Gjest lille rosinen Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 Hun ble ikke kritisert fordi hun påsto at en kjendis var ungens far. Hun ble kritisert fordi hun løp ut i media. For hva var poenget med det? Hun hadde allerede dratt tullingen for retten. Altså ville hun få svarene hun lette etter. Likevel oppsøker jenta VG - i følge artikkelen helt på egen hånd - for å fortelle sin historie. Har dette virkelig offentlighetens interesse? Hvorfor gikk hun ut i media med dette? Det var åpenbart ikke for å få svarene hun søkte, for de ville hun uansett få. At John Carew ikke har spesielt mye mellom ørene trenger man ikke å lese mye om fotball for å forstå. Men dette har likevel ikke offentlighetens interesse, og det eneste hun oppnådde med å skrike i VG og selge seg til Se og Hør, var å fyre opp om de som allerede tror hun pulte på seg en unge med en kjent mangemillionær. Ekstremt urutinert dersom graviditeten ikke var et bevisst valg fra hennes side, og sånn som hun skrek i media vet i hvert fall jeg hva jeg tror. Det er nok av kvinnfolk der ute som skryter på seg p-piller, og det er nok av gutter med IQ på Carews nivå. Ingenting unnskylder at hun løp ut i media og gjorde dette til en historie som preget sportsnyhetene i hele Europa. Hun hadde uansett fått svar på det hun ville, men hun hadde selvsagt tjent mindre penger. Jeg forsto det sånn (mulig jeg tar feil!) at pressen fant ut på egenhånd at det hadde blitt en sak. Det sto i noen offentlige dokumenter eller noe sånt... Hvis dette stemmer, så syns jeg det er formildnende omstendigheter for dama at det i det minste ikke var hun som løp til pressen først, for å bruke historien for alt den er verdt. Men mulig jeg tar feil. Og jeg også syns det skal veldig gode grunner til før man kan forsvare å gå ut i pressen på den måten. Blir litt sånn Sven-O over det syns jeg... 0 Siter
Gjest P-didit Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 Hun ble ikke kritisert fordi hun påsto at en kjendis var ungens far. Hun ble kritisert fordi hun løp ut i media. For hva var poenget med det? Hun hadde allerede dratt tullingen for retten. Altså ville hun få svarene hun lette etter. Likevel oppsøker jenta VG - i følge artikkelen helt på egen hånd - for å fortelle sin historie. Har dette virkelig offentlighetens interesse? Hvorfor gikk hun ut i media med dette? Det var åpenbart ikke for å få svarene hun søkte, for de ville hun uansett få. At John Carew ikke har spesielt mye mellom ørene trenger man ikke å lese mye om fotball for å forstå. Men dette har likevel ikke offentlighetens interesse, og det eneste hun oppnådde med å skrike i VG og selge seg til Se og Hør, var å fyre opp om de som allerede tror hun pulte på seg en unge med en kjent mangemillionær. Ekstremt urutinert dersom graviditeten ikke var et bevisst valg fra hennes side, og sånn som hun skrek i media vet i hvert fall jeg hva jeg tror. Det er nok av kvinnfolk der ute som skryter på seg p-piller, og det er nok av gutter med IQ på Carews nivå. Ingenting unnskylder at hun løp ut i media og gjorde dette til en historie som preget sportsnyhetene i hele Europa. Hun hadde uansett fått svar på det hun ville, men hun hadde selvsagt tjent mindre penger. Jeg synes ikke det er pent gjort av henne å gå til pressen, men jeg kan frstå det. Carew har hatt alle muligheter til å ordne opp i dette før det gikk så langt som til pressen, men ved å behandle jenta som luft har han trolig drevet henne til å gjøre dette. . 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 Jeg forsto det sånn (mulig jeg tar feil!) at pressen fant ut på egenhånd at det hadde blitt en sak. Det sto i noen offentlige dokumenter eller noe sånt... Hvis dette stemmer, så syns jeg det er formildnende omstendigheter for dama at det i det minste ikke var hun som løp til pressen først, for å bruke historien for alt den er verdt. Men mulig jeg tar feil. Og jeg også syns det skal veldig gode grunner til før man kan forsvare å gå ut i pressen på den måten. Blir litt sånn Sven-O over det syns jeg... I følge VG var det hun som løp til dem. Pressen visste selvsagt om ryktene, men de hadde åpenbart holdt seg unna