Gjest norton Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Barnet som ventes i mars er en gutt! Kjipt å få TRE gutter?! De fleste som har to barn av samme kjønn fortsetter vel å prøve bare for å få et barn av det andre kjønnet og?! Må være skuffende at det er enda en gutt på gang da. Det er visst ikke alt man kan kjøpe for penger. 0 Siter
Gjest god eller dårlig elsker?? Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 hvordan var det dette med å få gutter,, var man da dårlige eller gode elskere?? 0 Siter
flisa Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 hvordan var det dette med å få gutter,, var man da dårlige eller gode elskere?? dårlige - HELT KLART! hilsen ei med 3 jenter.... 0 Siter
Line Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Hvordan vet du at det blir gutt? Leste nettopp at de kanskje skal bruke navnet Luna, som betyr måne på spansk (la luna - hunkjønn), og regner med at det blir brukt som jentenavn? Uansett - blir sikkert liv der i gården... :oD 0 Siter
Gjest '!-o-!' Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Svogeren min ble nettopp pappa til datter nr. 5, men han virker da strålende fornøyd selv om jeg vet han ønsker seg en gutt. Leste for en tid siden et innlegg bak på VG med følgende overskrift: "Positive kvinner får sønner". Så får det nå være at man er en god elsker når man får døtre, for hvem pokker vil ha ei negativ kjerring? 0 Siter
Gjest malun Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Kjipt med tre gutter? Jeg hadde ikke blitt deppa for det, i hvert fall. Før jeg fikk guttungen, gikk jeg rundt med et hemmelig ønske om jente. Men så kom verdens flotteste, vakreste lille guttemann - og jeg var dønn solgt. Nå kan jeg ikke se for meg selv som jentemamma, det virker helt urealistisk. Jeg kan jo liksom bare gutter! ;o) Jeg blir ikke deppa om det blir gutt for oss neste gang også. Får en flere friske og flotte unger, er det uansett en fantastisk gave. 0 Siter
Gjest '!-o-!' Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Hvordan vet du at det blir gutt? Leste nettopp at de kanskje skal bruke navnet Luna, som betyr måne på spansk (la luna - hunkjønn), og regner med at det blir brukt som jentenavn? Uansett - blir sikkert liv der i gården... :oD Brooklyn er da også et jentenavn. Og det har stått i media fra nyheten om barn nr 3 kom ut at det er en gutt. 0 Siter
Line Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Brooklyn er da også et jentenavn. Og det har stått i media fra nyheten om barn nr 3 kom ut at det er en gutt. Ok... jeg har ikke lest noe om at det er en gutt, men så leser jeg ikke Se og Hør særlig ofte heller 0 Siter
Gjest togli Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Jeg har tre døtre og kan med hånden på hjertet si at jeg ble like glad for den tredje jenta, som for de to første! Det er faktisk helt sant også ) 0 Siter
Åsemor Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Åj, ser ut som du har misforstått noe bigtime. 0 Siter
morsan Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 dårlige - HELT KLART! hilsen ei med 3 jenter.... Pøh! Dette er da noe menn bare trøster seg med etter at det "bare" har fått døtre! ;-) *he he he* 0 Siter
fresja Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 Foreldrene til vår nye miljøminister har "bare" 5 gutter. Jeg kjenner også noen som har 5 jenter. Noen med 5 voksne/store jenter fikk omsider en gutt. Da det endelig fikk sitt høyeste ønske oppfylt, skilte de seg... 0 Siter
Gjest '!-o-!' Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 Ok... jeg har ikke lest noe om at det er en gutt, men så leser jeg ikke Se og Hør særlig ofte heller Jeg leser aldri Se & Hør, men jeg leser nettavisene. De er sikkert fullt på høyden med nevnte ukeblad når det gjelder sånne nyheter. 0 Siter
Gjest '!-o-!' Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 dårlige - HELT KLART! hilsen ei med 3 jenter.... Jeg har aldri hørt andre enn menn med døtre si det der, så jeg tror nå mitt.. Er litt enig med morsan, jeg da. 0 Siter
Line Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 Hehe... jeg har tre barn, og tilfeldigvis ble han i midten gutt. Tror nok jeg ville blitt like glad i alle sammen, lell om den ene babyen viste seg å være av "feil" kjønn Gutten er dessuten en aldri så liten McGyver som er høyt og lavt hele tida, så jeg kan tenke meg det blir nok å holde styr på om det skulle bli tre gutter. Men for all del... hører gutter er enklere å ha med å gjøre i tenårene, og takk og lov for det! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.