Carina82 Skrevet 3. oktober 2004 Skrevet 3. oktober 2004 Er det noen som vet hvor man får kjøpt rimelige saueskinn til baby? Vet at de hadde på IKEA før, noen som vet om de fortsatt har det? Har sett litt på ikea.no, men finner det ikke... Eventuelt andre steder? På forhånd takk! Også postet på foreldre/småbarn 0 Siter
Dorthe Skrevet 3. oktober 2004 Skrevet 3. oktober 2004 De er på tilbud denne uka på Babyshop, 399 kr. 0 Siter
Carina82 Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Skrevet 3. oktober 2004 IKEA har fremdeles:) Tusen takk! Vet du hva prisen er, eller om det ligger bilde/pris på det på nettsiden deres? Evt. under hvilken kategori? 0 Siter
Carina82 Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Skrevet 3. oktober 2004 De er på tilbud denne uka på Babyshop, 399 kr. Tusen takk! 0 Siter
Niobe Skrevet 3. oktober 2004 Skrevet 3. oktober 2004 De har på Ikea. Vi kjøpte et for ikke så lenge siden. Så ikke ut som de var på vei ut, eller noe. Kostet 395,- Ellers så har de på Nøstebarn også. 0 Siter
Carina82 Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Skrevet 3. oktober 2004 De har på Ikea. Vi kjøpte et for ikke så lenge siden. Så ikke ut som de var på vei ut, eller noe. Kostet 395,- Ellers så har de på Nøstebarn også. Tusen takk for svar! Hvordan er kvaliteten på det fra IKEA? Fikk tips fra Dorthe under her om at de hadde tilbud på BabyShop nå, og det var ikke særlig stor prisforskjell... 0 Siter
Niobe Skrevet 3. oktober 2004 Skrevet 3. oktober 2004 Tusen takk for svar! Hvordan er kvaliteten på det fra IKEA? Fikk tips fra Dorthe under her om at de hadde tilbud på BabyShop nå, og det var ikke særlig stor prisforskjell... Tja, vi har bare kjøpt saueskinn som gave til andre, men venninna mi har hvertfall hatt et fra Ikea til sin baby, og det ser helt greit ut nå, etter halvannet år. Vet at hun har vasket det en del også, og det har vært mye brukt (i vogna osv). 0 Siter
Åsemor Skrevet 3. oktober 2004 Skrevet 3. oktober 2004 http://www.ikea.no/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?storeId=16&langId=-14&catalogId=10101&productId=32598 Ser at du har fått svaret fra andre, men hvis du hadde lyst å titte liksom... 0 Siter
Carina82 Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Skrevet 3. oktober 2004 http://www.ikea.no/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?storeId=16&langId=-14&catalogId=10101&productId=32598 Ser at du har fått svaret fra andre, men hvis du hadde lyst å titte liksom... Tusen takk! Har prøvd å søke på IKEAs sider med både "sau" og "lam", men fikk ikke opp noe... 0 Siter
tigertrollet Skrevet 3. oktober 2004 Skrevet 3. oktober 2004 Tusen takk! Vet du hva prisen er, eller om det ligger bilde/pris på det på nettsiden deres? Evt. under hvilken kategori? Så det da jeg var innom IKEA her om dagen bare. Vent litt så skal jeg se i katalogen..*blar* Står bl.a. på side 122 i 2005-katalogen. Det heter LUDDE og koster 395,- 0 Siter
Åsemor Skrevet 3. oktober 2004 Skrevet 3. oktober 2004 Tusen takk! Har prøvd å søke på IKEAs sider med både "sau" og "lam", men fikk ikke opp noe... Jeg søkte etter "skinn" og fikk opp med en gang. 0 Siter
Åsemor Skrevet 3. oktober 2004 Skrevet 3. oktober 2004 Jeg søkte etter "skinn" og fikk opp med en gang. Ops... 0 Siter
tigertrollet Skrevet 3. oktober 2004 Skrevet 3. oktober 2004 Tusen takk! Vet du hva prisen er, eller om det ligger bilde/pris på det på nettsiden deres? Evt. under hvilken kategori? Jeg måå bare fortelle deg om mitt saueskinn... Jeg hadde lenge hatt lyst på et hvitt saueskinn til å ha på gulvet foran senga skjønner du:) Så da jeg var på Trollstigen i Møre og Romsdal i sommer kjøpte jeg et (som jeg etterpå har skjønt at jeg kunne spart 150,- på å kjøpe på IKEA..). Hvitt og lekkert:) Vel, da jeg kom hjem la jeg det foran senga og det ble kjempefiiiiint! :-) Deilig og pusete og sette bare føtter på om morgenen. Men... det er bare det at hunden min likte det også innmari..så hun okkuperte det. Og bare for å nevne det: hunden min er sort og av og til litt skitten..*grynt^* Så den skjønne hunden min (les: den forgrømmede fillebikkja) forvandlet det nydelige hvite saueskinnet til et mer eh..skitten-grå flat ulldott. Så denne uka kjøpte jeg tekstilfarge for å farge det en mer fornuftig farge -siden jeg ikke får overtalt hunden til å sove på tregulvet ved siden av.. Jeg kjøpte sort farge og tenkte at i verste fall ble det koksgrått. Om det i det hele tatt gikk an å farge et ullskinn da.. Først så det litt sølv-metallic ut, deretter ble det litt mer blått.. og nå har jeg altså endt opp med en lilla-spettet sauepels foran senga..*flire* Og hunden? Hun sover som en stein lilla sauen min:D 0 Siter
Gjest GA Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 Til baby er det lurt med et kortklipt lammeskinn, ihvertfall hvis du skal ha det i senga som soveskinn. Vi brukte det langhåra LUDDEskinnet fra IKEA på gulvet når babyen lå der om dagen. Tror IKEA har kortklipte skinn også, i babyavdelingen. I senga har begge ungene soveskinn fra Nøstebarn som er kortklipt og ubehandlet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.