Gjest klør seg i hodet Skrevet 3. oktober 2004 Skrevet 3. oktober 2004 Fikk to mailer om at jeg skulle ha vunnet 1 million 2 ganger. Ble trukket ut blant 3 millioner private emailkontoer på Walla. Det ser veldig seriøst ut, men jeg oppfatter det egentlig bare som tull. Flere som har "vunnet" masse amerikanske penger? Jo da, jeg skal svare på mailene, men.. 0 Siter
Åsemor Skrevet 3. oktober 2004 Skrevet 3. oktober 2004 Og for å få pengene må du betale et ubetydelig beløp på 5-10000 kr 0 Siter
Gjest camilla`n Skrevet 3. oktober 2004 Skrevet 3. oktober 2004 Det er vel egentlig greit å gå etter "regelen" -det som virker for godt til å være sant, er stort sett det også.. ;o) Men som de sier på lotto-trekninga... Vi ønsker lykke til!! 0 Siter
Nikki Skrevet 3. oktober 2004 Skrevet 3. oktober 2004 ..dersom det høres ut som det er for godt til å være sant, så er det som regel det... 0 Siter
Gjest klør ikke lenger, ha ha Skrevet 3. oktober 2004 Skrevet 3. oktober 2004 bare tull og fanteri. http://www.fraudaid.com/ScamSpam/Lottery/lottery_scam_standards.htm teksten stemmer akkurat med de mailene jeg fikk. 0 Siter
trøtte Skrevet 3. oktober 2004 Skrevet 3. oktober 2004 Det er klart det er bare tull. hallo har også fått samme tilbud det er bare juks det er folk som vil tjene penger på dumme og uvitene 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.