dama. Bare skrevet generelt om saken. Helt til hun selv løp til VG. Søk på saken og finn den første artikkelen om det her, og du vil se at VG presiserer at det var hun som kom til dem. Altså kan det se ut som om pressen faktisk forsøkte å skåne henne. Etterpå solgte hun seg til Se og Hør, og dro ikke bare fram dette barnet. Neida. Hun klinte til med forrige gang Carew hadde kjørt henne på tjukka, hvordan hun hadde tatt abort, hang ut en kjent kompis av Carew, osv. Virkelig noe publikum har interesse av. Hun har nok lært av sine utenlandske kollegaer i det siste. De som har sørget for fulle bankkontoer resten av livet etter å ha pult Svennis og Becham. Bare vent. Hun dukker nok opp i utenlands media etter hvert med langt bedre betaling enn Se og Hørs vanlige 10000-kroners honorar. Selvsagt med mindre Carew betaler henne til taushet. Jeg prøver ikke å unnskylde Carew. Fyren har oppført seg som et regelrett rasshøl, men jeg forstår ikke denne damas tankegang. Det er ikke bare seg selv hun setter i medias søkelys. Ikke Carew heller. Men en liten uskyldig unge som hele Europa nå vet at faren ikke ville vedkjenne seg. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 I følge VG var det hun som løp til dem. Pressen visste selvsagt om ryktene, men de hadde åpenbart holdt seg unna dama. Bare skrevet generelt om saken. Helt til hun selv løp til VG. Søk på saken og finn den første artikkelen om det her, og du vil se at VG presiserer at det var hun som kom til dem. Altså kan det se ut som om pressen faktisk forsøkte å skåne henne. Etterpå solgte hun seg til Se og Hør, og dro ikke bare fram dette barnet. Neida. Hun klinte til med forrige gang Carew hadde kjørt henne på tjukka, hvordan hun hadde tatt abort, hang ut en kjent kompis av Carew, osv. Virkelig noe publikum har interesse av. Hun har nok lært av sine utenlandske kollegaer i det siste. De som har sørget for fulle bankkontoer resten av livet etter å ha pult Svennis og Becham. Bare vent. Hun dukker nok opp i utenlands media etter hvert med langt bedre betaling enn Se og Hørs vanlige 10000-kroners honorar. Selvsagt med mindre Carew betaler henne til taushet. Jeg prøver ikke å unnskylde Carew. Fyren har oppført seg som et regelrett rasshøl, men jeg forstår ikke denne damas tankegang. Det er ikke bare seg selv hun setter i medias søkelys. Ikke Carew heller. Men en liten uskyldig unge som hele Europa nå vet at faren ikke ville vedkjenne seg. Det er imidlertid en ting som kan være greit å huske: Dama har ikke noen erfaring med medier og offentlighet, ingen PR-rådgivere og ingen personlige assistenter. Samtidig er hun sint, fortvilet og skuffet over Carew. At hun ikke nødvendigvis så klart og tok de klokeste valgene mht pressen da, kan man nesten forstå. Bare synd at det ble untyttet for alt det var verdt av et samlet korps med blodhunder. Og at de prøvde å "beskytte henne" - glem det! Snarere tvert om, de har nok snakket henne fullstendig rundt. En ting er at hun bestemte seg for å stå frem - det har hun nok avgjort selv. En helt annen ting er hva som er blitt sagt - her har hun nok blitt godt varmet opp av fortrolige journalister, tenker jeg (og tro meg, jeg kjenner metodene noen av dem bruker, grøss). Samtidig sitter altså unge Carew der, med bred erfaring fra medier og offentlighet. Han har en satans stab med PR-rådgivere, assistenter, advokater og gudene vet. Her ligger altså alle forhold til rette for å ta det som en mann og avgi blodprøve med en gang henvendelsen kommer. Når han allikevel er en liten dritt og nekter, selv om han vet han har hatt sex med dama, burde PR-apparatet hans klart å trøkke ut en fornuftig uttalelse som ikke fikk verken ham eller henne til å virke så inn i granskauen tette i kålen. Velvel. Nå sitter han igjen med buksa nede. Ikke mye respetto igjen der. