Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Avinor vil ikke garantere flypassasjerenes sikkerhet og ber i stedet de reisende om å være *årvåkne*:

http://pub.tv2.no/nettavisen/reiseliv/article285047.ece

Jeg, som jo reiser en del, lurer på hvordan man skal være årvåken ombord i et fly slik at sikkerheten kan ivaretas.

"kæbbin kru, arm slaids, kråsschekk ænd riport. Leidis ænd gentelmen, pårtabl fones mast nao bi svitced åff. Der finnes en asylsøker på sete nr. 7b, og vi ber passasjerene være årvåkne and ræddi tu teik ænny nesseserri æksjen. Hæv a nais tripp".

Anyone?

Skrevet

Btyr det at man skal være spesielt årvåkne ovenfor f.eks "misstenkelige" muslimer?

Det er jo tross alt disse som har stått for nærmere 100% av all verdens flykapring de siste 10 år.

Men det er kanskje ikke "lov" å si noe slikt....? :-)

Skrevet

....*sukk*, nå ble du om mulig enda mere sexy enn når du skriver nynorsk.....

Skrevet

Btyr det at man skal være spesielt årvåkne ovenfor f.eks "misstenkelige" muslimer?

Det er jo tross alt disse som har stått for nærmere 100% av all verdens flykapring de siste 10 år.

Men det er kanskje ikke "lov" å si noe slikt....? :-)

Ja, det var det jeg lurte på jeg også.

Jeg føler jo ikke noe særlig behov for å være "årvåken" overfor bønder, fiskere og kontorfolk, stundenter, trygdede, alenebarn osv osv, av vårt eget folk..som alltid har sitter der i flyet.

Er denne kommunikasjonsdirektøren i Avinor faktisk ute og antyder at vi skal være spesielt årvåkne overfor vår nye landsmenn? Er fyren rasist?

Skrevet

....*sukk*, nå ble du om mulig enda mere sexy enn når du skriver nynorsk.....

Det var jo ikke tilsiktet, men det aner meg at den gode MsSophie p.t. er ganske lett å sjarmere?

Ellers er det jo slik da, Ms, at favn og jeg allerede har et forhold (selv om sexlivet ikke akkurat er så mye å skryte av). Så du må nok drøye litt til.

Det er for øvrig en vakker dag.

Skrevet

Ja, det var det jeg lurte på jeg også.

Jeg føler jo ikke noe særlig behov for å være "årvåken" overfor bønder, fiskere og kontorfolk, stundenter, trygdede, alenebarn osv osv, av vårt eget folk..som alltid har sitter der i flyet.

Er denne kommunikasjonsdirektøren i Avinor faktisk ute og antyder at vi skal være spesielt årvåkne overfor vår nye landsmenn? Er fyren rasist?

Du vet vel hva svaret mitt på det spørsmålet er tror jeg?

Ogt vi vet vel hva Sør måtte mene om dette også? :-)

Skrevet

Du vet vel hva svaret mitt på det spørsmålet er tror jeg?

Ogt vi vet vel hva Sør måtte mene om dette også? :-)

Mitt poeng var hovedsaklig å sette fokus på det bunnløst stupide i kommunikasjonsdirektørens forslag.

Det er dyrt nok å fly og vi ikke i tillegg skal opptre som vakter ombord, uten å vite hvem vi skal vokte over.

Skrevet

Det var jo ikke tilsiktet, men det aner meg at den gode MsSophie p.t. er ganske lett å sjarmere?

Ellers er det jo slik da, Ms, at favn og jeg allerede har et forhold (selv om sexlivet ikke akkurat er så mye å skryte av). Så du må nok drøye litt til.

Det er for øvrig en vakker dag.

Det er ikke til å unngå se at varme følelser fyker mellom deg og favn, og det er bare koselig:-)

Jeg drister meg likevel med å komme med et aldri så lite kompliment når en skrivefør herre krysser min vei.

Nå skal det jo sies at det var ikke innholdet i teksten din jeg var mest imponert over - det var heller måte du sa det på:-)

Skrevet

Det er ikke til å unngå se at varme følelser fyker mellom deg og favn, og det er bare koselig:-)

Jeg drister meg likevel med å komme med et aldri så lite kompliment når en skrivefør herre krysser min vei.

Nå skal det jo sies at det var ikke innholdet i teksten din jeg var mest imponert over - det var heller måte du sa det på:-)

Hadde det ikke vært så mye folk her, skulle du fått et kjærtegn (i all uskyld, naturligvis) for ditt kompliment.

Skrevet

Mitt poeng var hovedsaklig å sette fokus på det bunnløst stupide i kommunikasjonsdirektørens forslag.

Det er dyrt nok å fly og vi ikke i tillegg skal opptre som vakter ombord, uten å vite hvem vi skal vokte over.

Jeg tenkte det samme.

Det var en uttalelse fullstendig uten innhold og mening.

Og hva f...n skal du gjøre hvis du er "årvåken" (mot hva), og ser noe du finner "mistenkelig" (hva er mistenkelig)?

Skrevet

Hadde det ikke vært så mye folk her, skulle du fått et kjærtegn (i all uskyld, naturligvis) for ditt kompliment.

Hmpfh.

Skrevet

Hmpfh.

Ferska igjen. Farsken også.

Du er streng, kvinne, og jeg lover selvsagt bot og bedring.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...