modesty Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Jeg leste tråden om å lage frokostmüsli selv, og fikk en link på en oppskrift som Andreas Viestad bruker. Der står det at man skal blande alle ingrediensene og riste de i en ildfast form i stekeovnen. Hva betyr riste? Eller betyr det at det bare skal stekes vanlig? Jada, sikkert dumt spørsmål, men jeg er ingen husmor...=) 0 Siter
kyrillo Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Jeg leste et sted at man skulle helle alle ingrediensene i langpanne og la det steke på 200 grader til det kjentes sprøtt. Du får vel prøve deg litt frem, kanskje 20 minutter eller noe? Husk å røre rundt av og til. 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Jeg leste et sted at man skulle helle alle ingrediensene i langpanne og la det steke på 200 grader til det kjentes sprøtt. Du får vel prøve deg litt frem, kanskje 20 minutter eller noe? Husk å røre rundt av og til. håper det ikke er for seint: Jeg tror 150 gr. er max! Skal ikke 'stekes', men bli sprøtt og godt. Jo lavere temp., jo lenger tid. (Kanskje så lavt som 100?) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.