Gå til innhold

kroppsdeler

Anbefalte innlegg

Gjest Hipshot
Skrevet

Hvilken kroppsdel ser du først på hos det annet kjønn? Selv ser jeg først på rumpa. Mener også å kunne lese mye ut av hendene.

Gjest rutangis netu
Skrevet

Tror faktisk jeg ser helheten! Legger med en gang merke til om det er noe som skiller sag ut fra 'normalen'. Må jeg velge en del, så er det nok ansiktet.

Gjest Hipshot
Skrevet

Tror faktisk jeg ser helheten! Legger med en gang merke til om det er noe som skiller sag ut fra 'normalen'. Må jeg velge en del, så er det nok ansiktet.

Ansiktet sier seg selv, kanskje. Men hvilken del av ansiktet? Øynene? munnen? Smilet?

Skrevet

Ansiktet sier seg selv, kanskje. Men hvilken del av ansiktet? Øynene? munnen? Smilet?

Jeg ser først øynene.

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Jeg ser først øynene.

Enn hvis du treffer en sånn Ray Charles-type da?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg føler jeg kan lese rimelig mye ut av en rumpe, så jeg sjekker selvsagt ut rumpa først.

Gjest møte mellom mennesker
Skrevet

Vet ikke om jeg helt tror deg der, når du sier at du først ser på rompa. Mener du, at hvis du treffer et menneske, så går du forbi og sjekker rompa før du ser på vedkommende forfra?

Høres noe besynderlig ut. Hadde jeg møtt en sånn person, ville jeg trodd han/hun var skrullete.

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Vet ikke om jeg helt tror deg der, når du sier at du først ser på rompa. Mener du, at hvis du treffer et menneske, så går du forbi og sjekker rompa før du ser på vedkommende forfra?

Høres noe besynderlig ut. Hadde jeg møtt en sånn person, ville jeg trodd han/hun var skrullete.

Jeg er (også) skrullete, men har klart meg rimelig godt likevel:-/

Skrevet

Jeg føler jeg kan lese rimelig mye ut av en rumpe, så jeg sjekker selvsagt ut rumpa først.

For de litt mer "avanserte", så kan man faktisk også ha ganske inholdsrike samtaler med en rumpe.

"............................"

ShitDiddelyDo
Skrevet

For de litt mer "avanserte", så kan man faktisk også ha ganske inholdsrike samtaler med en rumpe.

"............................"

Tja. Man kan i det minste ha veldig mye morsomt med dem.

Skrevet

Tja. Man kan i det minste ha veldig mye morsomt med dem.

Sant, sant.

"..........................."

Skrevet

Enn hvis du treffer en sånn Ray Charles-type da?

Kan jo hende vedkommende har veldig pene solbriller.

Gjest Hipshot
Skrevet

Skjønn litt av deg selv da. Jeg snakker om å merke seg ved, og noe av det første jeg legger merke til hos det motsatte kjønn er om de har fin rompe. Men det er jo selvfølgelig andre ting en ser først, uten at det nødvendigvis er det samme som å merke seg ved.

Skrevet

Øynene og hendene!

Deretter vurderer jeg personligheten, og førsteinntrykket er skjeldent feil:)

Skrevet

Det er språkløst og handler om helhet, holdning, utstråling, varme, ord, blikk. Noen få har 'det'.

PS: Det hjelper med snerten rumpe, pene tenner og en nakke som vil hulke av fryd over å kjenne leppene mine.

Gjest Hipshot
Skrevet

Det er språkløst og handler om helhet, holdning, utstråling, varme, ord, blikk. Noen få har 'det'.

PS: Det hjelper med snerten rumpe, pene tenner og en nakke som vil hulke av fryd over å kjenne leppene mine.

Vel talt.

Skrevet

Først og fremst ansiktet da... Øynene. Så armer og hender.. har en mann fine armer blir jeg bhet i skjorta.. merkelig.... : )

Gjest dolly dimpel
Skrevet

Armer og hender. Elsker hender med blodårer da blir jeg skikkelig het. Liker ikke sånne oppblåste dasslokk.

Tenner jo gjerne på en pen rompe også da.

Men det er helheten som gjelder og jeg tror nok jeg tenner på det som tenner meg hos mannen min når jeg ser på andre (noe som jeg selvfølgelig aldri gjør :o))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...