Gjest norton Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Barnet som ventes i mars er en gutt! Kjipt å få TRE gutter?! De fleste som har to barn av samme kjønn fortsetter vel å prøve bare for å få et barn av det andre kjønnet og?! Må være skuffende at det er enda en gutt på gang da. Det er visst ikke alt man kan kjøpe for penger. 0 Siter
morsan Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Ja dette må jo bare være livets undergang. Og så tre gutter da, gitt! Det er sannelig mye en stakkars gravid kvinne skal bekymre seg over.... 0 Siter
Gjest norton Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Jeg tror nok de velger å beholde han ! Klart det, men det er da nærliggende å tro at de sikkert ønsket seg en jente denne gangen. Hvis det er tilfelle, må jeg bare gosse meg litt. *goss goss* Jeg synes David er fullstendig patetisk og Victoria har jeg ikke ord for. 0 Siter
Babette Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Jeg tror nok de velger å beholde han ! Er det ikke returrett? 0 Siter
KaVa Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Skjønner ikke hvorfor det er så galt å få tre barn av samme kjønn? Har to gutter fra før, og vil bli absolutt like glad for en gutt til, som om jeg skulle få ei jente. Men nesten alle jeg prater med tar det for gitt at vi "prøver å få ei jente". Nå kan det hende at jeg er farget av at svangerskapets begynnelse var veldig vanskelig, med sykehusinnleggelse etc. og at jeg derfor bare er glad for at alt ser ut til å gå bra - men jeg tror ikke det. For min del vil en gutt til være toppers! På samme måte som at det å få ei jente også ville vært toppers :-) 0 Siter
Gjest dolly dimpel Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Man kan jo faktisk kjøpe kjønnet for penger. Det finnes jo sånne klinikker hvor man kan finne ut hvem som er kvinnelige og hvem som er mannlige sædceller. Kanskje de rett og slett ville la naturen gå sin gang. Og det er vel ikke verdens undergang med tre gutter heller. Klart de fleste ville ha syns det hadde vært gøy med en jente etter 2 gutter. Men de bytter han nok ikke inn igjen 0 Siter
Angela1365380318 Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Klart det, men det er da nærliggende å tro at de sikkert ønsket seg en jente denne gangen. Hvis det er tilfelle, må jeg bare gosse meg litt. *goss goss* Jeg synes David er fullstendig patetisk og Victoria har jeg ikke ord for. Ja de ønsket seg en jente, men ble ikke skuffet over en gutt sier de. Enkelte blir skuffet over kjønnet,andre ikke. Når det gjelder det du sa om at de fleste som har to barn av samme kjønn fortsetter kun for å få fra det andre kjønnet, så gjelder det kun de mindre smarte. Dette inngår i mine studier og foreleseren min ler seg skakk i hel av slike. Det er like stor sjangs for jente/ gutt 50/50 uansett hvor mange av samme kjønn du har fått før. Dette har dr. phil tilogmed kommet frem til, det det sier jo litt. Altså har du 7 gutter og tenker nummer 8 blir sikkert jente, siden nå har jeg jo fått 7 gutter så er det feil. Babyen vet jo ikke hva du har fra før, det er like stor sjangs for at nummer 8 blir jente som gutt, akkurat likedan med nummer 1,2 helt opp til 7. For menn som av biologiske grunner kan kan få et kjønn, (feks han vikingkongen som ville ha en sønn men kunn fikk døtre og han kjeftet på mødrene, enda det er mannen som bestemmer kjønnet) gjelder ikke denne statestikken, men de hører jo til fåtallet til da. 0 Siter
serendipity Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Klart det, men det er da nærliggende å tro at de sikkert ønsket seg en jente denne gangen. Hvis det er tilfelle, må jeg bare gosse meg litt. *goss goss* Jeg synes David er fullstendig patetisk og Victoria har jeg ikke ord for. DU er fullstendig patetisk som i det hele tatt gidder å "gosse" deg over noe sånt. 0 Siter