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 Det er imidlertid en ting som kan være greit å huske: Dama har ikke noen erfaring med medier og offentlighet, ingen PR-rådgivere og ingen personlige assistenter. Samtidig er hun sint, fortvilet og skuffet over Carew. At hun ikke nødvendigvis så klart og tok de klokeste valgene mht pressen da, kan man nesten forstå. Bare synd at det ble untyttet for alt det var verdt av et samlet korps med blodhunder. Og at de prøvde å "beskytte henne" - glem det! Snarere tvert om, de har nok snakket henne fullstendig rundt. En ting er at hun bestemte seg for å stå frem - det har hun nok avgjort selv. En helt annen ting er hva som er blitt sagt - her har hun nok blitt godt varmet opp av fortrolige journalister, tenker jeg (og tro meg, jeg kjenner metodene noen av dem bruker, grøss). Samtidig sitter altså unge Carew der, med bred erfaring fra medier og offentlighet. Han har en satans stab med PR-rådgivere, assistenter, advokater og gudene vet. Her ligger altså alle forhold til rette for å ta det som en mann og avgi blodprøve med en gang henvendelsen kommer. Når han allikevel er en liten dritt og nekter, selv om han vet han har hatt sex med dama, burde PR-apparatet hans klart å trøkke ut en fornuftig uttalelse som ikke fikk verken ham eller henne til å virke så inn i granskauen tette i kålen. Velvel. Nå sitter han igjen med buksa nede. Ikke mye respetto igjen der. Enig med deg i at det er helt fantastisk hvordan Carew har håndtert denne saken. Det å nekte for et farskap når han vet han har hatt sex med dama, og så i tillegg stritte i mot som en liten drittunge når han blir bedt om å avgi dna-prøve, er sterkt. Men jeg lurer vel egentlig litt på hva slags apparat Carew faktisk har rundt seg, og i hvert fall om han bruker det. For han driter seg jo ut gang på gang, så dersom han i det hele tatt benytter seg av rådgiverne sine burde han sparke dem umiddelbart. Du har nok rett i at denne jenta er ukjent med media, men det sto også klart i VG (nå tar jeg forbehold i at det som står i media stemmer) at hun sammen med sin advokat hadde bestemt seg for å løpe ut i media. Så hun hadde noen rundt seg. Når det gjelder Carew må det også sies at han også har blitt kastet ut i sin kjendistilværelse, og helt åpenbart aldri fått noen trening i sitt nye liv som fotballstjerne. For veien var kort fra liten status for andre i VIF enn klanen, en liten snartur innom RBK, og ut i den store verden som fotballmillionær og stjerne som alle ville ha en bit av. Han kan vel ikke sies å ha taklet denne statusen spesielt "godt". I hvert fall ikke i forhold til mer jordnære nordmenn som har gått samme veien, og norsk jantelov. Det unnskylder selvsagt ikke oppførselen hans i denne saken, men på samme måte som du forsøker å forklare jentas oppførsel, så er det i det minste en mulig forklaring på at gutten aldri har utviklet seg. Carew er uansett en helt igjen så fort han scorer et viktig mål for Norge. Bidrar han til å sende oss til VM stiller han igjen med rent rulleblad. Idiotoppførselen nå, slagene i Drammen, og alle de andre tullete uttalelsene hans de siste årene. Alt vil bli glemt. Får håpe for jenta og ungens skyld at hun holder seg for god til stort mer, for det er ikke Carew som taper på det her. Se på Rooney. Hele verdens nye fotballyndling. Et forbilde for unge over hele verden, til tross for at det bare er uker siden det kom fram at han har feid over store deler av Englands prostituerte. 0 Siter
Gjest milll Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 Det er nok otu som må lære seg gramatikk. Man endrer ikke fra en drittsekk til ei drittsekk avhengig av kjønnet på det/den man beskriver. Det er uansett lov å si f. eks. "en jente" på norsk. Lær deg språket ditt! Med vennlig hilsen Hvis du oppfordrer folk til å lære seg korrekt språkbruk så kan du kanskje forklare ditt valg av overskrift? 0 Siter
