Gjest jeg vet ikke Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 Hvordan kan jeg slette alle der det står "svar til meg".? Kan jeg slette alle spørsmålene som er mine? De gamle? Er det noen andre som kan lese alle svarene mine samtidig? Og spørsmålene mine samlet? Er det noen som kan se alle spørsmålene mine når jeg har brukt forskjellig signatur? Tusen takk for svar. 0 Siter
Åsemor Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 "Hvordan kan jeg slette alle der det står "svar til meg".?" Det kan du ikke. Det er linker til innlegg som er lagt ut på en internettside. For å få innleggene sletta må du sende spørsmål til webmaster om spesielle innlegg. "Kan jeg slette alle spørsmålene som er mine? De gamle?" Hvorfor skal du det? Du har ikke anledning til å slette. Da må du fortelle webmaster hvilke innlegg det er snakk om og be h*n om å gjøre det. "Er det noen andre som kan lese alle svarene mine samtidig? Og spørsmålene mine samlet?" Det går an å søke etter forfatter, da får man opp alle innlegg skrevet av samme nick... "Er det noen som kan se alle spørsmålene mine når jeg har brukt forskjellig signatur?" Ikke andre enn webmaster, som da vet hvilket brukernavn det kommer fra. 0 Siter
Gjest det visste ikke jeg Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 "Hvordan kan jeg slette alle der det står "svar til meg".?" Det kan du ikke. Det er linker til innlegg som er lagt ut på en internettside. For å få innleggene sletta må du sende spørsmål til webmaster om spesielle innlegg. "Kan jeg slette alle spørsmålene som er mine? De gamle?" Hvorfor skal du det? Du har ikke anledning til å slette. Da må du fortelle webmaster hvilke innlegg det er snakk om og be h*n om å gjøre det. "Er det noen andre som kan lese alle svarene mine samtidig? Og spørsmålene mine samlet?" Det går an å søke etter forfatter, da får man opp alle innlegg skrevet av samme nick... "Er det noen som kan se alle spørsmålene mine når jeg har brukt forskjellig signatur?" Ikke andre enn webmaster, som da vet hvilket brukernavn det kommer fra. så hvis man bruker mange forskjellige nick på innleggene sine så kan webmaster se at alle er skrevet av samme person? 0 Siter
serendipity Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 så hvis man bruker mange forskjellige nick på innleggene sine så kan webmaster se at alle er skrevet av samme person? JA! 0 Siter
amber sun Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 så hvis man bruker mange forskjellige nick på innleggene sine så kan webmaster se at alle er skrevet av samme person? "så hvis man bruker mange forskjellige nick på innleggene sine så kan webmaster se at alle er skrevet av samme person" Klart det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.