Gå til innhold

Tips til høstjakke?

Anbefalte innlegg

Gjest Marimekko
Skrevet

Hei:)

Jeg er på utkikk etter en god og varm høstjakke, og hører med dolere om dere har tips.

Har tenkt å innvestere i en ordentlig jakke, gjerne fra sports/fjellbutikk, flis e.l. som tåler vind og er litt lett.

Jeg liker høstfarger, grønn eller brunlig, kanskje rød/oransje for eksempel, en farge jeg ikke blir lei av så fort.

Har vært i et par sportsbutikker og sett, men ikke funnet noe og liker ikke fargene. Mange er altfor store (jeg bruker str. 36-38, dame)

Forslag?

Gjest papirtiger
Skrevet

Gore-tex jakker fra Norrøna er veldig fine. Men dyre. Min jakke (damemodell) kostet ca 3000.

Gjest Marimekko
Skrevet

Gore-tex jakker fra Norrøna er veldig fine. Men dyre. Min jakke (damemodell) kostet ca 3000.

Takk for tipset! Syns du den var verdt pengene? Kan den brukes utover vinteren også?

Gjest papirtiger
Skrevet

Takk for tipset! Syns du den var verdt pengene? Kan den brukes utover vinteren også?

Ja, jeg er kjempefornøyd med den.

Den er så fin at den kan brukes på skolen. Samtidig som den fungerer som skijakke, jakke til å ha på ved fisketur, regnjakke... Kort sagt, den er veldig anvendelig.

Kan fint brukes om vinteren også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...