Gjest Phøhh! Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 Hun ble ikke kritisert fordi hun påsto at en kjendis var ungens far. Hun ble kritisert fordi hun løp ut i media. For hva var poenget med det? Hun hadde allerede dratt tullingen for retten. Altså ville hun få svarene hun lette etter. Likevel oppsøker jenta VG - i følge artikkelen helt på egen hånd - for å fortelle sin historie. Har dette virkelig offentlighetens interesse? Hvorfor gikk hun ut i media med dette? Det var åpenbart ikke for å få svarene hun søkte, for de ville hun uansett få. At John Carew ikke har spesielt mye mellom ørene trenger man ikke å lese mye om fotball for å forstå. Men dette har likevel ikke offentlighetens interesse, og det eneste hun oppnådde med å skrike i VG og selge seg til Se og Hør, var å fyre opp om de som allerede tror hun pulte på seg en unge med en kjent mangemillionær. Ekstremt urutinert dersom graviditeten ikke var et bevisst valg fra hennes side, og sånn som hun skrek i media vet i hvert fall jeg hva jeg tror. Det er nok av kvinnfolk der ute som skryter på seg p-piller, og det er nok av gutter med IQ på Carews nivå. Ingenting unnskylder at hun løp ut i media og gjorde dette til en historie som preget sportsnyhetene i hele Europa. Hun hadde uansett fått svar på det hun ville, men hun hadde selvsagt tjent mindre penger. Det du skriver stemmer ikke. Det var på grunn av mediaoppstyret at han til slutt gikk med på å ta testen som "avslørte" han. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 Det du skriver stemmer ikke. Det var på grunn av mediaoppstyret at han til slutt gikk med på å ta testen som "avslørte" han. Les litt om saken før du uttaler deg. Hun hadde allerede dratt han for retten, og ditt skulle han om noen få dager. I retten hadde han selvsagt blitt dømt til å avgi prøve, altså hadde hun uansett fått svar. Grunnen til at Carew tok testen nå var sannsynligvis fordi rettsaken kolliderte med neste landskamp. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 Dårlig med gramatikken Sør _en_ drittsekk er ikke hunnkjønn. En drittsekk er grammatisk hankjønn, biologisk kjønn på drittsekken er noe helt annet. En lege er hankjønnsord selv om hun er en/ei dame. 0 Siter
Gjest -helt enig Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 Hun ble ikke kritisert fordi hun påsto at en kjendis var ungens far. Hun ble kritisert fordi hun løp ut i media. For hva var poenget med det? Hun hadde allerede dratt tullingen for retten. Altså ville hun få svarene hun lette etter. Likevel oppsøker jenta VG - i følge artikkelen helt på egen hånd - for å fortelle sin historie. Har dette virkelig offentlighetens interesse? Hvorfor gikk hun ut i media med dette? Det var åpenbart ikke for å få svarene hun søkte, for de ville hun uansett få. At John Carew ikke har spesielt mye mellom ørene trenger man ikke å lese mye om fotball for å forstå. Men dette har likevel ikke offentlighetens interesse, og det eneste hun oppnådde med å skrike i VG og selge seg til Se og Hør, var å fyre opp om de som allerede tror hun pulte på seg en unge med en kjent mangemillionær. Ekstremt urutinert dersom graviditeten ikke var et bevisst valg fra hennes side, og sånn som hun skrek i media vet i hvert fall jeg hva jeg tror. Det er nok av kvinnfolk der ute som skryter på seg p-piller, og det er nok av gutter med IQ på Carews nivå. Ingenting unnskylder at hun løp ut i media og gjorde dette til en historie som preget sportsnyhetene i hele Europa. Hun hadde uansett fått svar på det hun ville, men hun hadde selvsagt tjent mindre penger. Helt enig med deg SDD! 10poeng for det innlegget 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 Helt enig med deg SDD! 10poeng for det innlegget Jeg registrerer at jeg sanker en del poeng om dagen. Jeg lover å skjerpe meg. 0 Siter
Gjest teit uansett Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 Hun ble ikke kritisert fordi hun påsto at en kjendis var ungens far. Hun ble kritisert fordi hun løp ut i media. For hva var poenget med det? Hun hadde allerede dratt tullingen for retten. Altså ville hun få svarene hun lette etter. Likevel oppsøker jenta VG - i følge artikkelen helt på egen hånd - for å fortelle sin historie. Har dette virkelig offentlighetens interesse? Hvorfor gikk hun ut i media med dette? Det var åpenbart ikke for å få svarene hun søkte, for de ville hun uansett få. At John Carew ikke har spesielt mye mellom ørene trenger man ikke å lese mye om fotball for å forstå. Men dette har likevel ikke offentlighetens interesse, og det eneste hun oppnådde med å skrike i VG og selge seg til Se og Hør, var å fyre opp om de som allerede tror hun pulte på seg en unge med en kjent mangemillionær. Ekstremt urutinert dersom graviditeten ikke var et bevisst valg fra hennes side, og sånn som hun skrek i media vet i hvert fall jeg hva jeg tror. Det er nok av kvinnfolk der ute som skryter på seg p-piller, og det er nok av gutter med IQ på Carews nivå. Ingenting unnskylder at hun løp ut i media og gjorde dette til en historie som preget sportsnyhetene i hele Europa. Hun hadde uansett fått svar på det hun ville, men hun hadde selvsagt tjent mindre penger. Tror du avisene hadde klint dette utover hele førstesidene hvis det ikke hadde hatt offentlighetens interesse ? 0 Siter
