Gjest Elmax Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 Jeg kunne godt tenkt meg å se det showet til komikeren Morten Andersen (eller er det Andresen?) Noen som vet når det kommer til oslo og hva det heter? 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 "Hurra for Andersen", sa de på dagsrevyen. Vet ikke når de kommer til Oslo. 0 Siter
Gjest innfløtter Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 han heter Rune Andersen og har show i Krsand for tida. Skal dit selv om en ukes tid. 0 Siter
Gjest Elmax Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 han heter Rune Andersen og har show i Krsand for tida. Skal dit selv om en ukes tid. Rune var det, ja:-) Takk for svar. 0 Siter
Gjest Elmax Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 "Hurra for Andersen", sa de på dagsrevyen. Vet ikke når de kommer til Oslo. Tusen takk. Da skal jeg følge med. Artig type, det der:-) 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 sjekk www.latter.no eller www.ticketmaster.no med hjelpsom hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.