Gjest ponchita Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 Jeg grøsser hver gang jeg ser disse saueflokkene i poncho. Yessssss....Ooooo!! Poncho! La oss gå og kjøpe, for nå er det lov til å ha på seg det!! 0 Siter
Gjest osiris Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 Jeg skjønner ikke helt hva du mener? 0 Siter
Gjest en-to-tre-4 Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 Jeg skjønner ikke helt hva du mener? Tror ikke hun liker poncho-er, som visstnok er på moten igjen. Løp og kjøp er nok litt ironisk ment? 0 Siter
Gjest Big Mac Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 Tja, det er nå litt gøy også da. 0 Siter
Gjest ponchita Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 Jeg skjønner ikke helt hva du mener? Synes bare det er så tåpelig med disse motebølgene, at alle skal ha en spesiell ting akkurat samtidig. Greitt nok at det er vanskelig for lett påvirkelige folk å motstå, men synes de virkelig det ser fint ut med et teppe trekt ned over haudet, og føler de seg virkelig som individer når alle andre har på seg akkurat det samme? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.