Gå til innhold

telefonen ringte: jeg tok røret, og det sa bip bip

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har den filmen hjemme - men jeg tør ikke se den - gubben advarte meg til og med - *nysgjerrig* - - er jo hjemme alene så....

Den filmen er ingenting å frykte. Særlig ikke når du sitter i stua.

Jeg synes den var nesten kjedelig.

Skrevet

Den filmen er ingenting å frykte. Særlig ikke når du sitter i stua.

Jeg synes den var nesten kjedelig.

Tror dere tuller. Min eldste datter er sånn som ikke hever et øyebryn over noe som helst - men denne filmen var hun fristet til å reise seg opp å gå over! Hun var redd! :)

Skrevet

Jeg så den og det gikk bra. Det er mye lenger enn en uke siden :)

Venter til Gubben er tilbake i alle fall :)

Skrevet

Tror dere tuller. Min eldste datter er sånn som ikke hever et øyebryn over noe som helst - men denne filmen var hun fristet til å reise seg opp å gå over! Hun var redd! :)

Jeg så den sammen med den eldste som var 15 da og ikke vant med skrekkfilmer. Selv hun synes ikke den var særlig nifs. Men nå skal det en del til for at hun blir skremt. Selv er jeg vel immun overfor den slags filmer ;-)

Det kan jo være bedre å se den hjemme, slik at du kan slå av videoen/dvd og gjemme deg ;o)

Skrevet

IKKE se den. Jeg så den på et hotellrom i London av alle ting...og fikk søren ikke sove! Øye MÅTTE åpne seg for å sjekke om jeg så en jente med hvit kjole og langt svart vått hår hengende foran trynet....Jeg var redd i flere dager etterpå, og bare å se reklame for den filmen, fikk meg tilbake på det stadiet......

Aner ikke hvorfor den virker så skummel. Må være den lille jenta. Ekkelt med gale barn. Som spøker. Og kommer ut av tv'n.

Ja, jeg er voksen...=/

Skrevet

Jeg så den sammen med den eldste som var 15 da og ikke vant med skrekkfilmer. Selv hun synes ikke den var særlig nifs. Men nå skal det en del til for at hun blir skremt. Selv er jeg vel immun overfor den slags filmer ;-)

Det kan jo være bedre å se den hjemme, slik at du kan slå av videoen/dvd og gjemme deg ;o)

Den amerikanske eller japanske versjonen?

Den japanske, som alle sa var SÅÅÅ mye skumlere enn den amerikanske, har jeg enda ikke hørt noen (i min omgangskrets) si var noe annet enn FORFERDELIG kjedelig.

Den amerikanske så jeg på kino, og den syns jeg var skikkelig moroskummel :D (jeg liker å skremmes:)

Skrevet

IKKE se den. Jeg så den på et hotellrom i London av alle ting...og fikk søren ikke sove! Øye MÅTTE åpne seg for å sjekke om jeg så en jente med hvit kjole og langt svart vått hår hengende foran trynet....Jeg var redd i flere dager etterpå, og bare å se reklame for den filmen, fikk meg tilbake på det stadiet......

Aner ikke hvorfor den virker så skummel. Må være den lille jenta. Ekkelt med gale barn. Som spøker. Og kommer ut av tv'n.

Ja, jeg er voksen...=/

Da er det avgjort - den skal få støve ned i coveret sitt.

Skrevet

Den amerikanske eller japanske versjonen?

Den japanske, som alle sa var SÅÅÅ mye skumlere enn den amerikanske, har jeg enda ikke hørt noen (i min omgangskrets) si var noe annet enn FORFERDELIG kjedelig.

Den amerikanske så jeg på kino, og den syns jeg var skikkelig moroskummel :D (jeg liker å skremmes:)

Det var den amerikanske versjonen.

Skrevet

Det her kan høres ut som hun lille jenta i The Ring.

Typisk henne.

May the force be with you.

*LOL*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...