Gjest Jeg blir 22, er jente Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 Hei! Jeg har ikke feiret bursdag siden jeg var liten, og trenger derfor litt hjelp. Jeg har vært i et forhold i 6 år, og har alltid tilbrakt dagen med min kjære og få venninner, kake og kos bare. Nå er jeg singel og vil feire bursdagen min. Jeg er student og bor på en liten hybel uten tilknytning til andre fellesrom enn kjøkken... Jeg vil be noen venner over. det blir kanskje litt kake, det blir mye drikking. Siden jeg bare har en liten hybel trenger jeg råd til hvordan jeg skal få plass til noen venner. Det er kun en seng og en kontorstol på rommet. Kanskje jeg skal legge en madrass på gulvet? Jeg gleder meg som en liten unge! Noen artige drikkeleker? 0 Siter
Gjest lille rosinen Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 Har du madrasser, så er vel ikke det noen dum ide? Eventuelt puter. Går også mange kjøkkenstoler rundt selv et lite hybelbord, kanskje du kunne lånt noen fra felleskjøkkenet for anledningen? Lurt å sende ut nabovarsel forresten... Det glemte vi støtt under studietiden. Tipper ikke alle naboene var like blide bestandig... :-S 0 Siter
Gjest Bursdagsbarnet Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 Jeg er ung og dum og vil lage mye rart med alkohol i. Spritgelè kan jeg. Er det mere godteri med alkohol jeg kan lage? En kake hadde vært artig... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.