Gå til innhold

Grøsser i bilvaskeautomat... en liten advarsel ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

En liten advarsel, for moro skyld, hvis du tenker å ta med en krimbok å slå ihjel tida med mens du sitter i bilen og venter på at den skal vaskes i vaskeautomat...

Jeg pleier å lese avisa i automaten, men idag ville jeg altså fortsette på krimboken jeg holder på med.

Så sitter jeg der og aner fred og ingen fare, og følger handlingen inn i et skikkelig grøssende spennende avsnitt av typen "hun merket at skrittene kom nærmere, kunne nesten føle pusten hans før han tok henne igjen. Idet hun snudde seg vettskremt rundt, så hun ansiktet hans avtegne seg i det svake lyset. Panikken vokste, ..."osv

Og ide jeg leste noe sånt, ble høytrykksspylingen satt på. Og herregud som jeg skvatt! Jeg hoppet høyt i setet, og så meg vettskremt rundt - bare for å oppdage at det var vaskeprogrammet som hadde gått videre til neste skritt.

Med hamrende hjerte lot jeg bok være bok resten av vaskeprogrammet, og da jeg kjørte videre, tenkte jeg at dette var dagens lærdom:

"Aldri lese grøssere når jeg er i bilvaskeautomaten."

*ler*

Nei, nå tar jeg helg...

Lattermild fredagskveldshilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...