Gå til innhold

Tre sønner til Beckham!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor det er så galt å få tre barn av samme kjønn? Har to gutter fra før, og vil bli absolutt like glad for en gutt til, som om jeg skulle få ei jente. Men nesten alle jeg prater med tar det for gitt at vi "prøver å få ei jente".

Nå kan det hende at jeg er farget av at svangerskapets begynnelse var veldig vanskelig, med sykehusinnleggelse etc. og at jeg derfor bare er glad for at alt ser ut til å gå bra - men jeg tror ikke det. For min del vil en gutt til være toppers! På samme måte som at det å få ei jente også ville vært toppers :-)

Det samme følte jeg når jeg var gravid sist. "Alle" kom med kommentaren: "Dere prøver på gutten nå, ja!". Nå som vi har fått jente nummer tre, lurer de samme på om vi skal få flere barn? Tre jenter er helt perfekt for oss :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...