Gjest jeppen Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 fikk ikke sett farmen i kveld. men leste i Dagbladet om krangelen. Ble å nyskjerrig på hvem som reiste hjem i dag? 0 Siter
yma Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 Det var Helgi som dro hjem.- etter at det kom for dagen at han hadde stjålet tobakk på markedet. Snorre vant over Ommund i sleggeøvelsen. Men Snorre fikk ikke være eneste hane i kurven så lenge -nå kom sauedriverne. 0 Siter
Gjest jeppen Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 Det var Helgi som dro hjem.- etter at det kom for dagen at han hadde stjålet tobakk på markedet. Snorre vant over Ommund i sleggeøvelsen. Men Snorre fikk ikke være eneste hane i kurven så lenge -nå kom sauedriverne. jeg har ikke sett alle episodene av farmen. men av det jeg har sett var det bra at Helgi reiste. Hva konkurerte snorre og ? husker ikke hva han het i? 0 Siter
Gjest otu Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 jeg har ikke sett alle episodene av farmen. men av det jeg har sett var det bra at Helgi reiste. Hva konkurerte snorre og ? husker ikke hva han het i? Helgi er bare en liten tulling 0 Siter
Gjest urgh Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 Helgi er bare en liten tulling Liten, men skikkelig skummel, han eier ikke selvkontroll! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.