htg1365380741 Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 Visste dere at Maj Britt Andersen sin CD; Chevina "egentlig"/også handler om adopsjon (Colombia)? Det visste ikke jeg før jeg tilfeldigvis lånte CD'n på Biblioteket til datteren min. Det var en fin og rørende historie særlig for oss som tenker på dette temaet.. 0 Siter
hjertebarnet Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 Jo det visste jeg! Jeg fikk faktisk signaturen hennes på cd'en som var til salgs da hun var på AF's julemesse for et par år siden. Da pratet jeg med henne og hun fortalte om barna sine fra Sør-Amerika! 0 Siter
zeta Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 Platen om Chevina er en fin plate. Fin musikk og en fin historie. Den handler om dukken Chevina som blir laget i Norge og pá underlig vis havner i Norge. Parallelt med historien om Chevina, handler det ogsá om en norsk familie som reiser til Colombia for á hente hjem lillebror. Inntektene fra salget av dukkene og overskuddet fra salget av CD går uavkortet til barnehjemmet FANA i Bogota. Gá inn pá: http://home.no.net/fanavenn/ Trykk "Chevina" i menyen til venstre. 0 Siter
Gjest made in colombia Skrevet 3. oktober 2004 Skrevet 3. oktober 2004 Platen om Chevina er en fin plate. Fin musikk og en fin historie. Den handler om dukken Chevina som blir laget i Norge og pá underlig vis havner i Norge. Parallelt med historien om Chevina, handler det ogsá om en norsk familie som reiser til Colombia for á hente hjem lillebror. Inntektene fra salget av dukkene og overskuddet fra salget av CD går uavkortet til barnehjemmet FANA i Bogota. Gá inn pá: http://home.no.net/fanavenn/ Trykk "Chevina" i menyen til venstre. Du skrev nok en trykkfeil. Dukken ble laget i Colombia, men havnet i Norge! :-) 0 Siter
zeta Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Du skrev nok en trykkfeil. Dukken ble laget i Colombia, men havnet i Norge! :-) Det har du nok rett i! Det kan vaere den tynne luften her i Bogota som gjoer at jeg ikke ser hva jeg skriver... :-) Jeg er for tiden meget naer kilden til dukkene. Vi er i Bogota for á hente hjem vár datter. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.