Gå til innhold

En klassisk drittsekk -

Anbefalte innlegg

Gjest Fotballfrelst
Skrevet

Utrolig bitch å ikke si noe om at hun var gravid tidligere....mange menn som har gått i fella på den måten, så John Carew er snarere et offer

Skrevet

Utrolig bitch å ikke si noe om at hun var gravid tidligere....mange menn som har gått i fella på den måten, så John Carew er snarere et offer

Heh - jeg er sikker på at du virkelig mener det også!

Skrevet

Et offer for hva? Hvis han hadde sex med dama, noe han åpenbart hadde, så måtte han være klar over konsekvensene. Alle voksne som har sex bør vite at det er slik forplantning skjer. Mener du kanskje at han burde ha fått sjansen til å presse henne til abort? Bør ikke hun få lov til å bestemme det selv? Det må også skje de tre første månedene, og jeg har ikke sett noe om tiden han ble informert om farskapet. Har du?

Skrevet

Vet ikke helt hvem du kaller drittsekk her.

Denne saken kan sikkert ha mange flere sider enn dem vi kjenner til fra media. Kanskje J.C. er en av de mange mannfolk som har blitt lurt av en kvinne som ønsker å bli gravid. Hun velger å få barn, han er prisgitt hennes valg, han kan ikke velge abort.

Når skal mannfolk lære? Skal de unngå å bli far uønsket må de bruke kondom eller kutte strengen. Eneste sikre!

Gjest Phøhh!
Skrevet

For en drittsekk ja! Han var sååå sikker på at ungen ikke kunne være hans. Bra at det ble oppklart til slutt da. Stakkars dame som har fått så mye kritikk fordi ho "påstår" at en kjendis er ungens far.

Gjest Phøhh!
Skrevet

For en drittsekk ja! Han var sååå sikker på at ungen ikke kunne være hans. Bra at det ble oppklart til slutt da. Stakkars dame som har fått så mye kritikk fordi ho "påstår" at en kjendis er ungens far.

Skrevet

Vet ikke helt hvem du kaller drittsekk her.

Denne saken kan sikkert ha mange flere sider enn dem vi kjenner til fra media. Kanskje J.C. er en av de mange mannfolk som har blitt lurt av en kvinne som ønsker å bli gravid. Hun velger å få barn, han er prisgitt hennes valg, han kan ikke velge abort.

Når skal mannfolk lære? Skal de unngå å bli far uønsket må de bruke kondom eller kutte strengen. Eneste sikre!

Han er prisgitt hennes valg, du er jo like dum som Carew du. Han er jo prisgitt sitt eget valg siden han ikke pakka snurrebassen inn plastikk viss det var slik at han ikke ville bli far.

Selv en slik apekatt som Jon Carew burde vite såpass i 2004

Skrevet

Han er prisgitt hennes valg, du er jo like dum som Carew du. Han er jo prisgitt sitt eget valg siden han ikke pakka snurrebassen inn plastikk viss det var slik at han ikke ville bli far.

Selv en slik apekatt som Jon Carew burde vite såpass i 2004

Les innlegget mitt en gang til du, hele!

Tror faktisk vi er enige du og jeg.

Skrevet

Les innlegget mitt en gang til du, hele!

Tror faktisk vi er enige du og jeg.

ja jaggu var vi det :-)

Skrevet

Ham? Henne? Ungen? Journalisten?

Dårlig med gramatikken Sør _en_ drittsekk er ikke hunnkjønn.

Skrevet

Ei drittsekk, drittsekka..?

Skrevet

Jeg bare lurer: hva er hunkjønnsversjonen av uttrykket da? Ei drittsekk? Drittsekkine?

Gjest nord for Mjøsa
Skrevet

Jeg bare lurer: hva er hunkjønnsversjonen av uttrykket da? Ei drittsekk? Drittsekkine?

tja......

han er en drittsekk

hun er en drittsekk

eller som vi ser her på berget: hu er ei (forb....) megge!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hun ble ikke kritisert fordi hun påsto at en kjendis var ungens far. Hun ble kritisert fordi hun løp ut i media.

