Gå til innhold

Hvithai funnet i Sverige. Godt det er lenge til sommeren

Anbefalte innlegg

Gjest haiskrekk
Skrevet

tør dere bade i sjøen om det blir observert hvithai Norge også?

Skrevet

ehee... nå bader jeg ikke i sjøen uansett jeg da, da jeg ikke liker hverken Niser, Hai, eller de andre store finskene som driver å svømmer rundt der ute!

Bader i vann jeg:)

Gjest sussilei
Skrevet

Har badet i sjøen i Hellas, Portugal, India, USA +++ og det finnes vel hai i de farvannene også...

Så jeg kommer nok til å fortsette å bare i sjøen her hjemme også...

Skrevet

ehee... nå bader jeg ikke i sjøen uansett jeg da, da jeg ikke liker hverken Niser, Hai, eller de andre store finskene som driver å svømmer rundt der ute!

Nise har da aldri vært en fisk, hverken stor eller liten. Det er en hvalart.

"........................."

Gjest kanskje hvithai likevel?
Skrevet

Sitert fra artikkelen:

"Det var en Oceanic Whitetip som ble funnet i Sverige. Bilde viser en annen art, en Hvithai."

Altså, det var ikke en hvithai som ble observert i Sverige :-)

"..........................."

Også kopiert fra artikkelen:

"Jeg har pratet med flere kollegaer over hele verden og de er overrasket over at hvithaien er funnet så langt nord."

Skrevet

Nise har da aldri vært en fisk, hverken stor eller liten. Det er en hvalart.

"........................."

Neivel, ikke alle er så belært om det som rører seg i havet som deg, prozak...

Jeg for min del driter i om det er en fisk, hval eller finske!

Skrevet

Neivel, ikke alle er så belært om det som rører seg i havet som deg, prozak...

Jeg for min del driter i om det er en fisk, hval eller finske!

"Neivel, ikke alle er så belært om det som rører seg i havet som deg, prozak..."

Uhm...hva i alle dager snakker du om? Og hva er vitsen med den sure tonen? Jeg klipte fra artikkelen, og kommenterte at det sto at det ikke var en hvithai. Hvis du skal komme med sure oppstøt, så er det greit at de har noe innhold. Jeg sa da ingenting som har noe med kunnskap om havet eller dets innvånere.

Skrevet

Også kopiert fra artikkelen:

"Jeg har pratet med flere kollegaer over hele verden og de er overrasket over at hvithaien er funnet så langt nord."

Det spørs om de ikke byttet ut de to under bildeteksten, ja :-) (at det skulle si at det var bilde av den andre haien, mens det var hvithai som ble funnet i sverige...)

"............................."

ShitDiddelyDo
Skrevet

"...ikke liker hverken Niser, Hai, eller de andre store finskene som driver å svømmer rundt der ute!"

Det heter ikke "finsker", men "finner".

Enig med deg i at disse Pirko-skapningene som svømmer rundt i sjøen er plagsomme jævler. Ikke forstår man hva de sier heller.

Skrevet

Det var ingen hvithai, men en "Oceanic Whitetip" hai - som er noe helt annet.

Hvithaien trives for så vidt også i kjølige havområder, og det er ikke uvanlig at den ferdes langs norskekysten - uten at det er noe å være redd for av den grunn:-)

Skrevet

"Neivel, ikke alle er så belært om det som rører seg i havet som deg, prozak..."

Uhm...hva i alle dager snakker du om? Og hva er vitsen med den sure tonen? Jeg klipte fra artikkelen, og kommenterte at det sto at det ikke var en hvithai. Hvis du skal komme med sure oppstøt, så er det greit at de har noe innhold. Jeg sa da ingenting som har noe med kunnskap om havet eller dets innvånere.

"Nise har da aldri vært en fisk, hverken stor eller liten. Det er en hvalart."

Her er ditt sure oppstøt til meg!

Syntes svaret ditt var ganske så belærende og rett og slett! Og for meg som ikke bryr meg om det men svarte på om jeg ville ha svømt i sjøen!

Skrevet

"Nise har da aldri vært en fisk, hverken stor eller liten. Det er en hvalart."

Her er ditt sure oppstøt til meg!

Syntes svaret ditt var ganske så belærende og rett og slett! Og for meg som ikke bryr meg om det men svarte på om jeg ville ha svømt i sjøen!

Ah, DET svaret. Vel, jeg glemte en smiley. Det var ikke belærende ment.

Skrevet

"...ikke liker hverken Niser, Hai, eller de andre store finskene som driver å svømmer rundt der ute!"

Enig med deg i at disse Pirko-skapningene som svømmer rundt i sjøen er plagsomme jævler. Ikke forstår man hva de sier heller.

Nå ler jeg meg ihjel igjen...... Tenk at jeg kunne så tvil om at du har humor. Det er egentlig helt idiotisk.

Skrevet

Ah, DET svaret. Vel, jeg glemte en smiley. Det var ikke belærende ment.

:)

Skrevet

Må påstå at jeg er litt redd finskene også jeg da;)

Det skal ikke være enkelt med skriveleif på dol:)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Må påstå at jeg er litt redd finskene også jeg da;)

Det skal ikke være enkelt med skriveleif på dol:)

Nope, men den skrivefeilen der var rett og slett alt for lekker til å kunne forbigås i stillhet.:)

Skrevet

Nope, men den skrivefeilen der var rett og slett alt for lekker til å kunne forbigås i stillhet.:)

Så den ikke før etter at jeg hadde sendt den, men da var det allerede forsent:)

Men det er heldigvis ikke den største blemma jeg har gjort:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...