Gjest Big Mac Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 http://pub.tv2.no/TV2/underholdning/tv/article286422.ece *snufs* (Men det er lenge til 2008 da!) 0 Siter
Prozak Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 En av de mest - kanskje DEN mest - geniale seriene som noengang har blitt laget :-) Men det må jo ta slutt da - bedre det enn at vi begynner å kjede oss av nye episoder. "..........................." 0 Siter
Babette Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 En av de mest - kanskje DEN mest - geniale seriene som noengang har blitt laget :-) Men det må jo ta slutt da - bedre det enn at vi begynner å kjede oss av nye episoder. "..........................." Simpsons er kjempebra. Men jeg vil ha South Park! 0 Siter
Prozak Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Simpsons er kjempebra. Men jeg vil ha South Park! Jeg også :-) Selv om jeg har sett de fleste. ".............................." 0 Siter
Babette Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Jeg også :-) Selv om jeg har sett de fleste. ".............................." Ja, det er vel laget veldig få episoder av den. Og en litt lengre film, om jeg ikke husker feil? Er det ikke typisk at alle mine favoritter bare finnes i noen få episoder. Seinfeld, Hotell i særklasse og altså South Park. Hulk. 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Jeg også :-) Selv om jeg har sett de fleste. ".............................." "............." as in " ...laser...." (dr. Evil)? 0 Siter
Prozak Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Ja, det er vel laget veldig få episoder av den. Og en litt lengre film, om jeg ikke husker feil? Er det ikke typisk at alle mine favoritter bare finnes i noen få episoder. Seinfeld, Hotell i særklasse og altså South Park. Hulk. Vel, det er vel 5 sesonger av south park, er det ikke? Ikke veldig få, da :-) "............................" 0 Siter
Babette Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 Vel, det er vel 5 sesonger av south park, er det ikke? Ikke veldig få, da :-) "............................" Alt er relativt. Sammenlignet med Hotel Cæsar og Glamour, blir det ikke stort. Jeg vil at serier skal gå i det evinnelige. 0 Siter
Prozak Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 Alt er relativt. Sammenlignet med Hotel Cæsar og Glamour, blir det ikke stort. Jeg vil at serier skal gå i det evinnelige. Det er en viss sammenheng mellom kvalitet og kvantitet :-) "........................" 0 Siter
Babette Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 Det er en viss sammenheng mellom kvalitet og kvantitet :-) "........................" Hehe, ja. Men jeg setter en tusenlapp på at du ALDRI har sett på Glamour, og følgelig ikke kan uttale deg. Glamour er for øvrig serien hvor alle står og snakker. All handling skjer stående. 0 Siter
Prozak Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 Hehe, ja. Men jeg setter en tusenlapp på at du ALDRI har sett på Glamour, og følgelig ikke kan uttale deg. Glamour er for øvrig serien hvor alle står og snakker. All handling skjer stående. Jeg vet. Jeg husker den serien gikk når jeg var i begynnelsen av tenårene, tror jeg :-) "............................" 0 Siter
Babette Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 Jeg vet. Jeg husker den serien gikk når jeg var i begynnelsen av tenårene, tror jeg :-) "............................" Og den går fortsatt! Noen av rollefigurene blir eldre, andre står helt stille i alder. 0 Siter
Prozak Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 Og den går fortsatt! Noen av rollefigurene blir eldre, andre står helt stille i alder. Ja, jeg har klikket innom og truffet den innimellom. Den serien er så patetisk at jeg finner ikke ord. Men det er jo tydeligvis bra tv :-) "............................" 0 Siter
Babette Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 Ja, jeg har klikket innom og truffet den innimellom. Den serien er så patetisk at jeg finner ikke ord. Men det er jo tydeligvis bra tv :-) "............................" Den er skrekkelig. Skuespillerne har i gjennomsnitt to ansiktsuttrykk hver, og disse har de gjentatt hver dag i en årrekke. Og tida går ubeskrivelig sakte i denne serien. F. eks. brukte en brud to episoder på å gå opp kirkegulvet. I tillegg er rollefigurenes aldring dårlig synkronisert i forhold til hverandre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.