Gjest på vegne av en venninne ;) Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Jag trodde anglarna fanns (bara, bara i himlen..) Har søkt på google, men får ikke napp. Noen som tilfeldigvis har den liggende? 0 Siter
flisa Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 hehe! På vegne av en venninne.... Jeg kan den i hue....bare....men bare når plata står på...du får skrive ned. 0 Siter
Klara Q Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 hehe! På vegne av en venninne.... Jeg kan den i hue....bare....men bare når plata står på...du får skrive ned. Det var det jeg sa til venninna mi også, at hun fikk skrive den ned (hah! du trodde jeg jugde, du!) - men hun hadde den visst ikke der hun var (på jobb på båt). Ikke fant jeg den på winmx. Vel, jeg gjorde et tappert forsøk 0 Siter
flisa Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Det var det jeg sa til venninna mi også, at hun fikk skrive den ned (hah! du trodde jeg jugde, du!) - men hun hadde den visst ikke der hun var (på jobb på båt). Ikke fant jeg den på winmx. Vel, jeg gjorde et tappert forsøk Ja, sånne venninner det vil gamlemor Norge ha! Du er en ängel! 0 Siter
Klara Q Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Ja, sånne venninner det vil gamlemor Norge ha! Du er en ängel! Hehe *rødme & flakse med lykkelige, små änglavingor* 0 Siter
Gjest poelsa Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 ...og du hører til de som kun leser Se&Hør hos tannlegen, regner jeg med? 0 Siter
flisa Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 ...og du hører til de som kun leser Se&Hør hos tannlegen, regner jeg med? hehe, stakkars jeg mobbet visst jeg også - enda jeg danser kinn-mo-kinn OFTE med barnebarnet til den låta ...men Se & Hør leser jeg ikke hos tannlegen engang - han har Pondus 0 Siter
Klara Q Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 ...og du hører til de som kun leser Se&Hør hos tannlegen, regner jeg med? Kjøper Her & Nå fordi det er billigere, og fordi det er ok med en tv guide. Det meste av sladderet i de bladene er gammelt nytt for en dreven nettavisleser som meg Jeg er en ekte funk/r&b-berte, jeg, i grunnen, med litt plass i hjertet for god, melankolsk rock og pop. Dænsbænd kan være artig til sin tid, men det er definitivt ikke my cup of tea sånn til kvardags! 0 Siter
Gjest midia Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 Prøv å søke på Ole Ivars. Det er dem som har den sangen sier min niåring! 0 Siter
Klara Q Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 Prøv å søke på Ole Ivars. Det er dem som har den sangen sier min niåring! Jepp, det visste jeg også (men er ufattelig imponert over niåringen din,da!) Har gitt opp hele søket - og venninna mi tok det ganske pent 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.