Gjest rutangis netu Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 I følge VG var det hun som løp til dem. Pressen visste selvsagt om ryktene, men de hadde åpenbart holdt seg unna dama. Bare skrevet generelt om saken. Helt til hun selv løp til VG. Søk på saken og finn den første artikkelen om det her, og du vil se at VG presiserer at det var hun som kom til dem. Altså kan det se ut som om pressen faktisk forsøkte å skåne henne. Etterpå solgte hun seg til Se og Hør, og dro ikke bare fram dette barnet. Neida. Hun klinte til med forrige gang Carew hadde kjørt henne på tjukka, hvordan hun hadde tatt abort, hang ut en kjent kompis av Carew, osv. Virkelig noe publikum har interesse av. Hun har nok lært av sine utenlandske kollegaer i det siste. De som har sørget for fulle bankkontoer resten av livet etter å ha pult Svennis og Becham. Bare vent. Hun dukker nok opp i utenlands media etter hvert med langt bedre betaling enn Se og Hørs vanlige 10000-kroners honorar. Selvsagt med mindre Carew betaler henne til taushet. Jeg prøver ikke å unnskylde Carew. Fyren har oppført seg som et regelrett rasshøl, men jeg forstår ikke denne damas tankegang. Det er ikke bare seg selv hun setter i medias søkelys. Ikke Carew heller. Men en liten uskyldig unge som hele Europa nå vet at faren ikke ville vedkjenne seg. Det her har du tydeligvis funnet veldig interessant siden du har fulgt så godt med, og lest så nøye! hehe... Tydelig at det HAR interesse for almennheten da? For DU er jo en del av almenheten! Er jo derfor vi får slike utbroderinger av privatliv, fordi noen i det hele tatt gidder lese det. Jeg også, må innrømme det. 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 Er ham en drittsekk? Er henne en drittsekk? Er ungen en drittsekk? Er journalisten en drittsekk? hehe 0 Siter
Molly Mandy Skrevet 3. oktober 2004 Skrevet 3. oktober 2004 I følge VG var det hun som løp til dem. Pressen visste selvsagt om ryktene, men de hadde åpenbart holdt seg unna dama. Bare skrevet generelt om saken. Helt til hun selv løp til VG. Søk på saken og finn den første artikkelen om det her, og du vil se at VG presiserer at det var hun som kom til dem. Altså kan det se ut som om pressen faktisk forsøkte å skåne henne. Etterpå solgte hun seg til Se og Hør, og dro ikke bare fram dette barnet. Neida. Hun klinte til med forrige gang Carew hadde kjørt henne på tjukka, hvordan hun hadde tatt abort, hang ut en kjent kompis av Carew, osv. Virkelig noe publikum har interesse av. Hun har nok lært av sine utenlandske kollegaer i det siste. De som har sørget for fulle bankkontoer resten av livet etter å ha pult Svennis og Becham. Bare vent. Hun dukker nok opp i utenlands media etter hvert med langt bedre betaling enn Se og Hørs vanlige 10000-kroners honorar. Selvsagt med mindre Carew betaler henne til taushet. Jeg prøver ikke å unnskylde Carew. Fyren har oppført seg som et regelrett rasshøl, men jeg forstår ikke denne damas tankegang. Det er ikke bare seg selv hun setter i medias søkelys. Ikke Carew heller. Men en liten uskyldig unge som hele Europa nå vet at faren ikke ville vedkjenne seg. Nemlig! Syns utrolig synd på disse barna med idiotiske familiemedlemmer som gjør det meste for å få ansiktet sitt i ett eller annet blad. Man tror ikke på at det er i barnas interesse. 0 Siter
petter smart Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Tror du avisene hadde klint dette utover hele førstesidene hvis det ikke hadde hatt offentlighetens interesse ? Du skjønner tydeligvis ikke hva som menes med "offentlighetens interesse". 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.