Nathalie Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Hei. Tenkte jeg skulle lure med min kjære på Nordstoga konsert på Rockefeller. Nå er ikke han den mest rocka typen (kjæresten min altså), og jeg har aldri vært på Rockefeller selv. Er det sånt sted hvor det er ok å gå og høre konsert, drikke øl og sitte og kule'n, eller er det sånn man står foran scenen og hopper opp og ned og skriker hysterisk? For da får jeg han ikke med nemlig..... Hilsen 0 Siter
Gjest kanskje ikke det da... Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 På Rockefeller står vi alltid og hyler med hendene i været når Oddemann spiller!!! Svimte av sist gang, jeg, og måtte bæres ut av vaktene... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Kommer litt an på hvilken konsert du går på. Når Dimmu spiller opp til dans så står man gjerne og hopper litt. Når Odd spiller er det mer nærliggende å tro at store deler av publikumsmassen sover. Når det er sagt så er det mulig å få flotte sitteplasser i 2. etg. på Rockefeller, men det forutsetter at dere kommer tidlig. Jeg har veldig sansen for Rockefeller. 0 Siter
Prozak Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Nå trenger du vel ikke akkurat å være rocka for å høre på nordstoga...:-) Ellers er Rockefeller et glimrende konsertsted, og som SDD sier så er stemningen helt avhengig av konserten. ".............................." 0 Siter
Gjest malun Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Kommer litt an på hvilken konsert du går på. Når Dimmu spiller opp til dans så står man gjerne og hopper litt. Når Odd spiller er det mer nærliggende å tro at store deler av publikumsmassen sover. Når det er sagt så er det mulig å få flotte sitteplasser i 2. etg. på Rockefeller, men det forutsetter at dere kommer tidlig. Jeg har veldig sansen for Rockefeller. Og beste Rockefeller-opplevelse er...? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 Og beste Rockefeller-opplevelse er...? Kaizers Orchestra i mai 2002. Uten tvil. Et sykt liveband. De var i hvert fall det da. 0 Siter
Prozak Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 Kaizers Orchestra i mai 2002. Uten tvil. Et sykt liveband. De var i hvert fall det da. De har vel neppe forandret seg så veldig mye på to år :-) "............................." 0 Siter
Prozak Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 Og beste Rockefeller-opplevelse er...? Var ikke til meg, men jeg svarer likevel: The Cult, 1994. "............................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.