SoriaMoria Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 De siste ukene har jeg fått et stort problem med ising i tennene. Jeg bruker store doser prednisolon (brukt det i over fire måneder), og lurer på om det kan være en sammenheng her? Prednisolon kan jo som kjent føre til avkalkning av skjelettet/ benskjørhet. Er det dette som skjer med tenna mine også nå, og som er årsak til isinga? Eller bør jeg kanskje lete helt andre steder etter årsaker? 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 OK, min tannlege sier at vi (han og meg) er kommet i en alder som gjør at tannhasene blottlegges. Vel summa summarum bruk tannkrem mot ising. Tannkrem for hvitere tenner gjør bare vondt verre. Mvh 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 OK, min tannlege sier at vi (han og meg) er kommet i en alder som gjør at tannhasene blottlegges. Vel summa summarum bruk tannkrem mot ising. Tannkrem for hvitere tenner gjør bare vondt verre. Mvh Tror du prednisolon er for å få hvitere tenner eller? 0 Siter
SoriaMoria Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Skrevet 1. oktober 2004 OK, min tannlege sier at vi (han og meg) er kommet i en alder som gjør at tannhasene blottlegges. Vel summa summarum bruk tannkrem mot ising. Tannkrem for hvitere tenner gjør bare vondt verre. Mvh Ny tannkrem er innkjøptM:) Men det må da være mer jeg kan gjøre? - "Alt" gjør vondt å spise jo! *sutre* 0 Siter
SoriaMoria Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Skrevet 1. oktober 2004 Tror du prednisolon er for å få hvitere tenner eller? *hehe* DET hadde virkelig vært noe! 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 *hehe* DET hadde virkelig vært noe! Har selv gått på store doser prednisolon, men har ikke merket noe til ising i tennene. Men listen over bivirkninger er lange som et vondt år. Så jeg har har rimelig mange av de andre. PS. Har ikke merket noe til hvitere tenner 0 Siter
SoriaMoria Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Skrevet 2. oktober 2004 Har selv gått på store doser prednisolon, men har ikke merket noe til ising i tennene. Men listen over bivirkninger er lange som et vondt år. Så jeg har har rimelig mange av de andre. PS. Har ikke merket noe til hvitere tenner Ja den bivirkningslista er skremmende lang! Og enda mer skremmende er det at det faktisk er mulig å få nesten alle bivirkningene på lista :-/ Dette med tennene var jeg mer usikker på hvor kom fra... jeg bør vel ringe tannlegen da 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 Ny tannkrem er innkjøptM:) Men det må da være mer jeg kan gjøre? - "Alt" gjør vondt å spise jo! *sutre* Fluor bygger opp tannemaljen har jeg lest. Æsj... Med ondt skal ondt fordrive. Mvh 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.