Gjest tidlig våken Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Telefonkiosk? Ingen sa noe. Vi ble vekket klokken seks, også jenta på 4. Irriterende! Det viste ikke nummeret det ble ringt fra heller. 0 Siter
Gjest tidlig våken Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Antakelig en feilsendt fax. Takk for svar:) (Hadde for noen år siden en fyr som ringte og var ekkel i telefonen, ser du. Var redd for at han hadde fått tak i nummeret mitt igjen.) Men det var ikke sånn "ujevn" fax-hyling jeg har hørt før. 0 Siter
flisa Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Takk for svar:) (Hadde for noen år siden en fyr som ringte og var ekkel i telefonen, ser du. Var redd for at han hadde fått tak i nummeret mitt igjen.) Men det var ikke sånn "ujevn" fax-hyling jeg har hørt før. Du er sikkert overvåket av Staten! 0 Siter
Lurveline Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Du er sikkert overvåket av Staten! Huff, huff har visst ikke våknet helt enda jeg. Jeg leste "overvåket av satan";o) *bøtter innpå svart kaffe* 0 Siter
Gjest camilla`n Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Det kan hende at dette skyldes en dialer.. Eller hvordan det skrives. Det er noe som brukes på call senter, hvor man ringer opp flere nummer på en gang, og kan jo risikere at det er flere som svarer-derfor blir det en død linje.. Men det var litt i tidligste laget synes jeg! 0 Siter
morsan Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Antakelig en feilsendt fax. Det opplevde jeg en natt! Klokka tre!!! :-( heldigvis våknet ikke hele familien, men uheldigvis var den eneste som våknet MEG! :-( 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Det her kan høres ut som hun lille jenta i The Ring. Typisk henne. May the force be with you. 0 Siter
Gjest ikke fax Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Antakelig en feilsendt fax. En fax viser da nummeret den sendes fra, det piper også veldig når en fax ringer til en tlf. Det hender at jeg får tilsendt fax på jobbtlf. min, da ser jeg nummeret, og når jeg hører at det er en fax som "ringer meg" så setter jeg den bare over til faxen. 0 Siter
flisa Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Det her kan høres ut som hun lille jenta i The Ring. Typisk henne. May the force be with you. Vi har den filmen hjemme - men jeg tør ikke se den - gubben advarte meg til og med - *nysgjerrig* - - er jo hjemme alene så.... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Vi har den filmen hjemme - men jeg tør ikke se den - gubben advarte meg til og med - *nysgjerrig* - - er jo hjemme alene så.... Se den. Den er ikke noe skummel. Se den i natt! 0 Siter
flisa Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Se den. Den er ikke noe skummel. Se den i natt! Likte ikke måten du skrev det på - du virket litt overivrig nå...jeg tror du så sånn ut, da du skrev dette til meg: http://www.jaykevin.com/pig_warren.gif 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Likte ikke måten du skrev det på - du virket litt overivrig nå...jeg tror du så sånn ut, da du skrev dette til meg: http://www.jaykevin.com/pig_warren.gif 0 Siter
Gjest tidlig våken Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Antakelig en feilsendt fax. Det var ikke fax. 0 Siter
Gjest har sett den (god!!) Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Vi har den filmen hjemme - men jeg tør ikke se den - gubben advarte meg til og med - *nysgjerrig* - - er jo hjemme alene så.... Å, du må se den! Skummel... Husk på forhånd å gi beskjed til en venninne eller en annen om at de skal ringe til deg kl. ... (rett etter filmen). Det er viktig. 0 Siter
flisa Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Å, du må se den! Skummel... Husk på forhånd å gi beskjed til en venninne eller en annen om at de skal ringe til deg kl. ... (rett etter filmen). Det er viktig. Du kan ta deg i hakket på at den skal jeg IKKE se! 0 Siter
Lisabeth Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Det kan hende at dette skyldes en dialer.. Eller hvordan det skrives. Det er noe som brukes på call senter, hvor man ringer opp flere nummer på en gang, og kan jo risikere at det er flere som svarer-derfor blir det en død linje.. Men det var litt i tidligste laget synes jeg! Vi har sånne på tråden mange ganger om dagen i perioder, jeg holder på å bli gal. Vi har reservert nummeret mot telefonsalg, men det hjelper jo lite. Jeg vet ikke hvilke selskaper som ringer heller, det er jo aldri noen i andre enden av tråden. Men selv telefonselgere sover klokka 6 om morgenen... 0 Siter
Soria Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Vi har den filmen hjemme - men jeg tør ikke se den - gubben advarte meg til og med - *nysgjerrig* - - er jo hjemme alene så.... Jeg så den og det gikk bra. Det er mye lenger enn en uke siden 0 Siter
Soria Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Huff, huff har visst ikke våknet helt enda jeg. Jeg leste "overvåket av satan";o) *bøtter innpå svart kaffe* *lol* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.