For hva var poenget med det? Hun hadde allerede dratt tullingen for retten. Altså ville hun få svarene hun lette etter.

Likevel oppsøker jenta VG - i følge artikkelen helt på egen hånd - for å fortelle sin historie.

Har dette virkelig offentlighetens interesse? Hvorfor gikk hun ut i media med dette?

Det var åpenbart ikke for å få svarene hun søkte, for de ville hun uansett få.

At John Carew ikke har spesielt mye mellom ørene trenger man ikke å lese mye om fotball for å forstå. Men dette har likevel ikke offentlighetens interesse, og det eneste hun oppnådde med å skrike i VG og selge seg til Se og Hør, var å fyre opp om de som allerede tror hun pulte på seg en unge med en kjent mangemillionær.

Ekstremt urutinert dersom graviditeten ikke var et bevisst valg fra hennes side, og sånn som hun skrek i media vet i hvert fall jeg hva jeg tror.

Det er nok av kvinnfolk der ute som skryter på seg p-piller, og det er nok av gutter med IQ på Carews nivå.

Ingenting unnskylder at hun løp ut i media og gjorde dette til en historie som preget sportsnyhetene i hele Europa.

Hun hadde uansett fått svar på det hun ville, men hun hadde selvsagt tjent mindre penger.

Gjest blippeti
Skrevet

Hun ble ikke kritisert fordi hun påsto at en kjendis var ungens far. Hun ble kritisert fordi hun løp ut i media.

For hva var poenget med det? Hun hadde allerede dratt tullingen for retten. Altså ville hun få svarene hun lette etter.

Likevel oppsøker jenta VG - i følge artikkelen helt på egen hånd - for å fortelle sin historie.

Har dette virkelig offentlighetens interesse? Hvorfor gikk hun ut i media med dette?

Det var åpenbart ikke for å få svarene hun søkte, for de ville hun uansett få.

At John Carew ikke har spesielt mye mellom ørene trenger man ikke å lese mye om fotball for å forstå. Men dette har likevel ikke offentlighetens interesse, og det eneste hun oppnådde med å skrike i VG og selge seg til Se og Hør, var å fyre opp om de som allerede tror hun pulte på seg en unge med en kjent mangemillionær.

Ekstremt urutinert dersom graviditeten ikke var et bevisst valg fra hennes side, og sånn som hun skrek i media vet i hvert fall jeg hva jeg tror.

Det er nok av kvinnfolk der ute som skryter på seg p-piller, og det er nok av gutter med IQ på Carews nivå.

Ingenting unnskylder at hun løp ut i media og gjorde dette til en historie som preget sportsnyhetene i hele Europa.

Hun hadde uansett fått svar på det hun ville, men hun hadde selvsagt tjent mindre penger.

Hun måtte trekke ham for retten for å få farsskapet klarlagt - jeg synes det var helt på sin plass at hun kunne hevne seg ved å gå ut i media.

DNA og VG - en kraftfull kombinasjon!

Skrevet

Ham? Henne? Ungen? Journalisten?

Er ham en drittsekk? Er henne en drittsekk? Er ungen en drittsekk? Er journalisten en drittsekk?

Skrevet

Det er nok otu som må lære seg gramatikk. Man endrer ikke fra en drittsekk til ei drittsekk avhengig av kjønnet på det/den man beskriver.

Det er uansett lov å si f. eks. "en jente" på norsk. Lær deg språket ditt!

Med vennlig hilsen

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hun måtte trekke ham for retten for å få farsskapet klarlagt - jeg synes det var helt på sin plass at hun kunne hevne seg ved å gå ut i media.

DNA og VG - en kraftfull kombinasjon!

Hun ødela ingenting for Carew. Alle som følger med regelmessig på fotball vet at den mannen ikke er helt ivater i utgangspunktet.

Han fikk ingen nye riper i lakken av det her, og er hele norges helt igjen neste gang han scorer for landslaget.

Jenta derimot, hun solgte seg selv og sitt barn.

Det er langt verre enn at Carew viser seg som den 12-åringen vi alle visste han var i hue.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...