Gjest Nydelig sang Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 Jeg hørte for noen år siden en sang sunget av Bjørn Eidsvåg på radioen... Jeg syns jeg kan huske at den var fra en film, og han sang på engelsk. Tror muligens den kan ha hett "The war" eller noe i de baner. Noen andre her som har hørt den? Husker hva den heter? Og hvor jeg eventuelt kan få tak i den? 0 Siter
Gjest Nydelig sang Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 Tror forresten han synger om "I'm in a war-zone" eller noe slikt... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 Ingen aning, men du taper intet på å søke på Eidsvåg og laste ned alt du finner av mannen. Han har mye vakker musikk. 0 Siter
Gjest Nydelig sang Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 Ingen aning, men du taper intet på å søke på Eidsvåg og laste ned alt du finner av mannen. Han har mye vakker musikk. Bjørn Eidsvåg har mye fantastisk musikk, og jeg har det meste av han allerede på CD som jeg har kjøpt å betalt. Støtter gjerne kvalitetsartister fremfor å laste ned musikken. Men, denne ene sangen, den har jeg aldri hørt noe om siden jeg hørte den på radioen den gangen. Tror faktisk den heter "War-zone". En fin Eidsvåg-ballade. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 Bjørn Eidsvåg har mye fantastisk musikk, og jeg har det meste av han allerede på CD som jeg har kjøpt å betalt. Støtter gjerne kvalitetsartister fremfor å laste ned musikken. Men, denne ene sangen, den har jeg aldri hørt noe om siden jeg hørte den på radioen den gangen. Tror faktisk den heter "War-zone". En fin Eidsvåg-ballade. Prøvde å goggle den, men får ingen treff. Ei heller noe fornuftig når jeg søker på Eidsvåg og War. Du får finne mailadressen hans å sende en mail! 0 Siter
Gjest Nydelig sang Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 Prøvde å goggle den, men får ingen treff. Ei heller noe fornuftig når jeg søker på Eidsvåg og War. Du får finne mailadressen hans å sende en mail! Selvfølgelig! Det er jo DET jeg må gjøre!! :-) Tusen takk for tips! 0 Siter
TrineE Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 Kan det være denne? Den heter "a poem for peace" Du kan ltee på litt av den på denne linken: http://www.mic.musikkonline.no/shop/displayComposerTracks.asp?kid=18301&kname=RAGNAR%20BJERKREIM 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.