Gå til innhold

hvordan gjenkjenne provokatører

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den kunne jeg tenkt meg på norsk, men det blir vel litt mye å forlange;o)

Gjest LucySky
Skrevet

Bra! Om man bare kunne la være å svelge agnet hver gang!

Før internett fantes det jo folk med tendenser i troll-retningen! Det gikk en historie i Bergen om en (navngitt) eldre advokat,som hadde hatt "hele byen" til klienter. Da han gikk av med pensjon kjedet han seg så fælt at han iblant gikk ned på kontoret sitt og bl.a. gjorde følgende (han hadde to telefonlinjer): Ringte opp på hver sin telefon to nyskilte, f.eks, og la rørene mot hverandre og nøt resultatet:

- Hallo, ja?

- Er det deg. jasså.

- Jasså selv. Hvorfor ringer du?

- Nå må du gi deg, det var du som ringte!

- Du er virkelig galere enn du pleier. det var faktisk DU som ringte!

- Hvis du skal være sånn, legger jeg på

(osv)

He he.

Skrevet

Før internett fantes det jo folk med tendenser i troll-retningen! Det gikk en historie i Bergen om en (navngitt) eldre advokat,som hadde hatt "hele byen" til klienter. Da han gikk av med pensjon kjedet han seg så fælt at han iblant gikk ned på kontoret sitt og bl.a. gjorde følgende (han hadde to telefonlinjer): Ringte opp på hver sin telefon to nyskilte, f.eks, og la rørene mot hverandre og nøt resultatet:

- Hallo, ja?

- Er det deg. jasså.

(osv)

He he.

Har du sett dette da? :

http://www.stavangeravisen.no/art.asp?art=5467

Skrevet

Tror du han har vært her? Det skulle ikke forundre meg om det var mislykket som vi ikke har sett på så lenge.

Det står under at dette ble publisert: 19/01-02.

Det kan jo hende han begynnte på igjen...

Jeg kom over innlegget da jeg skulle søke etter norsk side om samme temaet, er ikke så god i engelsk skjønner du;o)

Gjest tjohooo
Skrevet

- Hallo, ja?

- Er det deg. jasså.

(osv)

He he.

Neeeeei? hehehe

Gjest Ikke det
Skrevet

Tror du han har vært her? Det skulle ikke forundre meg om det var mislykket som vi ikke har sett på så lenge.

Nei. Mislykket osv. har ikke adferdsfaglig utdanning eller bakgrunn.

Skrevet

Bra!

Og LOL til det at hvis trollet gjør at du får lyst til å kjefte, så kjeft heller på naboens unger!! *ha ha*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...