegildet er i ferd med å gå til hodet på deg.

*fnis*

Skrevet

Så lenge jeg spiser max en om dagen og vekta er stabil, så går det nok bra. Ellers leser jeg alt jeg kommer over om sjokoladens antioksidanter og får enda bedre samvittighet!

Skrevet

*grøsser*

Kan man virkelig få salmonella av sjokolade??!

Skrevet

He he... Jeg syntes det ogsp gjelder annen sjokolade som har fått "nytt" papir..

Okei, godt å høre at det ikke bare er jeg som evt er gal her da ;o)

Skrevet

Jeg er HELT enig! Og dette gjelder ikke bare stratos, men ALLE sjokolader som nå har fått denne utingen av et papir. Takke meg til gode gamle utbrettpapiret! *grynt*

Skrevet

Nytt papir og ny fasong/overflate(!) på sjokolade er en uting! Om smaken er den samme, FØLELSEN/opplevelsen er annerledes!

Ja, gud bedre, kan ikke ting bare forbli sånn som de var før i rævva ;)

Skrevet

Jeg er HELT enig! Og dette gjelder ikke bare stratos, men ALLE sjokolader som nå har fått denne utingen av et papir. Takke meg til gode gamle utbrettpapiret! *grynt*

Takk! Da er det nok ikke jeg som er gal ;o)

Skrevet

*grøsser*

Kan man virkelig få salmonella av sjokolade??!

For omlag femten år siden ble et parti Stratos infisert av salmonella - det skjedde på Nidar fabrikken i Trondheim. Det var spesielt barn som ble så syke at de måtte innlegges på sykehus. Det tok faktsik litt tid før Stratsossalget tok seg opp igjen.

Skrevet

For omlag femten år siden ble et parti Stratos infisert av salmonella - det skjedde på Nidar fabrikken i Trondheim. Det var spesielt barn som ble så syke at de måtte innlegges på sykehus. Det tok faktsik litt tid før Stratsossalget tok seg opp igjen.

Huff, får inderlige håpe at de lærte av feilen den gangen!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...