Gå til innhold

Hater å være avhengig !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg står fra ! Jeg er SUKKERAVHENGIG.Jeg hater å være det.Jeg er ustabil i humøret,trøtt, sliten og jeg legger på . Føler meg rett og slett elendig.

Så nå er det slutt !! Jeg orker ikke mer avhengighet.

Noen andre som lider pga av sukker ??????

Skrevet

Ta Dem sammen, menneske. Sukkeravhengig? My ass...

Ikke bare avhengig, men totalt desperat etter sukker er jeg.Blir sur og grinete hvis jeg ikke får det.Og jeg har ikke spist noe sukker i dag, så bare pass på :(((((

Skrevet

Ikke bare avhengig, men totalt desperat etter sukker er jeg.Blir sur og grinete hvis jeg ikke får det.Og jeg har ikke spist noe sukker i dag, så bare pass på :(((((

Kan jeg foreslå at den frie vilje hentes frem?

Som du vet; Det er viljen det gjelder, den frigjør eller feller.

Skrevet

Kan jeg foreslå at den frie vilje hentes frem?

Som du vet; Det er viljen det gjelder, den frigjør eller feller.

Jeg har hentet fram all vilje jeg har, det er derfor jeg har sagt adjø til min (u)venn sukker :)))

Skrevet

Jeg elsker sukker, og spiser altfor mye av det!! Men jeg er ikke avhengig, blir ikke sur eller skjelven dersom jeg ikke får i meg sukker, jeg bare synes det er så godt. Men jeg har hørt om flere som er som deg, så det er nok lurt å droppe sukkeret. Du får prøve å finne noe annet du kan "hive i deg" istedenfor. (Pass deg litt for sukkerfritt, det får iallfall jeg vondt i magen av!)

fuji1365380447
Skrevet

Ta krom, det stabiliserer insulinnivået i blodet, og gjør at du får mindre trang til sukker.

Gjest sjokoholiker
Skrevet

Hvordan har du pleid å tilfredsstille behovet, da - hva er det du spiser? (Regner med at du ikke går rundt med en kg. hvitt sukker i lomma, lissom).

Skrevet

Spis fruktose. Det får ikke blodsukkeret til å gå opp og ned som en jo-jo.

Skrevet

Jeg er også sukkeravhengig.

Får migrene hvis jeg ikke får sukker, får så vondt i hodet at jeg begynner å spy & sånn.

Først trodde jeg det var koffein avhengihet, fordi jeg har alltid slukt ei 1 1/2 l flaske cola til dagen, så gikk jeg over til sukkerfri, og da kom migrenen tilbake..

Skrevet

Hvordan har du pleid å tilfredsstille behovet, da - hva er det du spiser? (Regner med at du ikke går rundt med en kg. hvitt sukker i lomma, lissom).

Sjokolade :((((((((

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...