Gjest Hipshot Skrevet 3. oktober 2004 Skrevet 3. oktober 2004 Hvilken kroppsdel ser du først på hos det annet kjønn? Selv ser jeg først på rumpa. Mener også å kunne lese mye ut av hendene. 0 Siter
Gjest rutangis netu Skrevet 3. oktober 2004 Skrevet 3. oktober 2004 Tror faktisk jeg ser helheten! Legger med en gang merke til om det er noe som skiller sag ut fra 'normalen'. Må jeg velge en del, så er det nok ansiktet. 0 Siter
Gjest Hipshot Skrevet 3. oktober 2004 Skrevet 3. oktober 2004 Tror faktisk jeg ser helheten! Legger med en gang merke til om det er noe som skiller sag ut fra 'normalen'. Må jeg velge en del, så er det nok ansiktet. Ansiktet sier seg selv, kanskje. Men hvilken del av ansiktet? Øynene? munnen? Smilet? 0 Siter
Moraki Skrevet 3. oktober 2004 Skrevet 3. oktober 2004 Ansiktet sier seg selv, kanskje. Men hvilken del av ansiktet? Øynene? munnen? Smilet? Jeg ser først øynene. 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 3. oktober 2004 Skrevet 3. oktober 2004 Jeg ser først øynene. Enn hvis du treffer en sånn Ray Charles-type da? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 3. oktober 2004 Skrevet 3. oktober 2004 Jeg føler jeg kan lese rimelig mye ut av en rumpe, så jeg sjekker selvsagt ut rumpa først. 0 Siter
Gjest møte mellom mennesker Skrevet 3. oktober 2004 Skrevet 3. oktober 2004 Vet ikke om jeg helt tror deg der, når du sier at du først ser på rompa. Mener du, at hvis du treffer et menneske, så går du forbi og sjekker rompa før du ser på vedkommende forfra? Høres noe besynderlig ut. Hadde jeg møtt en sånn person, ville jeg trodd han/hun var skrullete. 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 3. oktober 2004 Skrevet 3. oktober 2004 Vet ikke om jeg helt tror deg der, når du sier at du først ser på rompa. Mener du, at hvis du treffer et menneske, så går du forbi og sjekker rompa før du ser på vedkommende forfra? Høres noe besynderlig ut. Hadde jeg møtt en sånn person, ville jeg trodd han/hun var skrullete. Jeg er (også) skrullete, men har klart meg rimelig godt likevel:-/ 0 Siter
Prozak Skrevet 3. oktober 2004 Skrevet 3. oktober 2004 Jeg føler jeg kan lese rimelig mye ut av en rumpe, så jeg sjekker selvsagt ut rumpa først. For de litt mer "avanserte", så kan man faktisk også ha ganske inholdsrike samtaler med en rumpe. "............................" 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 3. oktober 2004 Skrevet 3. oktober 2004 For de litt mer "avanserte", så kan man faktisk også ha ganske inholdsrike samtaler med en rumpe. "............................" Tja. Man kan i det minste ha veldig mye morsomt med dem. 0 Siter
Prozak Skrevet 3. oktober 2004 Skrevet 3. oktober 2004 Tja. Man kan i det minste ha veldig mye morsomt med dem. Sant, sant. "..........................." 0 Siter
ott Skrevet 3. oktober 2004 Skrevet 3. oktober 2004 Enn hvis du treffer en sånn Ray Charles-type da? Kan jo hende vedkommende har veldig pene solbriller. 0 Siter
Gjest Hipshot Skrevet 3. oktober 2004 Skrevet 3. oktober 2004 Vet ikke om jeg helt tror deg der, når du sier at du først ser på rompa. Mener du, at hvis du treffer et menneske, så går du forbi og sjekker rompa før du ser på vedkommende forfra? Høres noe besynderlig ut. Hadde jeg møtt en sånn person, ville jeg trodd han/hun var skrullete. Skjønn litt av deg selv da. Jeg snakker om å merke seg ved, og noe av det første jeg legger merke til hos det motsatte kjønn er om de har fin rompe. Men det er jo selvfølgelig andre ting en ser først, uten at det nødvendigvis er det samme som å merke seg ved. 0 Siter
Mistera Skrevet 3. oktober 2004 Skrevet 3. oktober 2004 Øynene og hendene! Deretter vurderer jeg personligheten, og førsteinntrykket er skjeldent feil:) 0 Siter
favn Skrevet 3. oktober 2004 Skrevet 3. oktober 2004 Det er språkløst og handler om helhet, holdning, utstråling, varme, ord, blikk. Noen få har 'det'. PS: Det hjelper med snerten rumpe, pene tenner og en nakke som vil hulke av fryd over å kjenne leppene mine. 0 Siter
Gjest Hipshot Skrevet 3. oktober 2004 Skrevet 3. oktober 2004 Det er språkløst og handler om helhet, holdning, utstråling, varme, ord, blikk. Noen få har 'det'. PS: Det hjelper med snerten rumpe, pene tenner og en nakke som vil hulke av fryd over å kjenne leppene mine. Vel talt. 0 Siter
Spirello Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Først og fremst ansiktet da... Øynene. Så armer og hender.. har en mann fine armer blir jeg bhet i skjorta.. merkelig.... : ) 0 Siter
Gjest dolly dimpel Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Armer og hender. Elsker hender med blodårer da blir jeg skikkelig het. Liker ikke sånne oppblåste dasslokk. Tenner jo gjerne på en pen rompe også da. Men det er helheten som gjelder og jeg tror nok jeg tenner på det som tenner meg hos mannen min når jeg ser på andre (noe som jeg selvfølgelig aldri gjør )) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.