serendipity Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 Men for all del.. man gir til hvem man vil. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=247810 0 Siter
Gjest malun Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 Det er bra han gir til trengende barn, ja. ;o) 0 Siter
Scuba Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 Det var min første tanke da jeg leste det.... 0 Siter
flisa Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 Tja - han gjør vel ikke noe annet enn andre? - Gir til dem som står en nærmest. 0 Siter
Atene Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 Tja - han gjør vel ikke noe annet enn andre? - Gir til dem som står en nærmest. Der kom du meg i forkjøpet. Barna våre _trenger_ vel strengt tatt ikke arven sin de heller ? 0 Siter
morsan Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 Tja - han gjør vel ikke noe annet enn andre? - Gir til dem som står en nærmest. Som jeg skulle sagt det selv. 0 Siter
flisa Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 Der kom du meg i forkjøpet. Barna våre _trenger_ vel strengt tatt ikke arven sin de heller ? Nei og det har jeg fortalt mor og far uendelig mange ganger - så nå har de gått helt bort fra det at de skal være gjeldfrie som pensjonister - de har belånt millionvillaen sin og kjøpt seg hytte De skal reise og kose seg.... HURRA! 0 Siter
Gjest god helg Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 Enig. Kunne gitt til veldedige formål, men de bestemmer jo selv. 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 Som jeg skulle sagt det selv. Det er jo så ymse om barn trenger pengene eller ikke, da. En niese av meg og mannen hennes (begge studenter med barn på den tida) arvet akkurat såpass etter en bestemor at de klarte å kjøpe seg en liten leilighet. Her i huset kom en annen, ikke stor arv da vi var så nedsyltet i boliglån at vi ikke visste hvordan vi skulle klare oss. det var bestemoren til mannen min. Men det er klart, jeg syns ikke gamle folk, eller yngre for den del, skal spinke og spare for å ha noe å "gi bort" når de dør! 0 Siter
serendipity Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Skrevet 1. oktober 2004 Der kom du meg i forkjøpet. Barna våre _trenger_ vel strengt tatt ikke arven sin de heller ? Noe mer enn børdrene Beckham iallefall.. Men for all del, man står jo fritt til å gjøre som man vil. Men det virker jo noe snedig "å stå frem med det", men skjønt det kan jo være at han ikke mente å stå frem med det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.