Speak Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Har nå lånt bort barna et par dager, og tenkte vi skulle nyte dette litt. Ofte tar vi en tur på restaurant + kino. Altså ikke så veldig spennende. Er det noen som kan ha noen gode forslag til noe annet man kan gjøre etter jobb, og som ikke blir alt for sent? 0 Siter
Spirello Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Bowling, sette seg et sted og bare slappe av meg et glass vin... Bowling hvis dere liker denslags. Gå på gallerier... eller museum. Go kart (sinnsykt gøy!).. : ) Kos dere.. 0 Siter
Speak Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Skrevet 4. oktober 2004 Bowling, sette seg et sted og bare slappe av meg et glass vin... Bowling hvis dere liker denslags. Gå på gallerier... eller museum. Go kart (sinnsykt gøy!).. : ) Kos dere.. Bowling går nok ikke p.g.a. en fryktelig vond skulder. Ellers hadde det vært koselig:-) Gokart blir jo heller ikke aktuelt da. (Men det er jo kjempekuult) 0 Siter
Spirello Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Bowling går nok ikke p.g.a. en fryktelig vond skulder. Ellers hadde det vært koselig:-) Gokart blir jo heller ikke aktuelt da. (Men det er jo kjempekuult) Kanskje bingo passer bedre? ; ) Hehe... Hva med teater eller opera hvis dere liker den slags? Eller en stand-up forestilling eller noe sånt? 0 Siter
Speak Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Skrevet 4. oktober 2004 Kanskje bingo passer bedre? ; ) Hehe... Hva med teater eller opera hvis dere liker den slags? Eller en stand-up forestilling eller noe sånt? Det er ikke akkurat så mye av det her i nærheten (med unntak av binge....) Men det er jo mulig å reise en tur til Oslo da.... 0 Siter
laban Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Det er ikke akkurat så mye av det her i nærheten (med unntak av binge....) Men det er jo mulig å reise en tur til Oslo da.... Stilig trykkfeil. Bingo eller en tur i bingen... 0 Siter
Speak Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Skrevet 4. oktober 2004 Stilig trykkfeil. Bingo eller en tur i bingen... Ja, jeg så det. Ble liksom litt feil - eller kanskje det var meningen *ler* 0 Siter
laban Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Ja, jeg så det. Ble liksom litt feil - eller kanskje det var meningen *ler* Jeg vet hva gubben min ville ha valgt i hvert fall. 0 Siter
morsan Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Jeg vet hva gubben min ville ha valgt i hvert fall. Og du da? *S* Ville du helst ha valgt bingo? ;-)) 0 Siter
Gjest dolly dimpel Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Det er ikke akkurat så mye av det her i nærheten (med unntak av binge....) Men det er jo mulig å reise en tur til Oslo da.... Er det ikke noen sånne morsomme show dere kan gå på da og så en liten tur ut å spise etterpå, og rett hjem i bingen (for å spille bingo). 0 Siter
laban Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Og du da? *S* Ville du helst ha valgt bingo? ;-)) Med min vinnerlykke tror jeg det er mest overskudd å hente i bingen, tross alt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.