Gå til innhold

telefonen ringte: jeg tok røret, og det sa bip bip

Anbefalte innlegg

Gjest tidlig våken
Skrevet

Telefonkiosk? Ingen sa noe. Vi ble vekket klokken seks, også jenta på 4. Irriterende! Det viste ikke nummeret det ble ringt fra heller.

Gjest tidlig våken
Skrevet

Antakelig en feilsendt fax.

Takk for svar:) (Hadde for noen år siden en fyr som ringte og var ekkel i telefonen, ser du. Var redd for at han hadde fått tak i nummeret mitt igjen.) Men det var ikke sånn "ujevn" fax-hyling jeg har hørt før.

Skrevet

Takk for svar:) (Hadde for noen år siden en fyr som ringte og var ekkel i telefonen, ser du. Var redd for at han hadde fått tak i nummeret mitt igjen.) Men det var ikke sånn "ujevn" fax-hyling jeg har hørt før.

Du er sikkert overvåket av Staten! :)

Skrevet

Du er sikkert overvåket av Staten! :)

Huff, huff har visst ikke våknet helt enda jeg. Jeg leste "overvåket av satan";o)

*bøtter innpå svart kaffe*

Gjest camilla`n
Skrevet

Det kan hende at dette skyldes en dialer.. Eller hvordan det skrives. Det er noe som brukes på call senter, hvor man ringer opp flere nummer på en gang, og kan jo risikere at det er flere som svarer-derfor blir det en død linje.. Men det var litt i tidligste laget synes jeg!

Skrevet

Det opplevde jeg en natt! Klokka tre!!! :-(

heldigvis våknet ikke hele familien, men uheldigvis var den eneste som våknet MEG! :-(

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det her kan høres ut som hun lille jenta i The Ring.

Typisk henne.

May the force be with you.

Gjest ikke fax
Skrevet

En fax viser da nummeret den sendes fra, det piper også veldig når en fax ringer til en tlf.

Det hender at jeg får tilsendt fax på jobbtlf. min, da ser jeg nummeret, og når jeg hører at det er en fax som "ringer meg" så setter jeg den bare over til faxen.

Skrevet

Det her kan høres ut som hun lille jenta i The Ring.

Typisk henne.

May the force be with you.

Vi har den filmen hjemme - men jeg tør ikke se den - gubben advarte meg til og med - *nysgjerrig* - - er jo hjemme alene så....

ShitDiddelyDo
Skrevet

Vi har den filmen hjemme - men jeg tør ikke se den - gubben advarte meg til og med - *nysgjerrig* - - er jo hjemme alene så....

Se den. Den er ikke noe skummel. Se den i natt! :)

Gjest tidlig våken
Skrevet

Det var ikke fax.

Gjest har sett den (god!!)
Skrevet

Å, du må se den! Skummel... Husk på forhånd å gi beskjed til en venninne eller en annen om at de skal ringe til deg kl. ... (rett etter filmen). Det er viktig.

Skrevet

Å, du må se den! Skummel... Husk på forhånd å gi beskjed til en venninne eller en annen om at de skal ringe til deg kl. ... (rett etter filmen). Det er viktig.

Du kan ta deg i hakket på at den skal jeg IKKE se! :)

Skrevet

Det kan hende at dette skyldes en dialer.. Eller hvordan det skrives. Det er noe som brukes på call senter, hvor man ringer opp flere nummer på en gang, og kan jo risikere at det er flere som svarer-derfor blir det en død linje.. Men det var litt i tidligste laget synes jeg!

Vi har sånne på tråden mange ganger om dagen i perioder, jeg holder på å bli gal. Vi har reservert nummeret mot telefonsalg, men det hjelper jo lite. Jeg vet ikke hvilke selskaper som ringer heller, det er jo aldri noen i andre enden av tråden.

Men selv telefonselgere sover klokka 6 om morgenen...

Skrevet

Jeg så den og det gikk bra. Det er mye lenger enn en uke siden :)

Skrevet

Huff, huff har visst ikke våknet helt enda jeg. Jeg leste "overvåket av satan";o)

*bøtter innpå svart kaffe*

*lol*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...