Gjest meg _siren Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Ja jeg skjønner at innlegget mitt ble slettet der jeg tilbudt betaling for å hjelpe meg... men det andre innlegget sa jeg ingenting om betaling, men spurte bare om noen kunne hjelpe meg... Så hvorfor ble det slettet?????????? Jeg ville bare ha hjelp til å oversette en tekst på bokmål til nynorsk [email protected] 0 Siter
fresja Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Du lærer ikke noe om andre gjør arbeidet for deg. Dessuten er det bedre å tenke nynorsk, ikke først skrive det på bokmål. 0 Siter
Gjest meg_siren Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Du lærer ikke noe om andre gjør arbeidet for deg. Dessuten er det bedre å tenke nynorsk, ikke først skrive det på bokmål. Likosm jeg ikke vet det.. Jeg er ikke ute etter å lære nynorsk, men det er et fag jeg må ha og jeg må stå... see? du har aldri gjort noe ulovlig du da? Forøvrig har jeg fått respons og en som hjelper meg nu:) så da er jeg fornøyd:) tjho ho 0 Siter
Prozak Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Webmaster her har den idèen at om noen har brutt reglene i et innlegg, så er det lurt å slette alle tråder vedkommende har skrevet i. "..........................." 0 Siter
Gjest Moderator Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Webmaster her har den idèen at om noen har brutt reglene i et innlegg, så er det lurt å slette alle tråder vedkommende har skrevet i. "..........................." Neida, det har webmaster som regel ikke. Men når noen ber om "leksehjelp" mot betaling i ett innlegg og omtrent samtidig poster samme innlegget uten løfte om betaling, så er det fristende å hjelpe vedkommende ved å fjerne begge forsøkene på juks... 0 Siter
fresja Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Likosm jeg ikke vet det.. Jeg er ikke ute etter å lære nynorsk, men det er et fag jeg må ha og jeg må stå... see? du har aldri gjort noe ulovlig du da? Forøvrig har jeg fått respons og en som hjelper meg nu:) så da er jeg fornøyd:) tjho ho Kven skal hjelpa deg på eksamen, då? Eg prøver så godt eg kan og halda meg innanfor lova. Eg synes å hugsa at paralellklassen vår hadde noko "tull" for seg i samband med ein prøve i norsk, og eg tykte det var urettferdig at dei fekk så gode karakterar samanlikna med mange i klassen min. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Likosm jeg ikke vet det.. Jeg er ikke ute etter å lære nynorsk, men det er et fag jeg må ha og jeg må stå... see? du har aldri gjort noe ulovlig du da? Forøvrig har jeg fått respons og en som hjelper meg nu:) så da er jeg fornøyd:) tjho ho Når du først er i gang, kan du sikkert tjene på å få litt hjelp med bokmålsarbeidet også. 0 Siter
Gjest meg_siren Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 Når du først er i gang, kan du sikkert tjene på å få litt hjelp med bokmålsarbeidet også. bare fordi jeg hadde litt skrivefeil? jaja ha en god dag du også... er det ikke artig å påpeke feil hos andre? Sitt du bra i glasshuset ditt??? lol 0 Siter
Gjest meg_siren Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 Kven skal hjelpa deg på eksamen, då? Eg prøver så godt eg kan og halda meg innanfor lova. Eg synes å hugsa at paralellklassen vår hadde noko "tull" for seg i samband med ein prøve i norsk, og eg tykte det var urettferdig at dei fekk så gode karakterar samanlikna med mange i klassen min. Når eksamen kommer har jeg fått så mye hjelp at jeg har lært... Trur du jeg bare leverer inn ferdig produkt uten å prøve å få forståelse på det?? Neida du... jeg får noen til å oversette for å selv prøve å lære... Det går så fint atte... 0 Siter
favn Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 Når eksamen kommer har jeg fått så mye hjelp at jeg har lært... Trur du jeg bare leverer inn ferdig produkt uten å prøve å få forståelse på det?? Neida du... jeg får noen til å oversette for å selv prøve å lære... Det går så fint atte... Hjelpe og trøste... 0 Siter
Gjest malun Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 bare fordi jeg hadde litt skrivefeil? jaja ha en god dag du også... er det ikke artig å påpeke feil hos andre? Sitt du bra i glasshuset ditt??? lol Ja takk , det er en nydelig utsikt her! Og du vil tjene på å ta tipset mitt på alvor i stedet for å feie det bort som en spydighet. 0 Siter
Gjest meg_siren Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 Ja takk , det er en nydelig utsikt her! Og du vil tjene på å ta tipset mitt på alvor i stedet for å feie det bort som en spydighet. Du sitt ikke bra i glasshuset? raringen... lo Jeg trenger da ikke dine råd på noe jeg vet så innmari godt selv... Jeg har valgt å gjøre det slik og det er mitt valg... Har de som bare kommer med formaning hoppe videre over slike innlegg... eller må dere bare være" snille" jenter? hehe Forøvrig har jeg fått hjelp... 0 Siter
fresja Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 Når eksamen kommer har jeg fått så mye hjelp at jeg har lært... Trur du jeg bare leverer inn ferdig produkt uten å prøve å få forståelse på det?? Neida du... jeg får noen til å oversette for å selv prøve å lære... Det går så fint atte... Jeg tror du lærer mer av å forsøke å skrive en tekst selv, og så kan noen rette den etterpå. 0 Siter
nanna Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 Når du først er i gang, kan du sikkert tjene på å få litt hjelp med bokmålsarbeidet også. *knegger* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.