Gå til innhold

Laste ned musikk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Akers Mic, Hysj Hysj, Platekompaniet :-)

".............................."

Gjest jennifer74
Skrevet

Akers Mic, Hysj Hysj, Platekompaniet :-)

".............................."

Gud for et latterlig dårlig svar.Lurte egentlig på det samme,så det er vel bare å håpe at det er noen som har noe bedre å komme med!!!

Jeg er en annen
Skrevet

Gud for et latterlig dårlig svar.Lurte egentlig på det samme,så det er vel bare å håpe at det er noen som har noe bedre å komme med!!!

Vanskelig å finne web-sider å laste ned gratis fra, men man kan laste ned fildelingsoprogrammer. Forsøk:

Kazaa Lite

SoulSeek

BitTorrent er det nye hotte og sikkert beste, men det har jeg ikke giddet å sette meg inn i ennå. Du må foreta noen søk på google med disse ordene, sette deg inn i fenomenet, laste ned en klient og så sette i gang.

Skrevet

Her: http://www.mp3search.ru Koster 7-10 kroner for et album, eller man kan plukke ut enkeltlåter, samt at det går an å høre på sangene på forhånd. Betales med VISA, og lastes ned straks.

Med slike priser er det liten vits og stresse med fildeling som ofte er treigere enn sirup.

Skrevet

Hvis du ikke eier humor, så bør du la være å svare på innlegg i det hele tatt.

"............................."

• 2 uker senere...
Skrevet

Her: http://www.mp3search.ru Koster 7-10 kroner for et album, eller man kan plukke ut enkeltlåter, samt at det går an å høre på sangene på forhånd. Betales med VISA, og lastes ned straks.

Med slike priser er det liten vits og stresse med fildeling som ofte er treigere enn sirup.

Jeg prøvde denne, men får ikke til å høre på musikken før nedlasting.

Noen peiling på hva jeg bør gjøre ?

Jeg har ikke lyst til å betale for noe, så lenge ikke dette fungerer engang.

Skrevet

Jeg prøvde denne, men får ikke til å høre på musikken før nedlasting.

Noen peiling på hva jeg bør gjøre ?

Jeg har ikke lyst til å betale for noe, så lenge ikke dette fungerer engang.

Hmm Har du opprettet en brukerprofil? Det kan du gjøre uten å kjøpe noe, og da kan du lytte.

Skrevet

Hmm Har du opprettet en brukerprofil? Det kan du gjøre uten å kjøpe noe, og da kan du lytte.

Ja, men det eneste som skjer når jeg klikker på høyttaler-symbolet, er at det spretter opp et lite vindu som er oppe et tiendedels sekund eller noe sånt, jeg har ihvertfall ingen sjanse til å lese hva som står der.

Skrevet

Ja, men det eneste som skjer når jeg klikker på høyttaler-symbolet, er at det spretter opp et lite vindu som er oppe et tiendedels sekund eller noe sånt, jeg har ihvertfall ingen sjanse til å lese hva som står der.

Ok, da er problemet at filtypen m3u ikke er assosiert med noe program hos deg.

Høyreklikk på en sang og velg lagre mål som...

Gå deretter inn på fila, høyreklikk og velg åpne i.. Velg så Windows mediaplayer.

Skrevet

Ok, da er problemet at filtypen m3u ikke er assosiert med noe program hos deg.

Høyreklikk på en sang og velg lagre mål som...

Gå deretter inn på fila, høyreklikk og velg åpne i.. Velg så Windows mediaplayer.

Men da må jeg betale først, ikke sant ?

Bruker du dette stedet mye, og er det din erfaring at det er trygt og fungerer ok ?

Skrevet

Men da må jeg betale først, ikke sant ?

Bruker du dette stedet mye, og er det din erfaring at det er trygt og fungerer ok ?

Du må ikke betale for å lytte. Problemet løser du bare slik jeg beskrev, eller ved å åpne mediaplayer velge verktøy-alternativer-filtyper og krysse av for Mp3.

Jeg har lastet ned mye derfra nå, og selskapet virker helt OK.

Var også skeptisk først, men fikk se at det var testet av andre og at ingen hadde noen anmerkninger f.eks til at det forsvinner mer penger enn det skal.

Skrevet

Du må ikke betale for å lytte. Problemet løser du bare slik jeg beskrev, eller ved å åpne mediaplayer velge verktøy-alternativer-filtyper og krysse av for Mp3.

Jeg har lastet ned mye derfra nå, og selskapet virker helt OK.

Var også skeptisk først, men fikk se at det var testet av andre og at ingen hadde noen anmerkninger f.eks til at det forsvinner mer penger enn det skal.

Ja, nå løst det seg et skritt, men Media Player sier at den ikke finner filen ?

Skrevet

Ja, nå løst det seg et skritt, men Media Player sier at den ikke finner filen ?

Beklager, det skjønner jeg ikke noe av. Hos meg virker alt fint.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...