Gå til innhold

Canon Ixus 430

Anbefalte innlegg

Elisabeth1365380359
Skrevet

Noen som har erfaring med det kameraet? Jeg har lest tester på internett og den ser ut til å være bra. Koster 3000 kr. Har veldig lyst å kjøpe.

Noen som har testet den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Knallbra kamera, og et sikkert kjøp (som resten av Ixus'ene).

Men muligens ikke lenger mest for pengene.

Elisabeth1365380359
Skrevet

Knallbra kamera, og et sikkert kjøp (som resten av Ixus'ene).

Men muligens ikke lenger mest for pengene.

Jeg har ikke så mye å rutte med, er student. Er Ixus 500 verdt de 600 kr mer som dne koste.

Skrevet

Jeg har ikke så mye å rutte med, er student. Er Ixus 500 verdt de 600 kr mer som dne koste.

Nei, til det er forskjellen for liten. De ekstra megapixel er usynlige med mindre bildet fortørres veldig mye.

Skrevet

kjøp sony eller hp, da får du bedre kamraer i forhold til prisen. canon ixus gir bilder so er litt blasse.

Elisabeth1365380359
Skrevet

Nei, til det er forskjellen for liten. De ekstra megapixel er usynlige med mindre bildet fortørres veldig mye.

Ok, takk for hjelpen! Da tror jeg det blir 430 på meg! Håper det er et godt kjøp!

Elisabeth1365380359
Skrevet

kjøp sony eller hp, da får du bedre kamraer i forhold til prisen. canon ixus gir bilder so er litt blasse.

Har prøvd sony og var ikke fornøyd med det. En venn av meg kjøpte hp og er lite fornøyd. Ixus har jeg hørt mye godt om, og den ser bra ut. Blir nok Ixus på meg tror jeg.

Skrevet

Har prøvd sony og var ikke fornøyd med det. En venn av meg kjøpte hp og er lite fornøyd. Ixus har jeg hørt mye godt om, og den ser bra ut. Blir nok Ixus på meg tror jeg.

Du bestemmer sjæl :-)

Hva var det som var feil med sony og hp forresten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...