Gå til innhold

NYTT NICK (utmothavet)

Anbefalte innlegg

Ja jeg måtte bytte nick etter vi skiftet e-post adresse, men nå har vi lagt inn adsl, og jeg har blitt mye mer aktiv her inne.

Først av alt: GRATULERER til alle dere som har fått barn! jeg har jo lest litt innimellom, og gleder meg sammen med dere!!!

Her i huset går alt i veslas tempo, hun har okkupert hyllene på stua,ryddet alle nederste skuffene på kjøkkenet, og tror videomaskina er garasje for småbilene sine.

Men hun er virkelig en solstråle som har blitt 1 år og fått 4 tenner (det er akkurat nok til å skjære tenner...)

hun sier mamma, pappa, "hade" , klapper søte og vinker så fint til gonatt... Jeg er helt tussete av henne og hun har sjarmert oss alle i senk...Det skjer noe nytt hver dag. Hun reiser seg og går rundt bordet, så snart blir det fart i leiren..

har prøvd å si NEI til henne, men det tror hun er en lek, så hun flirer til meg og prøver igjen...

dagene går så fort, og snart har vi vært hjemme 1/2 år !!!! hvor blir tiden av? Men det har vært gode dager, har ikke vært forkjølet eller feberhet, så det er ei frisk tulle vi har fått.

Jeg vet mange av dere tenker at dette er jo helt normalt.... -men jeg synes jeg er priveligert som får lov å oppleve dette, og vil bare si at adopsjon har vært HELT riktig for oss.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/160049-nytt-nick-utmothavet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

trk1365380645

Hei på deg!

Fint nick du har fått deg, og gratulerer med adsl! Godt å høre at det fremdeles går fint hos dere. Vi har nå lagt gullet på eget rom (det var vi som fikk nytt rom) og det går superbra- også så deilig å ha et eget rom til lekene, og ikke hele halve stuen! han har vokst 15 cm siden januar (første måling her er litt ukorrekt, de kunne ikke måle barn på legesenteret...) og lagt på seg vel 3 kilo siden april... og er blitt en stor gutt, ikke den lille søte "babyen" han så ut som i april!

Nå er det Nytt på nytt, så jeg må gå!

klem,

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/160049-nytt-nick-utmothavet/#findComment-1035793
Del på andre sider

Hvem sier at det ikke svinger ute ved havet da?

Men jeg legger ikke skjul på at livet har blitt en dose mer aktivt, ja... (smil)

Ja, det var nettopp det...Jeg syns det svingte skikkelig av begge nick'ene dine, jeg, og i tillegg svingte det skikkelig fra det ene til det andre (tenkte litt på musikken også da, da vet du, som er ganske forskjellig...) Håper du fortsetter å henge med i svingene (nei, nå trekker jeg kanskje dette litt langt, he-he...)! Ha en strålende uke!

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/160049-nytt-nick-utmothavet/#findComment-1036964
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...