Gjest olija Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 Jeg står fra ! Jeg er SUKKERAVHENGIG.Jeg hater å være det.Jeg er ustabil i humøret,trøtt, sliten og jeg legger på . Føler meg rett og slett elendig. Så nå er det slutt !! Jeg orker ikke mer avhengighet. Noen andre som lider pga av sukker ?????? 0 Siter
Grip Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 Ta Dem sammen, menneske. Sukkeravhengig? My ass... 0 Siter
Gjest olija Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 Ta Dem sammen, menneske. Sukkeravhengig? My ass... Ikke bare avhengig, men totalt desperat etter sukker er jeg.Blir sur og grinete hvis jeg ikke får det.Og jeg har ikke spist noe sukker i dag, så bare pass på (((( 0 Siter
Grip Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 Ikke bare avhengig, men totalt desperat etter sukker er jeg.Blir sur og grinete hvis jeg ikke får det.Og jeg har ikke spist noe sukker i dag, så bare pass på (((( Kan jeg foreslå at den frie vilje hentes frem? Som du vet; Det er viljen det gjelder, den frigjør eller feller. 0 Siter
Gjest olija Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 Kan jeg foreslå at den frie vilje hentes frem? Som du vet; Det er viljen det gjelder, den frigjør eller feller. Jeg har hentet fram all vilje jeg har, det er derfor jeg har sagt adjø til min (u)venn sukker )) 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 Jeg elsker sukker, og spiser altfor mye av det!! Men jeg er ikke avhengig, blir ikke sur eller skjelven dersom jeg ikke får i meg sukker, jeg bare synes det er så godt. Men jeg har hørt om flere som er som deg, så det er nok lurt å droppe sukkeret. Du får prøve å finne noe annet du kan "hive i deg" istedenfor. (Pass deg litt for sukkerfritt, det får iallfall jeg vondt i magen av!) 0 Siter
fuji1365380447 Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 Ta krom, det stabiliserer insulinnivået i blodet, og gjør at du får mindre trang til sukker. 0 Siter
Gjest sjokoholiker Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 Hvordan har du pleid å tilfredsstille behovet, da - hva er det du spiser? (Regner med at du ikke går rundt med en kg. hvitt sukker i lomma, lissom). 0 Siter
fresja Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 Spis fruktose. Det får ikke blodsukkeret til å gå opp og ned som en jo-jo. 0 Siter
Excelsion Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 Jeg er også sukkeravhengig. Får migrene hvis jeg ikke får sukker, får så vondt i hodet at jeg begynner å spy & sånn. Først trodde jeg det var koffein avhengihet, fordi jeg har alltid slukt ei 1 1/2 l flaske cola til dagen, så gikk jeg over til sukkerfri, og da kom migrenen tilbake.. 0 Siter
Gjest olija Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 Hvordan har du pleid å tilfredsstille behovet, da - hva er det du spiser? (Regner med at du ikke går rundt med en kg. hvitt sukker i lomma, lissom). Sjokolade ((((((( 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.