flisa Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Skjønner ikke hvorfor det er så galt å få tre barn av samme kjønn? Har to gutter fra før, og vil bli absolutt like glad for en gutt til, som om jeg skulle få ei jente. Men nesten alle jeg prater med tar det for gitt at vi "prøver å få ei jente". Nå kan det hende at jeg er farget av at svangerskapets begynnelse var veldig vanskelig, med sykehusinnleggelse etc. og at jeg derfor bare er glad for at alt ser ut til å gå bra - men jeg tror ikke det. For min del vil en gutt til være toppers! På samme måte som at det å få ei jente også ville vært toppers :-) Jeg syns det var herlig å få 3 jenter. MIn søster fikk 2 jenter og så en gutt - vi ble nærmest forskrekket! *s* - men klart han er yndlingen, men det er jo minstemann uansett så... 0 Siter
Gjest dolly dimpel Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Klart det, men det er da nærliggende å tro at de sikkert ønsket seg en jente denne gangen. Hvis det er tilfelle, må jeg bare gosse meg litt. *goss goss* Jeg synes David er fullstendig patetisk og Victoria har jeg ikke ord for. Gud så fælt hvis de skulle få en velskapt sønn til. Det må jo være verdens undergang. Det er vel viktigst at gutten er frisk. Mange som kan ta opp arven etter pappa her. 0 Siter
Gjest -Annelia Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Hehe..ei i klassen min fikk nettopp sin 4. gutt. Tror den eldste er 14-15 år. 0 Siter
morsan Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Klart det, men det er da nærliggende å tro at de sikkert ønsket seg en jente denne gangen. Hvis det er tilfelle, må jeg bare gosse meg litt. *goss goss* Jeg synes David er fullstendig patetisk og Victoria har jeg ikke ord for. hmmmmm jeg trodde at du bare var en provokatør, men det ser virkelig ut til at du mener dette. Det er greit nok at du ikke liker Beckhams og gjerne vil gosse deg over at noe går galt med/for dem, men at du synes at det å få sønn nummer tre er noe som man har grunn til å gosse seg sier mye om deg - desverre. 0 Siter
KaVa Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Jeg syns det var herlig å få 3 jenter. MIn søster fikk 2 jenter og så en gutt - vi ble nærmest forskrekket! *s* - men klart han er yndlingen, men det er jo minstemann uansett så... Nå, vet nå ikke helt om minstemann alltid blir det... Jeg er minst av tre søstre, og syntes at mine eldre søstre fikk alle fordeler ;-) 0 Siter
flisa Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Nå, vet nå ikke helt om minstemann alltid blir det... Jeg er minst av tre søstre, og syntes at mine eldre søstre fikk alle fordeler ;-) Men du var sikkert søtest - lengst...hehe 0 Siter
KaVa Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Men du var sikkert søtest - lengst...hehe ...Er jeg da ennå..... *he he he* 0 Siter
Gjest norton Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 hmmmmm jeg trodde at du bare var en provokatør, men det ser virkelig ut til at du mener dette. Det er greit nok at du ikke liker Beckhams og gjerne vil gosse deg over at noe går galt med/for dem, men at du synes at det å få sønn nummer tre er noe som man har grunn til å gosse seg sier mye om deg - desverre. Jeg gosser meg KUN hvis det er slik at de ønsket seg en jente og ikke fikk det. Og de har uttalt at de faktisk ønsket seg en jente. De hadde navnet klart og allting. (Luna) Selvsagt er det like bra med tre gutter som med tre jenter! PS: Det staves "dessverre". 0 Siter
Gjest norton Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 DU er fullstendig patetisk som i det hele tatt gidder å "gosse" deg over noe sånt. Gidder? Det krever ikke så utrolig mye energi å gosse seg vettu. Ha en fin dag! 0 Siter
morsan Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Jeg gosser meg KUN hvis det er slik at de ønsket seg en jente og ikke fikk det. Og de har uttalt at de faktisk ønsket seg en jente. De hadde navnet klart og allting. (Luna) Selvsagt er det like bra med tre gutter som med tre jenter! PS: Det staves "dessverre". Nei du tar feil - det staves D-E-T! *ha ha* 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Gi deg! Det kan da aldri være skuffende å få 3 barn av samme kjønn. Hvis foreldre synes det, burde de ikke hatt barn i det hele tatt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.