Gå til innhold

Ett år siden distrikt...

Anbefalte innlegg

Fyren1365380423

I dag er det ett år sidden vi fikk distrikt Bogota....bare 24 dager etter var tildelingen der..og vi haddde en flott Colombiatur før jul...

I år er det slutt på ventingen...men jeg kjenner suuuget og spenningen i magen bare jeg tenker på det...

I år skal vi ha en aktiv jul..med lillemor som springer rundt... ho runder snart 1 1/2 år...utrolig at det var henne vi ventet på!!!Herlig!

Lykke til alle ventere....det er en herlig avslutning på prosessen!!!

Klem fra meg ute ved fyren...som er ferdig med den type venting....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/160043-ett-%C3%A5r-siden-distrikt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du begynt julestria? Tenk så kos......jul med to deilige unger som fyker rundt!!! Neste jul har forhåpentligvis vi også to krabater som lager liv i stua! Gleder meg veldig for tiden.....og kjenner rett som det er suget i magen som du snakker om....

Skulle det mangle på ventespenning ute ved fyren...så er det bare å stikke innom eller ta en telefon til "innlandet".....så kan du få delta på min lille spennings"trip"!

Ha ei god helg....(Fikk dere opp "jårplan"?)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...