Gå til innhold

Gi elskeren/vennen/kjæresten en gave

Anbefalte innlegg

Gjest ospedale

Jeg har vært bortreist i to uker, kom hjem i går. Har hatt et forhold i ca. seks måneder, men mye fram og tilbake i begynnelsen. De siste tre månedene har vi vært mer enige, har sluttet å krangle og kost oss sammen. Vi pleier ikke å treffes ofte, men gikk av og til i sommer og tok oss en pils sammen, eller han kommer hjem til meg og vi deler en flaske vin. Vi har aldri møtt hverandres venner, og han har møtt barna mine helt tilfeldig herhjemme og bare blitt presentert som en venn av meg. Jeg har savnet ham veldig de siste ukene, og kjøpte en liten gave til ham (after shave) på flyplassen. Vi har aldri gitt hverandre gaver før. Han overrasket meg nesten såret meg da han begynte med at dette skulle jeg ikke ha gjort, han likte ikke gaver osv. Han sammenlignet med gaver som han får fra kunder på jobben og det sa jeg til han at ikke var sammenlignbart. Jeg fikk et godt takkekyss etter denne diskusjonen. Jeg føler meg dum nå. Jeg elsker han og jeg vet at han er veldig tiltrukket av meg, men han holder veldig igjen siden han har to vanskelige skilsmisser bak seg. Han har sagt engang at han elsker meg og aldri har hatt det så godt sexuelt sammen med noen før. Det har heller ikke jeg. Jeg vil noe mer, men jeg har bestemt meg for å gi han tid og se hva som skjer.

Jeg vet ikke om jeg skal se på han som elsker, venn eller kjæreste eller kanskje alt dette. Vi trives veldig godt sammen og har gjerne lange diskusjoner om mye forskjellig. Som elsker er han aldeles vidunderlig.

Skal jeg tørre å kjøpe en julegave til ham?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/160387-gi-elskerenvennenkj%C3%A6resten-en-gave/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest selvrespekt

Han reaksjon på din gave høres litt merkelig ut, syns nå jeg. Uansett høres han ut som en som ikke er rede til å satse på noe forhold enda. Du kan jo fortsette å gi ham tid, for å se om det endrer seg - men ta vare på deg selv, så du ikke kaster bort mange år på en mann som ikke vil satse.

Gjest ospedale

Han reaksjon på din gave høres litt merkelig ut, syns nå jeg. Uansett høres han ut som en som ikke er rede til å satse på noe forhold enda. Du kan jo fortsette å gi ham tid, for å se om det endrer seg - men ta vare på deg selv, så du ikke kaster bort mange år på en mann som ikke vil satse.

Han er ikke rede til å gå inn i et nytt forhold, derfor denne uroen imellom oss i begynnelsen. Jeg føler på en måte at jeg ikke kaster vekk tiden siden jeg er skilt og har et rikt liv. Jeg har et ønske om å være selvstendig og vil bo alene med barna mine til de flytter hjemmefra (det er ikke så lenge til). Jeg er ikke sikker på at jeg har lyst å bo sammen med en ny mann. Jeg skulle likevel ønske at han kunne vært mer kjæreste, treffet barna mine som kjæreste, gått ut sammen med meg og møtt mine venner osv.

Vi har begge to vært veldig opptatte de siste ukene så det er helt naturlig at vi ikke har hatt tid til å treffes, men jeg hadde stor glede av å kjøpe en liten gave til ham og synes han kunne ha kysset meg for den med engang.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...