Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk i dag telefon fra VB om at reisedokumenta til den lille prinsessa vår i Korea snart er ferdige og at vi vil få hente henne før jul. Phhuuu føler oss sååå heldige siden det er andre som fikk tildeling rett etter oss som må vente til januar/februar. Føler meg faktisk lei meg på deres vegne

Skrevet

Dette var strålende nytt :o)

Da er det ikke lenge før dere har godjenta hjemme!

PS: Kommer meg ikke inn på mailen min, så jeg måtte gratulere deg her. Men det går vel greit det også :)

Kjempegode nyheter Missi!

thuva1365380402
Skrevet

Må gratulere deg her inne også. Kjempeflott at dere har fått denne beskjeden. Nå skjer det jo før jul likevel. Lykke til med de siste forberedelsene før den store reisen.

Skrevet

Grattis! :-) Jeg er glad på dine vegne!

Men nifse greier dette at man kan risikere å måtte vente inntil 8 mndr. på reisebeskjed hvis man er "uheldig" med tildelingstidspunktet.

Lykke til med de siste forberedelsene!

Klem fra

trk1365380645
Skrevet

Så deilig! Gratulerer. Håper det kan skje fort- fort!

Skrevet

Gratulerer såå masse !! Tipper det er deilig ja !! Håper dere får hente henne snart !

klem fra

Skrevet

Så kjekt, missi! :-))

Håper det ikke tar lang tid før dere får dra avgårde og hente hjem Prinsessa!

Beste hilsen fra

Skrevet

Da forstår jeg godt at du er lettet ja! :o)

Tenk, nå er det ikke lenge til dere får se henne. Deilig!

MVH

carla1365380461
Skrevet

Så godt!!! Forstår at du er lettet!

Klem

Skrevet

Det er godt å høre. Kansje reise dere samtidig som oss:-)

Har ikke fått bildet fra deg ennå. Husker å send en til meg.

Skrevet

Det høres flott ut. Håper dere får reise snart. Når fikk dere tildelt??

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...