Gå til innhold

For disse trenger jo virkelig pengene ???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tja - han gjør vel ikke noe annet enn andre? - Gir til dem som står en nærmest.

Skrevet

Der kom du meg i forkjøpet.

Barna våre _trenger_ vel strengt tatt ikke arven sin de heller ?

Skrevet

Som jeg skulle sagt det selv.

Skrevet

Nei og det har jeg fortalt mor og far uendelig mange ganger - så nå har de gått helt bort fra det at de skal være gjeldfrie som pensjonister - de har belånt millionvillaen sin og kjøpt seg hytte :) De skal reise og kose seg.... HURRA!

Gjest god helg
Skrevet

Enig. Kunne gitt til veldedige formål, men de bestemmer jo selv.

Gjest LucySky
Skrevet

Som jeg skulle sagt det selv.

Det er jo så ymse om barn trenger pengene eller ikke, da.

En niese av meg og mannen hennes (begge studenter med barn på den tida) arvet akkurat såpass etter en bestemor at de klarte å kjøpe seg en liten leilighet.

Her i huset kom en annen, ikke stor arv da vi var så nedsyltet i boliglån at vi ikke visste hvordan vi skulle klare oss. det var bestemoren til mannen min.

Men det er klart, jeg syns ikke gamle folk, eller yngre for den del, skal spinke og spare for å ha noe å "gi bort" når de dør!

Skrevet

Noe mer enn børdrene Beckham iallefall.. Men for all del, man står jo fritt til å gjøre som man vil. Men det virker jo noe snedig "å stå frem med det", men skjønt det kan jo være at han ikke mente å stå frem med det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...