Gå til innhold

Konsert på Rockefeller

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Tenkte jeg skulle lure med min kjære på Nordstoga konsert på Rockefeller. Nå er ikke han den mest rocka typen (kjæresten min altså), og jeg har aldri vært på Rockefeller selv. Er det sånt sted hvor det er ok å gå og høre konsert, drikke øl og sitte og kule'n, eller er det sånn man står foran scenen og hopper opp og ned og skriker hysterisk? For da får jeg han ikke med nemlig.....

Hilsen

Gjest kanskje ikke det da...
Skrevet

På Rockefeller står vi alltid og hyler med hendene i været når Oddemann spiller!!! Svimte av sist gang, jeg, og måtte bæres ut av vaktene...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Kommer litt an på hvilken konsert du går på. Når Dimmu spiller opp til dans så står man gjerne og hopper litt. Når Odd spiller er det mer nærliggende å tro at store deler av publikumsmassen sover.

Når det er sagt så er det mulig å få flotte sitteplasser i 2. etg. på Rockefeller, men det forutsetter at dere kommer tidlig.

Jeg har veldig sansen for Rockefeller.

Skrevet

Nå trenger du vel ikke akkurat å være rocka for å høre på nordstoga...:-)

Ellers er Rockefeller et glimrende konsertsted, og som SDD sier så er stemningen helt avhengig av konserten.

".............................."

Skrevet

Kommer litt an på hvilken konsert du går på. Når Dimmu spiller opp til dans så står man gjerne og hopper litt. Når Odd spiller er det mer nærliggende å tro at store deler av publikumsmassen sover.

Når det er sagt så er det mulig å få flotte sitteplasser i 2. etg. på Rockefeller, men det forutsetter at dere kommer tidlig.

Jeg har veldig sansen for Rockefeller.

Og beste Rockefeller-opplevelse er...?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Kaizers Orchestra i mai 2002.

Uten tvil. Et sykt liveband. De var i hvert fall det da.

Skrevet

Kaizers Orchestra i mai 2002.

Uten tvil. Et sykt liveband. De var i hvert fall det da.

De har vel neppe forandret seg så veldig mye på to år :-)

"............................."

Skrevet

Var ikke til meg, men jeg svarer likevel:

The Cult, 1994.

"............................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...