Gjest bridge Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 Spill er utrolig dyrt! Nå tenker jeg på brettspill. Hvor kan jeg få kjøpt det billigst mulig? Nettet? Butikk som heter...? Takk for alle svar. 0 Siter
Prozak Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 Det kommer jo an på hva slags brettspill du er ute etter. Et ludo-spill kan du nok få rimelig billig, både i butikken og brukt. Mer avanserte saker som f.eks Axis & Allies må du nok betale en del for, både nytt og brukt. Brettspill er så mangt :-) "............................" 0 Siter
Gjest bridge Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Det kommer jo an på hva slags brettspill du er ute etter. Et ludo-spill kan du nok få rimelig billig, både i butikken og brukt. Mer avanserte saker som f.eks Axis & Allies må du nok betale en del for, både nytt og brukt. Brettspill er så mangt :-) "............................" Tenkte generelt egentlig. Har funnet ut at alle spillene jeg hadde før er blitt kastet (!!!!) så da må jeg ut på jakt 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.