Gjest ospedale Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Hva legger dere i disse ordene? Hvor går grensen mellom å være venner og kjærester f.eks. 0 Siter
Gjest My mening Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Jeg vet ikke! Jeg trodde jeg bare hadde en venn som jeg har sex med. Men han "tok meg på fersken" med å flørte med en annen og ble dritsur og sjalu. Jeg tror nok han la mer i det "vennskapet" enn han turte å innrømme. Så nu er vi vener som ikke har sex! hehe;) En venn er en du kan dele alt med, som stiller opp for deg når du trenger nettopp en venn. Du har ikke sex og slik fysisk kontakt. En elsker skal tilfredstille dine sexuelle lyster. H*n trenger ikke å være venn i tillegg men det er ingen hindring. Du treffer ikke foreldrene til elskeren osv. En kjæreste er en du har sex med(?) og som samtidig er en god venn. Du ser for deg en framtid med personen og trives sammen med h*n. 0 Siter
Babette Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Når man har en kjæreste, har man alle tre. 0 Siter
søkende Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Når man har en kjæreste, har man alle tre. Veldig bra og sant svar.=) 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Jeg vet ikke! Jeg trodde jeg bare hadde en venn som jeg har sex med. Men han "tok meg på fersken" med å flørte med en annen og ble dritsur og sjalu. Jeg tror nok han la mer i det "vennskapet" enn han turte å innrømme. Så nu er vi vener som ikke har sex! hehe;) En venn er en du kan dele alt med, som stiller opp for deg når du trenger nettopp en venn. Du har ikke sex og slik fysisk kontakt. En elsker skal tilfredstille dine sexuelle lyster. H*n trenger ikke å være venn i tillegg men det er ingen hindring. Du treffer ikke foreldrene til elskeren osv. En kjæreste er en du har sex med(?) og som samtidig er en god venn. Du ser for deg en framtid med personen og trives sammen med h*n. Jeg ville aldri hatt en elsker som ikke også var en god venn. Jeg må kunne prate og diskutere og vi må ha en kjemi som stemmer, ellers mister jeg lysten på han. På en måte synes jeg at han da også er kjæreste, men det ligger kanskje mere forpliktelse i det ordet. 0 Siter
Gjest rutangis netu Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Venner gir ikke tungekyss, har ikke sex. Bl.a. Kjæreste er en du har ovennevnte med og dere er et par utad. En elsker har du ikke annet enn et seksuelt forhold til. Ofte er en bundet på hvert sitt sted. Noen er single og har avtale om sex. Det er jo greit, da sårer en ingen. 0 Siter
Gjest rutangis netu Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Venner gir ikke tungekyss, har ikke sex. Bl.a. Kjæreste er en du har ovennevnte med og dere er et par utad. En elsker har du ikke annet enn et seksuelt forhold til. Ofte er en bundet på hvert sitt sted. Noen er single og har avtale om sex. Det er jo greit, da sårer en ingen. Rettelse, en elsker har en ofte også et følelsesmessig forhold til selvfølgelig, men en må jo ofte pga omstendighetene (en er gift...) holde det hemmerlig for omgivelsene 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Rettelse, en elsker har en ofte også et følelsesmessig forhold til selvfølgelig, men en må jo ofte pga omstendighetene (en er gift...) holde det hemmerlig for omgivelsene Det går fint an at to voksne mennesker har et elskerforhold helt uten at en av partene er gift. Begge kan faktisk være single. 0 Siter
Gjest singel elsker Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Rettelse, en elsker har en ofte også et følelsesmessig forhold til selvfølgelig, men en må jo ofte pga omstendighetene (en er gift...) holde det hemmerlig for omgivelsene Må man være gift for å ha en elsker? Det var nytt for meg. Man kan da være singel begge to, å være elskere? 0 Siter
Lucretia Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Må man være gift for å ha en elsker? Det var nytt for meg. Man kan da være singel begge to, å være elskere? rutangis netu skriver jo det i det første innlegget sitt.. at to single kan være elskere. 0 Siter
favn Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 Det går fint an at to voksne mennesker har et elskerforhold helt uten at en av partene er gift. Begge kan faktisk være single. H*n sa jo det, i forrige innleg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.