Gå til innhold

Vil du bli millionær?

Anbefalte innlegg

Gjest fattiglusa
Skrevet

Jeg kunne tenkt meg å være med i vil du bli millionærprogrammet. Hvordan kan jeg melde meg på? De snakker jo bare om den der dyre seerkonkuransen på programmet jo og ikke et ord for hvordan man kan komme i stolen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm... tror at før så var det sånne spørsmål i se og hør som du kunne sende inn, for å kvalifisere deg som deltaker.. men har ikke lest se og hør på årevis, så vet ikke om det er sånn nå lenger.

Gjest en-to-tre-4
Skrevet

Sjekk ut siden til programmet på www.tv2.no, der er det sikkert info.

Skrevet

'Vil du bli millionær?'

Nei, erru' gæ'rn? Ekte lykke kan ikke måles i penger *host*

Gjest ikke jeg ihvertfall
Skrevet

Nei det ville jeg aldri i livet turt. Tenk å dumme seg ut for åpen skjerm for hele Norge da, hvis du får jernteppe eller ikke klarer svare rett på et lett spørsmål?

*blir svett ved tanken*

Nei skal jeg blir millionær, så får det bli gjennom Lotto!

Skrevet

Jeg har vært med en gang.

Jeg registrerte meg på http://www.tv2.no , og videre derfra. Svarte på noen enkle spørsmål.

Så ble jeg oppringt en ukes tid senere, og måtte svare på noen spørsmål over telefon. Tror de ringte opp 100 personer, ca. 20 svarte riktige, og så trakk de ut ni av disse igjen. Åtte til programmet, og en reserve.

Jeg ble nå en av de ni, og fikk være med i programmet. Uten å bli særlig rik av det. Men moro var det :-)

Aner ikke om man fortsatt kan registere seg på den måten, men det er vel ihvertfall forsøket verdt.

Skrevet

Jeg registrerte meg på http://www.tv2.no , og videre derfra. Svarte på noen enkle spørsmål.

Så ble jeg oppringt en ukes tid senere, og måtte svare på noen spørsmål over telefon. Tror de ringte opp 100 personer, ca. 20 svarte riktige, og så trakk de ut ni av disse igjen. Åtte til programmet, og en reserve.

Jeg ble nå en av de ni, og fikk være med i programmet. Uten å bli særlig rik av det. Men moro var det :-)

Aner ikke om man fortsatt kan registere seg på den måten, men det er vel ihvertfall forsøket verdt.

Funnet på sidene: - Påmeldingsfristen for å delta i «Vil du bli millionær» i neste innspillingsperiode gikk ut 18. august i år.

Så da får du heller forsøke neste runde.

Skrevet

Det var vel ikke deg, den damen som en gang virkelig sto fast i spørsmålet om hvilken religion guden Vishnu tilhørte? Hun tenkte og tenkte og tenkte og tenkte, men aaaaaaante ikke... Svaralternativene var kristendom, jødedom, islam og hinduisme.

Og så var det henne i det tyske 'Vil du bli millionær?' som i første spørsmål (gjerne et tullespørsmål), ble spurt om fornavnet til George W. Bush? Svaralternativene var noe sånt som James, John, Peter og George. Dama hadde virkelig ikke snøring, så hun brukte hjelpemuligheten fra publikum. De fleste (!) svarte George. Dama svarte Peter.

:)

Skrevet

Det var vel ikke deg, den damen som en gang virkelig sto fast i spørsmålet om hvilken religion guden Vishnu tilhørte? Hun tenkte og tenkte og tenkte og tenkte, men aaaaaaante ikke... Svaralternativene var kristendom, jødedom, islam og hinduisme.

Og så var det henne i det tyske 'Vil du bli millionær?' som i første spørsmål (gjerne et tullespørsmål), ble spurt om fornavnet til George W. Bush? Svaralternativene var noe sånt som James, John, Peter og George. Dama hadde virkelig ikke snøring, så hun brukte hjelpemuligheten fra publikum. De fleste (!) svarte George. Dama svarte Peter.

*LOL*

Synes en av de første deltakerne i "Det svakeste ledd" var fonrøyelig også, som svarte at forfatteren av "Mein Kampf" var Helmut Kohl, og som etterpå unnskyldte seg med at hun hadde fått "HJERNE-teppe"! *LOL*

OK, jeg kan skjønne at nervøsitet gjør at man kan svare feil på noe man egentlig kan, men _hjerne_teppe???!!

Men jeg tror at jeg fort kunne ha røket ut på et av de "lette" spørsmålene i Millionær, særlig hvis det er "Hvem vant cupfinalen i fotball"....

Skrevet

Hehe, det var heldigvis ikke meg.

Jeg kom aldri så langt som opp i stolen, hadde mer enn nok med å prøve å stokke disse innledningsspørsmålene riktig. Og tro meg; det er lettere å svare riktig når man ser på enn når man sitter med en kameramann oppe på skulderen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...