Mistera Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 Hmmm.. her var det ikke mye liv:( Alle på byen? Over til problemet! Jeg har en sony ericsson T610 som jeg kan både motta og sende MMS med, dette har jeg gjort helt siden jeg har fått den og det har gått kjempe bra! MEN nå så plutselig begynner MMS meldingene mine å komme på telenormobil sidene i steden for til min mobil:( Hvorfor? Jeg kan motta fra noen og andre ikke! J..... kjipt nå som det er gratis å sende i helgene:( 0 Siter
Dorthe Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 Det skjer når jeg sender MMS til faren til minstemann også. Jeg har Netcom og han Telenor. Jeg får fra han da. 0 Siter
Gemini Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 Du har ikke fått sletta oppsettet i telefonen din da? Sjekk nettsidene og last ned oppsett på nytt :-) 0 Siter
Mistera Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Skrevet 2. oktober 2004 Det skjer når jeg sender MMS til faren til minstemann også. Jeg har Netcom og han Telenor. Jeg får fra han da. hmmm... kjipt da, men jeg har drevet og sendt i hele dag, netcom og telenor fram og tilbake! Har gått helt fint helt til nå! Kansje det er noe med tilgangen i og med at det er gratis, men det er litt kjipt å måtte styrte hjem for å få svar på diverse spørsmål o.l:( 0 Siter
Dorthe Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 hmmm... kjipt da, men jeg har drevet og sendt i hele dag, netcom og telenor fram og tilbake! Har gått helt fint helt til nå! Kansje det er noe med tilgangen i og med at det er gratis, men det er litt kjipt å måtte styrte hjem for å få svar på diverse spørsmål o.l:( Det skar seg helt forrige helg da jeg skulle sende bilder av minstemann. Men jeg har sendt flere til venninna mi. Men det kan jo være tilgangen, jeg skal prøve i morgen igjen. 0 Siter
Mistera Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Skrevet 2. oktober 2004 Du har ikke fått sletta oppsettet i telefonen din da? Sjekk nettsidene og last ned oppsett på nytt :-) Nope, kan motta fra andre, nå er det søstra mi og en venninne jeg ikke får mottat fra, kun i fra mobilpost:( 0 Siter
Femma Skrevet 3. oktober 2004 Skrevet 3. oktober 2004 Samme her. Jeg må inn i mob.post for å sjekke meldinger jeg får fra folk med netcom. Sjøl har jeg t.nor. Sikkert overbelasta, ettersom det er gratis (i helgene) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.