Gå til innhold

adopsjonsforberende kurs / Colombia

Anbefalte innlegg

Hei!

Har et spm ang adopsjonsforberedende kurs.

Vi bor i Oslo, og har ventet leenge på å få plass på et av kursene. Men de har lange ventelister her. Vi skal adoptere fra Colombia/ICBF. Papirene ble sendt avgårde for litt over 3 mnd siden. Ble plutselig grepet av lett panikk for å bli liggende nederst i bunken pga av manglende kursbevis. Noen som har snakket med AF om dette?

Ut fra AF sine hjemmesider har jeg forstått det sånn at ICBF ønsker å få tilsendt kursbevis, men at dette enda ikke er noe formelt krav.

Vi har ikke forhåpninger om å få plass på kurs før etter jul.

Et lite hjertesukk fra

en bittelitt bekymret

Mamaya

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/160254-adopsjonsforberende-kurs-colombia/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest mye rot?

Hvis du er medlem av Oslo AF, bør du ringe ofte og sjekke at du faktisk står på listen over adopsjonsforberedende kurs. Jeg ventet i tre år på å komme inn på kurs, fordi jeg hadde falt ut av listen deres TO ganger! (pga deres feil). Endte opp med aldri å få tatt kurset.

Vet lite om ventelistene og AF Oslo, men kanskje kan du være med på kurs i en annen lokalforening???

Vet ikke om det er "lov" men kanskje kan du undersøke?!

Det er jo noen lokalforeninger som ikke er så langt unna Oslo og som har helgekurs pga store fylker/store avstander, f.eks skal hed/opp ha et slik helgekurs i høst...

Det går jo an å prøve.... Lykke til!

mvh, c",)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...