falcon1365380756 Skrevet 3. oktober 2004 Skrevet 3. oktober 2004 Mann 32. Har vært plaget med smerter i siden i 3 år nå. Smertene kommer av og til. Stedet er rett under/ved nederste ribbebein på høyre side. Angst for doktorer, så jeg går ikke før jeg er alvorlig kvestet. Men disse smertene har plaget meg i lengre tid. De kommer av og til, og i perioder er jeg smertefri. Når jeg kjenner smertene, så er det så galt at jeg ikke greier å sitte oppreist, og må holde meg på siden. Greier heller ikke å ligge på denne siden. Kan muligens stamme fra en bilkrasj jeg hadde for 3 år siden, men jeg kjente ikke noe da som jeg husker i allefall. Dette kom en stund etterpå. Noen som har peiling hva dette kan være? 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 3. oktober 2004 Skrevet 3. oktober 2004 kan det være avføring som setter seg fast, altså en form for forstoppelse? det kan også gjøre sinnsjukt vondt. hvordan er det med matlysten når du har disse smertene? blir du kvalm også?b 0 Siter
falcon1365380756 Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Skrevet 4. oktober 2004 kan det være avføring som setter seg fast, altså en form for forstoppelse? det kan også gjøre sinnsjukt vondt. hvordan er det med matlysten når du har disse smertene? blir du kvalm også?b Matlyst har aldri vært noe problem. Ikke har jeg problem med avføring heller...... 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Matlyst har aldri vært noe problem. Ikke har jeg problem med avføring heller...... ok da kan vi jo utelukke forstoppelse du kommer nok ingen vei utenom gå til legen tror jeg 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.