Gå til innhold

Så var det snart slutt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

En av de mest - kanskje DEN mest - geniale seriene som noengang har blitt laget :-) Men det må jo ta slutt da - bedre det enn at vi begynner å kjede oss av nye episoder.

"..........................."

Skrevet

En av de mest - kanskje DEN mest - geniale seriene som noengang har blitt laget :-) Men det må jo ta slutt da - bedre det enn at vi begynner å kjede oss av nye episoder.

"..........................."

Simpsons er kjempebra. Men jeg vil ha South Park!

Skrevet

Simpsons er kjempebra. Men jeg vil ha South Park!

Jeg også :-)

Selv om jeg har sett de fleste.

".............................."

Skrevet

Ja, det er vel laget veldig få episoder av den. Og en litt lengre film, om jeg ikke husker feil?

Er det ikke typisk at alle mine favoritter bare finnes i noen få episoder. Seinfeld, Hotell i særklasse og altså South Park.

Hulk.

Gjest tjohooo
Skrevet

"............."

as in

" ...laser...." (dr. Evil)?

Skrevet

Ja, det er vel laget veldig få episoder av den. Og en litt lengre film, om jeg ikke husker feil?

Er det ikke typisk at alle mine favoritter bare finnes i noen få episoder. Seinfeld, Hotell i særklasse og altså South Park.

Hulk.

Vel, det er vel 5 sesonger av south park, er det ikke? Ikke veldig få, da :-)

"............................"

Skrevet

Vel, det er vel 5 sesonger av south park, er det ikke? Ikke veldig få, da :-)

Alt er relativt. Sammenlignet med Hotel Cæsar og Glamour, blir det ikke stort.

Jeg vil at serier skal gå i det evinnelige.

Skrevet

Alt er relativt. Sammenlignet med Hotel Cæsar og Glamour, blir det ikke stort.

Jeg vil at serier skal gå i det evinnelige.

Det er en viss sammenheng mellom kvalitet og kvantitet :-)

"........................"

Skrevet

Det er en viss sammenheng mellom kvalitet og kvantitet :-)

"........................"

Hehe, ja. Men jeg setter en tusenlapp på at du ALDRI har sett på Glamour, og følgelig ikke kan uttale deg.

Glamour er for øvrig serien hvor alle står og snakker. All handling skjer stående.

Skrevet

Hehe, ja. Men jeg setter en tusenlapp på at du ALDRI har sett på Glamour, og følgelig ikke kan uttale deg.

Glamour er for øvrig serien hvor alle står og snakker. All handling skjer stående.

Jeg vet. Jeg husker den serien gikk når jeg var i begynnelsen av tenårene, tror jeg :-)

Skrevet

Jeg vet. Jeg husker den serien gikk når jeg var i begynnelsen av tenårene, tror jeg :-)

Og den går fortsatt! Noen av rollefigurene blir eldre, andre står helt stille i alder.

Skrevet

Og den går fortsatt! Noen av rollefigurene blir eldre, andre står helt stille i alder.

Ja, jeg har klikket innom og truffet den innimellom. Den serien er så patetisk at jeg finner ikke ord. Men det er jo tydeligvis bra tv :-)

Skrevet

Ja, jeg har klikket innom og truffet den innimellom. Den serien er så patetisk at jeg finner ikke ord. Men det er jo tydeligvis bra tv :-)

Den er skrekkelig. Skuespillerne har i gjennomsnitt to ansiktsuttrykk hver, og disse har de gjentatt hver dag i en årrekke.

Og tida går ubeskrivelig sakte i denne serien. F. eks. brukte en brud to episoder på å gå opp kirkegulvet.

I tillegg er rollefigurenes aldring dårlig synkronisert i forhold til hverandre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...