Gå til innhold

Super Mario

Anbefalte innlegg

Gjest og Luigi
Skrevet

Hei!

Er det noen som vet hvor jeg kan laste ned den gamle versjonen av Super Mario? Den som spilles på den gamle nintendo 64,men jeg vil spille det på pc-en. Er i skikkelig "nostalgi-periode", og har lyst til å kill some time og koble av med en gammeldags spill..

Mario og Luigi ruler jo;)

Gjest nostalgia
Skrevet

Min gamle nintendo har gått heden for lenge siden. Men "hjemme" har de fått tak i en litt nyere utgave, og de gamle spillene mine holder enda! Så jeg spilte super mario hele jula i fjor. Kjempegøy! Og utrolig hva man husker av triks, hvor ting er gjemt, akkurat hvor man skal trykke og når osv... Det satt inne enda!

Håper du får tak i spillet :-) Det blir liksom ikke det samme med playstation og slikt...

Skrevet

Vet ikke svaret på spørsmålet, men jeg husker godt Mario.

Hadde det gøy med Mario da det var på topp *mimre*

Gjest og Luigi
Skrevet

Jeg fant jeg fant!;)

Flere forskjellige typer faktisk, med andre farger og musikk og mye rart,men til slutt kom jeg fram til en der alt stemte;) Vil ikke ha no fake og fiksa :P

...

Skrevet

Jeg fant jeg fant!;)

Flere forskjellige typer faktisk, med andre farger og musikk og mye rart,men til slutt kom jeg fram til en der alt stemte;) Vil ikke ha no fake og fiksa :P

...

Ååå, kan du gi meg linken til den? Digget Super Mario Bros!! :-)

Skrevet

Jeg fant jeg fant!;)

...

Ja legg ut link. Jeg har da en gammel nintendoboks med super mario bros på her i stua, men kunne også tenkt meg det på dataen.

Skrevet

Jeg fant jeg fant!;)

...

Jeg vil også ha link!

Please... *smiler pent og ser håpefullt opp*

:) :)

Skrevet

GAMLE nintendo 64?*HULK*

Jeg falt av etter supernintendo jeg.. *digge*

Gjest og Luigi
Skrevet

Jeg vil også ha link!

Please... *smiler pent og ser håpefullt opp*

:) :)

http://www.gamesload.it/super_mario_download_3.htm

Den første er den beste. Den ligner i alle fall mer enn de andre. Satt å koste meg i går, selv om det ikke var det samme som å spille med joystick,men alikevel..

*mimre*

Skrevet

Den første er den beste. Den ligner i alle fall mer enn de andre. Satt å koste meg i går, selv om det ikke var det samme som å spille med joystick,men alikevel..

*mimre*

Har installert og laget shortcut.

Men jeg kommer bare til bildet hvor Mario og skilpaddene rusler fram og tilbake, og de sier "It's me, Mario!" eller noe sånt. Alt er på fransk.

Hvordan begynner jeg å spille? Hvilke knapper?

Eller har jeg gjort feil ved installeringen?

hm, prøvde både piltaster og Enter-knappen, ingenting funker. Ikke museknappen heller.

Hvordan fikk du det igang?

Gjest og Luigi
Skrevet

Men jeg kommer bare til bildet hvor Mario og skilpaddene rusler fram og tilbake, og de sier "It's me, Mario!" eller noe sånt. Alt er på fransk.

hm, prøvde både piltaster og Enter-knappen, ingenting funker. Ikke museknappen heller.

Spillet er i zip fil, så du må først unzippe den, men det har du vel gjort, siden du er inne. Du ska få Mario til å gå ved å bruke piltastene "høyre" og "venstre", men å hoppe gjør han ved at du trykker på Shift tasten, den lange rett ved pilene. (står shift på knappen) Er ikke no mer altså. Du har nok ikke gjort no feil ved instalasjonen, da det bare er å trykke to-tre ganger (ja,ok osv. ) også er spillet innstalert. Ikke no

verre enn det.

Lykke til;)

Gjest og Luigi
Skrevet

Oj, glemte visst å si (egentlig det du spurte om-leste visst feil jeg) at før du begynner å spille, altså når du klikker på mario, å sangen begynner, så er det bare å klikke først enter, deretter kommer det en annen side opp, også klikker du på den lange tasten, den du bruker til mellomrom, etter det kommer du til enda en side, og da er det bare å trykke den lange tasten igjen, også er du inne;)

Skrevet

Oj, glemte visst å si (egentlig det du spurte om-leste visst feil jeg) at før du begynner å spille, altså når du klikker på mario, å sangen begynner, så er det bare å klikke først enter, deretter kommer det en annen side opp, også klikker du på den lange tasten, den du bruker til mellomrom, etter det kommer du til enda en side, og da er det bare å trykke den lange tasten igjen, også er du inne;)

Tusen takk!

Fikk det til nå. Dette er kjempegøy og skikkelig mimregreie, ja.

:)

mvh

Skrevet

*mimre*

Hva er fordelen med å få den der ballen eller runde soppen? I nivå 2 (har ikke kommet lenger...) kan en få den når en hopper fra et grønt rør til trampolinen som skal bringe en til serien med grønne rør.

Skal den der som gjør Mario til super-mario eller noe sånt, brukes for å komme forbi alle de kjøttetende plantene? For jeg kommer aldri forbi, prøver å stå på kanten av de grønne rørene men faller bare ned.

Den der superballen har kanskje noe ekstra?

Gidder du å hjelpe en frustrert mariospiller som ikke kommer videre...?

Tuuuuusen takk -

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...