Gå til innhold

Barne-CD om adopsjon

Anbefalte innlegg

htg1365380741
Skrevet

Visste dere at Maj Britt Andersen sin CD; Chevina "egentlig"/også handler om adopsjon (Colombia)?

Det visste ikke jeg før jeg tilfeldigvis lånte CD'n på Biblioteket til datteren min. Det var en fin og rørende historie særlig for oss som tenker på dette temaet..

Skrevet

Jo det visste jeg! Jeg fikk faktisk signaturen hennes på cd'en som var til salgs da hun var på AF's julemesse for et par år siden. Da pratet jeg med henne og hun fortalte om barna sine fra Sør-Amerika!

Skrevet

Platen om Chevina er en fin plate. Fin musikk og en fin historie.

Den handler om dukken Chevina som blir laget i Norge og pá underlig vis havner i Norge. Parallelt med historien om Chevina, handler det ogsá om en norsk familie som reiser til Colombia for á hente hjem lillebror.

Inntektene fra salget av dukkene og overskuddet fra salget av CD går uavkortet til barnehjemmet FANA i Bogota.

Gá inn pá:

http://home.no.net/fanavenn/

Trykk "Chevina" i menyen til venstre.

Gjest made in colombia
Skrevet

Platen om Chevina er en fin plate. Fin musikk og en fin historie.

Den handler om dukken Chevina som blir laget i Norge og pá underlig vis havner i Norge. Parallelt med historien om Chevina, handler det ogsá om en norsk familie som reiser til Colombia for á hente hjem lillebror.

Inntektene fra salget av dukkene og overskuddet fra salget av CD går uavkortet til barnehjemmet FANA i Bogota.

Gá inn pá:

http://home.no.net/fanavenn/

Trykk "Chevina" i menyen til venstre.

Du skrev nok en trykkfeil. Dukken ble laget i Colombia, men havnet i Norge!

:-)

Skrevet

Du skrev nok en trykkfeil. Dukken ble laget i Colombia, men havnet i Norge!

:-)

Det har du nok rett i!

Det kan vaere den tynne luften her i Bogota som gjoer at jeg ikke ser hva jeg skriver... :-)

Jeg er for tiden meget naer kilden til dukkene. Vi er i Bogota for á hente hjem vár datter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...