Gå til innhold

Bursdag

Gjest Jeg blir 22, er jente

Anbefalte innlegg

Gjest Jeg blir 22, er jente
Skrevet

Hei!

Jeg har ikke feiret bursdag siden jeg var liten, og trenger derfor litt hjelp. Jeg har vært i et forhold i 6 år, og har alltid tilbrakt dagen med min kjære og få venninner, kake og kos bare. Nå er jeg singel og vil feire bursdagen min. Jeg er student og bor på en liten hybel uten tilknytning til andre fellesrom enn kjøkken...

Jeg vil be noen venner over. det blir kanskje litt kake, det blir mye drikking.

Siden jeg bare har en liten hybel trenger jeg råd til hvordan jeg skal få plass til noen venner. Det er kun en seng og en kontorstol på rommet. Kanskje jeg skal legge en madrass på gulvet?

Jeg gleder meg som en liten unge! Noen artige drikkeleker?

Videoannonse
Annonse
Gjest lille rosinen
Skrevet

Har du madrasser, så er vel ikke det noen dum ide? Eventuelt puter. Går også mange kjøkkenstoler rundt selv et lite hybelbord, kanskje du kunne lånt noen fra felleskjøkkenet for anledningen?

Lurt å sende ut nabovarsel forresten... Det glemte vi støtt under studietiden. Tipper ikke alle naboene var like blide bestandig... :-S

Gjest Bursdagsbarnet
Skrevet

Jeg er ung og dum og vil lage mye rart med alkohol i. Spritgelè kan jeg. Er det mere godteri med alkohol jeg kan lage? En kake hadde vært artig...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...