Gå til innhold

det kommer grønn væske ut av brystet

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvis jeg klemmer på brystvorten min kommer det grønn væske ut. noen som vet hva det kan være eller har hørt om noen andre tilfeller?

Litt skremt

Skrevet

De gangene jeg har vært borti det har det dreid seg om (gamle) cyster som har tømt seg via melkegangene.

Tvillingmamma
Skrevet

De gangene jeg har vært borti det har det dreid seg om (gamle) cyster som har tømt seg via melkegangene.

Jeg har også hatt det sånn, bare at fargen har vært rustrød. Fikk helt dilla første gangen, så ut som det kom blod fra puppen, da var jeg rask til legen gitt.

Men nå vet jeg hva det er.

Det rare er at da minstejenta var 2 1/2 år, begynte jeg å produsere melk. Fikk en periode så utrolig melkesprengsmerter, og kunne etterhvert klemme ut morsmelk. Og gravid var jeg ikke....

Skrevet

At fargen er grønn, tyder på infeksjon, skulle jeg tro. Det beste er å ta en tur til legen og få det avklart. Kvinner bør helst ikke "la det gå over av seg selv" når de oppdager uvanlige eller unorale ting ved brystene sine, når så mange kvinner rammes av f.eks. brystkreft hvert år.

Grønt er ikke bra, så kom deg til lege. De kan ta en prøve av den væsken som kommer ut, og se hva det er for noe.

Jeg var til mammografi en gang, og da de "skviset" puppen i brettet for bildetakningen, skvatt det ut en stråle med noe væske. Det hang igjen en dråpe fra brystvorten også. Da ropte hun som jobbet der "Ikke tørk det vekk, stå stille!", så sprang hun bort og tok prøve av det.

Det var bare "gammel morsmelk", til tross for at jeg hadde sluttet å amme halvannet år tidligere. Væsken på meg var imidlertid gulhvit, ikke grønn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...